Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si Lucrari de constructii pentru proiect integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri comunale si satesti ? asfaltare 12,55 km, Extindere retea canalizare 1,7 km, Extindere alimentare cu apa (si captare) 1,5 km, Centru de ingrijire ba


Anunt de participare numarul 104704/26.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROESTI (PRIMARIA ROESTI)
Adresa postala:  Com. Roesti, Jud. Valcea, Localitatea:  Roesti, Cod postal:  247540, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Draghici, Tel. 0250/764560, Email:  [email protected], Fax:  0250/764560, Adresa internet (URL):  www.primariaroesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si Lucrari de constructii pentru proiect integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri comunale si satesti ? asfaltare 12, 55 km, Extindere retea canalizare 1, 7 km, Extindere alimentare cu apa (si captare) 1, 5 km, Centru de ingrijire batrani, Organizare de festivaluri cu specific local?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Roesti, jud Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectulintegrat se compune din urmatoarele actiuni:
Actiunea 1. Imbunatatirea retelei de drumuri comunale si satesti-asfaltare 12, 55 km;
Actiunea 2. Extindere retea canalizare 1, 7 km;
Actiunea 3. Extindere alimentare cu apa (si captare) 1, 5 km;
Actiunea 4. Centru de ingrijire batrani;
Actiunea 5. Organizare de festivaluri cu specific local.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie), verficare de proiect si asistenta tehnica pentru ?Imbunatatirea retelei de drumuri comunale si satesti ? asfaltare 12, 55 km?: 254.000 RON.Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie), verficare de proiect si asistenta tehnica pentru ? Extindere retea canalizare 1, 7 km?: 20.500lei.Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie), verficare de proiect si asistenta tehnica pentru ?Extindere alimentare cu apa (si captare) 1, 5 km?: 30.100 lei.Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie), verficare de proiect si asistenta tehnica pentru ?Centru de ingrijire batrani?: 36.700 lei.Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie), verficare de proiect si asistenta tehnica pentru ?Organizare de festivaluri cu specific local?: 26.300 lei.b) Executie de lucraripentru ? Imbunatatirea retelei de drumuri comunale si satesti ? asfaltare 12, 55 km?: 7.404.500 leiExecutie de lucraripentru ?Extindere retea canalizare 1, 7 km?: 336.390 leiExecutie de lucraripentru ?Extindere alimentare cu apa (si captare) 1, 5 km?: 675.500 leiExecutie de lucraripentru ?Centru de ingrijire batrani?: 671.540 leiExecutie de lucraripentru ?Organizare de festivaluri cu specific local?: 269.500 lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 725, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare -180.000 lei , garantie buna executie 10% fara TVA din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR-PNDR Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatira serviciilor de baza pentru economia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Certificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul de statCertificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul localcertificatul de cazier fiscal
Certificat constatator ORCCertificat inregistrare persoana juridicaCert.rezidenta fiscala pers.jud.straina
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
2.Copii bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009
3.Cifra medie de afaceri4.Profit 2009
5.Lichiditate generala 2009
6.Lichiditati si /sau facilitati financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.19.450.000 lei4.Pozitiv5.>=100%6.5 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princip. prest servicii in ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)
2.PV receptie, Contracte, Recomandari(Certificate)
3.Finalizarea in ultimii 3 ani a 5 contracte de servicii de proiectare cu obiect drumuri, ext retea canaliz, ext alimentare cu apa(si captare), constructii de cladiri
4.Contracte similare drumuri: 2 contracte5.Contracte similare extindere retea canalizare: 1 contract
6.Contracte similare extindere alimentare cu apa (si captare): 1 contract7. Contracte similare cladiri: 1 contract8.Lucrari executate in ultimii 5 ani.9.Finalizarea in ultimii 5 ani a 5 contracte de executie lucrari avand ca obiectdrumuri, canalizare, alimentare cu apa (si captare) si cladiri
10 Contracte similare imbunatatirea retelei de drumuri: 2 contracte11.Contract similare ext retea canalizare: 1 contract12.Contract similar ext alimentare cu apa (si captare): 1 contract13.Contract similar cladiri: 1 contract
14.statie de asfalt atestata15.Statie de betoane (autorizatia de mediu valabila, raport de inspectie, fisa tehnica)
16.repartizor-finisor de asfalt, raport de inspectie
17.instalatie aplicare emulsie bituminoasa, raport de inspectie
18.Compactor de terasamente, raport de inspectie
19.Excavator, raport de inspectie
20.Buldoexcavator, raport de inspectie21.Incarcator frontal, raport de inspectie 22.Autogudronator, ITP valabil, CI, asigurare, licenta de transport23.Autobasculante
24.Autogreder
25.Aparat de sudura PEHD26.Laborator de gradul III
27.licente pentru softuri de proiectare CAD 28.statie totala29.Ing proiectant drumuri
30.Ing proiectant retele hidroedilitare/mediu, protectie sanitara
31.Ing proiectant instalatii
32.Ing proiectant constructii civile
33.arhitect
34.specialisti atestati ca verificatori de proiecte toate domeniile proiectului
35.sef proiect
36.sef santier CFDP
37.RTE drumuri
38.RTE alimentare cu apa/canalizare
39.RTE constructii civile
40.coordonator protectia muncii atestat
41.CQ pentru lucrarile supuse licitatiei
42.Ing/subing hidro sau mediu si protectie sanitara
43.sudori autorizati ISCIR in PE-HE
44.declaratie SSM
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.val cum min 341.500 lei(fara TVA)4.val cum min 254.000 lei(fara TVA);5.val min 20.500 lei(fara TVA)6.val min 30.000 lei(fara TVA)7.val min 37.000 lei(fara TVA)9.val cum min. 9.075.000 lei(fara TVA)10.val cum min. 7.400.000 lei(fara TVA);11.val min. 330.000 lei(fara TVA);12.val min. 675.000 lei (fara TVA);13.val min. 670.000 lei.(fara TVA)14.160 t/ora16.2 buc17.1 buc18.2 buc19.2 buc20.2 buc21.1 buc22.1 buc23.6 buc24.2 buc25.2 buc27.3 buc28.1 buc29.2 pers30.2 pers31.1 pers32.1 pers33.1 pers35.1 pers36.1 pers43.2 pers
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 12:00
Locul: Primaria Comunei Roesti, jud Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ofertanti in baza imputernicire, reprezentanti CRPDRP 4 Sud Vest Oltenia, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR-PNDR Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatira serviciilor de baza pentru economia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National; de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str Stavropoleus nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Victoriei, Nr. 22, ,Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. +40 248 219 374, Email:  [email protected], Fax:  : +40 248 219 947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Roesti
Adresa postala:  Comuna Roesti, jud Valcea, Localitatea:  Roesti, Cod postal:  247540, Romania, Tel. 0250/764560, Email:  [email protected], Fax:  0250/764560
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer