Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si verificare tehnica pentru proiectul integrat ,,Imbunatatirea infrastructurii fizice de baza si accesul la servicii publice in Comuna Salistea, Judetul Alba,,


Anunt de participare numarul 110176/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SALISTEA
Adresa postala:  STR. Joseni, NR. 447, Localitatea:  Salistea, Cod postal:  517655, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Salistea, Tel. 0258-762101, In atentia:  Primar - Aurel Emil Stanila, Email:  [email protected], Fax:  0258-762007, Adresa internet (URL):  www.comuna-salistea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si verificare tehnica pentru proiectul integrat , ,Imbunatatirea infrastructurii fizice de baza si accesul la servicii publice in Comuna Salistea, Judetul Alba, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Salistea, judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare Proiect tehnic, Detaliile de executie, Documentatiile pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii, Verificarea tehnica a proiectului si sa acorde Asistenta tehnica pe perioada implementarii investitiei ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII FIZICE DE BAZA SI ACCESUL LA SERVICII PUBLICE IN COMUNA SALISTEA, ALBA? - Modernizare retele strazi comunale in localitatile Salistea si Tartaria, Poduri si consolidari de maluri pe paraul Cioara (Archis); Alimentare cu apa sat Salistea Deal si strada Deal; Retea de canalizare si statie de epurare localitatea Salistea Deal; Reabilitare camin cultural sat Tartaria; Infiintare centru social Salistea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79933000-3-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si Studiilor de fezabilitate anexate.
Solutiile tehnice aprobate de APDRP prin studiile de fezabilitate nu pot fi modificate de catre ofertant la proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 431, 077RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8600 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PNDR, Masura 322 ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual, asociere, subcontractare, consortii, societati mixte
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 12A;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul Anexa nr. 10;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-formularul Anexa nr. 10;
-Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificatul de cazier fiscal, in original sau in copie legalizata;
-Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
-Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindsituatia economica si financiara-Anexa nr.11-Informatii generale;
-Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009;
-formularul-Identificarea financiara prevazut in Sectiunea Formulare.
-Formular nr. 30-Informatii privind obligatiile contractuale in curs;
-Declaratie pe propria raspundere ca nu este inclus in lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului PNDR;
-Formularul Anexa 19?Angajament tert sustinator financiar;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 850.000 lei;
-Rezultatul ultimului exercitiu financiar (31.12.2009) sa fie pozitiv;
-Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?pentru anul 2009 sa fie de cel putin 99%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr.15 ? Declaratie privind lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009).
-Procese verbale de receptie sau Contracte sau Recomandari din partea beneficiarului sau alte documente legale;
-Declaratie utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiFormularul nr.13, cu anexa;
-Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr. 13 nu vor fi angajate pe perioada de derulare a contractului la alte servicii;
-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, Anexa 21 si 22;
-formularul 14 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Formularului nr.17 ? Informatii referitoare la personalul propus pentru implementarea proiectului;
-Ofertantul va depune pentru seful de proiect si inginerii proiectanti propusi: Formularul 17, CV in original, Copii dupa contractul de munca inregistrat la ITM, Copia diplomelor de absolvire a studiilor universitare, Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata, in original;
-Atestat/atestate valabil/e care sa cuprinda toate domeniile proiectului integrat pentru specialisti atestati ca verificatori de proiecte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani: ?servicii de proiectare drumuri in valoare de minim 335263 lei (fara TVA.?servicii de proiectare alimentare cu apa 32506 lei (fara TVA.?servicii de proiectare retea de canalizare si statii de epurare 38312 lei (fara TVA.?servicii de proiectare constructii civile in valoare de minim 24996 lei (fara TVA.-Nu se accepta contracte mai vechi de 3 ani pentru servicii;
-Calculatoare PC- cel putin egale cu numarul specialistilor ?cheie? desemnati pentru derularea contractului;
-Licente Software Microsoft Office sau similar- cel putin egale cu numarul specialistilor ?cheie? desemnati pentru derularea contractului;
-Licente Software AutoCAD sau similar- cel putin egale cu numarul specialistilor ?cheie? desemnati pentru derularea contractului;
-Licente Software sisteme de operare Windows sau echivalent?cel putin egale cu numarul de calculatoare prezentate;
-Statie totala masuratori topografice-1 buc.-Program devize-minim 1;
-Laborator geotehnic autorizat-Autoturism de teren propriu sau inchiriat;
-Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane minime : - 2 Ingineri proiectanti drumuri;
- 2 Ingineri proiectanti instalatii;
- 2 arhitecti cu drept de semnatura;
- 2 Ingineri proiectanti constructii civile;
- 1 Inginer geolog;
- 1 Inginer topograf;
- specialisti atestati ca verificatori de proiecte cu atestat valabil care sa cuprinda toate domeniile proiectului si sa nu fie conflict de interese intre verificator si proiectanti (HG nr.925/1995 ? Art.13.-Personalul mentionat mai sus si propus pentru elaborarea serviciilor de proiectare va face dovada experientei profesionale de minim 5 ani;
-1 sef de proiect cu: studii universitare tehnice de lunga durata, experienta in proiectare de min. 10 ani si sa fi participat la elaborarea a cel putin 3 proiecte de complexitate similara;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17 din 06.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 11:00
Locul: Primaria Salistea, str. Joseni, nr. 447, Salistea, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale in baza Contractului de Finantare nr. C322010970100067/10.07.2010 incheiat cu AGENTIA DE PLATI PENTRU DEZVOLTARE RURALA SI PESCUIT ? Romania
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, nr. 1, ,Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258-810.289, Email:  [email protected], Fax:  0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Salistea
Adresa postala:  Str. Joseni, nr. 447, com. Salistea, jud. Alba, Localitatea:  Salistea, Cod postal:  517655, Romania, Tel. 0258-762.101, Email:  [email protected], Fax:  0258-762.007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer