Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate aferente proiectului ? Reabilitarea si modernizarea sistemului de apa si canalizare in judetul Vrancea


Anunt de participare numarul 111309/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LOUIS BERGER - Sediul Permanent Focsani
Adresa postala:  Str. Dimitrie Cantemir nr. 23, et. 1, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620098, Romania, Punct(e) de contact:  Madalina Randasu, Tel. 0337109600, Email:  [email protected], Fax:  0337109628, Adresa internet (URL):  Str. Dimitrie Cantemir nr. 23 et.1, Focsani, Jud Vrancea, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Compania de Consultanta care actioneaza in numele S.C. COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE FOCSANI in cadrul POS Mediu
Activitate (activitati)
Altele: compania de consultanta in domeniul infrastructurii- sub incidenta art.9
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate aferente proiectului ? Reabilitarea si modernizarea sistemului de apa si canalizare in judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Orasul Focsani, orasele Adjud, Panciu, Odobesti, Marasesti si localitatea Homocea ? jud.Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului de servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 991, 310.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.01.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar de participare: 15.000 lei.Gar de buna executie a contr: 10% din val contr fara TVA.Ambele se constituie prin orice instrument de garantare emis de o soc bancara/de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?? Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, iar daca oferta este declarata castigatoare, in forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2. Declaratie privind eligibilitatea
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
4. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.6. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat la data 30.10.2010
8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 31.10.2010
9. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
10. Certificat de inregistrare.
11. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.500.000 lei.b) Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Experienta similaraRecomandari/certificari emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii
Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului
Curriculum Vitae pentru fiecare expert principal
Declaratii de exclusivitate si disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in ofertaDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Copii ale certificatelor si diplomelor mentionate in CV
Referinte/recomandari pentru personalul propus pentru executia contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat cel putin unul sau mai multe contracte de prestare servicii de publicitate si informare publica in cadrul unor proiecte de infrastructura de mediu a carui valoare/valoare cumulata sa fie de minim 150.000 Euro.Echipa formata din urmatorii experti pricipali: A. Experti principali: 1. LIDER DE ECHIPA ? MANAGER DE PROIECTCalificare: studii superioare de lunga durataExperienta profesionala1. Experienta in coordonarea de campanii de constientizare si informare publica finantate de UE in Romania.2. Cel putin 5 ani de experienta profesionala3.Cel putin 2 pozitii similare de coordonare proiecte de publicitate4.Experienta specifica de productie publicitara si distributie in masa, organizare evenimente, relationare mass-media2. EXPERT GRAPHIC DESIGN SI DTPCalificare: studii superioare de lunga durata in domenii relevanteExperienta profesionala1. cel putin 5 ani de experienta in editare si procesare (text, imagine, layout), machetare, DTP, paginatie, pregatire pentru tipar; Cunostinte Adobe, Photoshop, Corel Draw, Illustrator; Cunostinte pre-press.2. Experienta in utilizarea Manualului de Identitate Vizuala pentru proiecte finantate din fonduri europene in cel putin un proiect3. EXPERT WEB DEVELOPERCalificare: studii superioare de lunga durata in domenii relevanteExperienta profesionala;1.Cel putin 5 ani de experienta in dezvoltarea de site-uri web.2. Experienta in elaborarea a minim 3 site-uri WEB, din care in cel putin unul sa fi aplicat regulile Manualului de Identitate Vizuala pentru finantari din fonduri Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2010 13:30
Locul: Str. Dimitrie Cantemir nr. 23 et.1, loc. Focsani, jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?? Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata integral anuntului de participare in SEAP.LOUIS BERGER - Sediu Permanent Focsani organizeaza prezenta procedura de licitatie, in conformitate cu prevederile art. 9 din OUG 34/2006, in numele Beneficiarului Final-Compania de Utilitati Publice R.A. Focsani-in baza Contractului de servicii de consultanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala:  Str. Independentei nr. 19-21, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620128, Romania, Tel. 0237/232092, Email:  [email protected], Fax:  0237/232092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
LOUIS BERGER - Sediu Permanent Focsani
Adresa postala:  Str. Dimitrie Cantemir nr. 23, etaj 1, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620098, Romania, Tel. 021/3179639, Email:  [email protected], Fax:  021/3182121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer