Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVUL DE INVESTITII: AMENAJARE BAZA SPORTIVA IN LOCALITATEA HALAUCESTI, COMUNA HALAUCESTI - JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 92683/28.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Halaucesti (Consiliul Local al Comunei Halaucesti)
Adresa postala: Comuna Halaucesti, Judetul Iasi, Localitatea: Halaucesti, Cod postal: 707240, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Andries, Tel.0232717500, Email: [email protected], Fax: 0232717500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVUL DE INVESTITII: AMENAJARE BAZA SPORTIVA IN LOCALITATEA HALAUCESTI, COMUNA HALAUCESTI - JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Halaucestu, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
NTOCMIRE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, ELABORARE DOCUMENTATIIPENTRU AVIZE, ACORDURI, AUTORIZATIISIASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVUL DE INVESTITII: AMENAJARE BAZA SPORTIVA IN LOCALITATEA HALAUCESTI, COMUNA HALAUCESTI - JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45212200-8-Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a contractului: 558.929 lei
Valoarea estimata fara TVA: 558, 929RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare cu oferta la procedura: 5000 leiGarantia de participare se constituie conform art.86 alin (1) din Hg 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-proiect finantat prin ORDONANTA nr. 7 /2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asocierea conform art. 44, alin.(2) din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat si bugetul local
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindsituatia economico-financiara (formular 4)
- Identificarea financiara
- Copie legalizata dupa bilantul contabil pe 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) aniin domeniul de activiate aferent contractului trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- copie dupa un contract similar de proiectare finalizat
- copie dupa un contract de executie similar- Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- copii dupa carti de munca sau contracte de colaborare- diplome, atestate, autorizatii, certificate, ce atesta calificarea pentru functia pentru care este propus
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora (daca este cazul)
- Acord de subcontractare (daca etse cazul)
- Acord de asociere
- certificate careatestarespectareastandardelordeasigurare a calitatii- ISO 9001 sau echivalent.
- certificate careatestarespectareastandardelorde protectieamediului-ISO14001sau echivalent
- sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Pentru executia de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: - autobasculanta- microcompactor- budozer- incarcator auto. pe pneuri2. Personal de specialitate proiectare- inginer proiectantarhitectura- inginer proiectant structura- inginer proiectant instalatii (electrice, sanitare, termice)- inginer proiectant drum (pentru sistematizare)3. Personal necesar executie: - Sef santier- Responsabil tehnic cu executia- Responsabil cu controlul tehnic de calitate- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul Produse pentru constructii- responsabil cu protectia muncii-personal specializat in managementul de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 11:00
Locul: sediul primariei comunei Halaucesti, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ORDONANTA nr. 7 /2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217.808, Fax: 0232/217.808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- in 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Halaucesti
Adresa postala: LocalitateaHalaucesti, JudedulIasi, Localitatea: Halaucesti, Cod postal: 707240, Romania, Tel.0232-717500, Email: [email protected], Fax: 0232-717056, Adresa internet (URL): http: //primariahalaucesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer