Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de publicitate media in presa scrisa


Anunt de participare numarul 134581/05.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. +40 268308434, In atentia: IOAN PELIN, IONEL NECHITA, Email: [email protected], Fax: +40 268547730, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate media in presa scrisa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, cod postal 500090
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate media in presa scrisa, LOTUL I: anunturi intr-un cotidian national de larga circulatie pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta;LOTUL II : anunturi intr-uncotidian localBrasov, pe baza de comanda emisa de autoritatea contractanta;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate media in presa scrisa
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare se stabileste astfel: lotul I = 3.400 lei; lotul II = 2.200 lei, (total garantie = 5.600 lei).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. DA, conform legislatiei in vigoare, in cuantum de 10% din pretul contractului, fara tva, in termenul prevazut de lege.Se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata, a unei sume in numerar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurile bugetului de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O UG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDovada ca nu a fost condamnat in ultimii 5(cinci) ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru participari la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani;1.Cerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere - formular 12 A?Declaratie privind eligibilitatea?(Documentul mentionat este obligatoriu si va fi prezentat inoriginal).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 2
Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si 182 din Ordonanta de urgenta nr. 34/20061. Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 181 din O.G.34/2006, formularnr.12 B referitor la: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
2. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.
3. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.
4. Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului valabil la data deschiderii ofertelor.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat la pct. 2, 3 si 4 aceste documente in copie simpla.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din O.G.34/2006, formular nr.12 C conform anexei Ordinului ANRMAP 314/2010, original.
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaconform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indepandenta (formular anexa nr. 4 la prezenta documentatiei de atribuire, original.
7. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Ion-Dumitrescu, Ilie Jean, Andreea Stan, Olimpia Stoia, Stefan Baiu, Dragos Bazarea, Nicolae Cosgarea, Mihaita Toma si Ionel Nechita.Cerinta obligatorie: documentele mentionate sunt obligatorii si vor fi prezentate inoriginal sau copii legalizate.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoanajuridica.Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane: Art. 183 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Pentrupersoane juridiceromane:
1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizatadin care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta obligatorie: sa fie prevazut expres codul CAEN 731 Publicitate si 5813 Activitati de editare a ziarelor.Cerinta nr. 2
Persoane juridice /fizice straine
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Art. 184 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
-informatii generale
-bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
-nu se admit oferte pentru ziare care nu au pagina economica
-Pentru cotidianul local Brasov nu se admit oferte pentru ziare regionale.
-Pentru oferta servicii de publicitate intr-un cotidian local Brasov nu se admit oferte pentru ziare care au tiraj exclusiv gratuit si nici oferte pentru ziare care au tiraj aferent ziarelor vandute mai mic decat tirajul ziarelor oferite gratuit in cadrul tirajului total.Documentele depuse in original/copie legalizatavor putea fi depuse si in copie lizibila cu mentiunea 'conform cu originalul', urmand ca in cazul ofertantului clasat pe primul loc, la solicitarea AC acesta sa prezinte documentele in original/copie legalizata.
-Declaratie privind listaprincipalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani
-Recomandare din partea altor clienti.-Decl privind efectivul mediu anual al personalului
Pentru Lot 1: Dovada tirajului total se va face cu Certificat BRAT cuprinzand perioada minima de 3(trei) luni consecutive in anul 2011, pentru cotidianul national de larga circulatie in cauza in copie legalizata
-Pentru Lot2: Dovada tirajului aferent ziarelor vandute in judetul Brasov, se face cu DECLARATIE pe proprie raspundere incheiata in forma autentica la notarul public pentru ziarele locale in cauza.
Cerinta obligatorie: Documentele mentionate sunt obligatorii.Neprezentarea certificatului BRAT pentru anul 2011 la Lot 1, in original sau copie legalizata, duce la descalificareaofertantului, nefiind admisa prezentarea lui ulterioara.Neprezentarea DECLARATIE pe proprie raspundere incheiata in forma autentica la notarul public pentru ziarele locale duce la descalificareaofertantului, nefiind admisa prezentarea ei ulterioara.
Cerinta nr. 1
Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documente care atesta standarde de asigurare a calitatii
-Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulvalori limitapana la care pretul poate fi imbunatatit, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: nu exista valori limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica.In cazul in care pretul ofertelor ar fi egal departajarea se va face prin reofertare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61796
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cf. art. 33(2) din HG 925/2006 cu imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci) zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006 modificat de art. 50^2/ Legea 278/2010 persoana vatamata poate sesiza CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov
Adresa postala: str. Mihail Kogalniceanu nr. 7 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. +40 268308434, Email: [email protected], Fax: +40 268547730, Adresa internet (URL): www.bv.finantepublice.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer