Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si inginerie faza de proiectare - proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie si autorizatie de construire pentru obiectivul de investitii Modernizare strazi in comuna Comlosu Mare, judetul Timis


Anunt de participare numarul 32026/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COMLOSU MARE
Adresa postala: COMLOSU MARE, 655, TIMIS, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Punct(e) de contact: BARBARA RAMONA JAKOBY, Tel.0256 364114, In atentia: FLORIN VACARESCU, Email: [email protected], Fax: 0256 364114, Adresa internet (URL): ComlosuMare nr.655, jud.Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si inginerie faza de proiectare-proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie si autorizatie de construire pentru obiectivul de investitii Modernizare strazi in comuna Comlosu Mare, judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante;
la sediul prestatorului;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia serviciului de proiectare si inginerie - faza de proiectare - proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie si autorizatie de construirepentru modernizarea strazilor din comuna, cuprinzand un traseu de aprox. 38 km in doua localitati ale comunei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
infrastructura de transport;
38 km
Valoarea estimata fara TVA: 205, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare- 1100 RON; garantia de buna executie a contractului - 7 % din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : Formularul 12 A;
Completare si prezentare formular 12 B -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Cazierul fiscal;
Ofertantulva prezentaCertificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;Ofertantulva prezentaCertificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratiepe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul ;
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Certificatul de inregistrare.
Toate documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie :
Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente Declaratii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (minim 220.000 lei).Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica (de ex. banci comerciale, societati de asigurari, etc) pentru acordarea de credite asigurarii cash-flow-ului pentru implementarea proiectului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii pentru ofertanti : Completarea si prezentarea:
Formularul 12E - Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani , cel putin 3 servcii similare , insotita de min. 2 recomandari din partea beneficiarilor;
Formularul 12H-Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Formularul 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani,
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare (se anexeaza CV-uri in original) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare;experti cooptati;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda NR.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Comlosu Mare
Adresa postala: Comlosu Mare nr.655, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Tel.0256364114, Email: [email protected], Fax: 0256364114, Adresa internet (URL): www.primariacomlosumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer