Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de pulverizare aeriana DS Satu Mare


Anunt de participare numarul 142787/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , Nr 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Fax: +40 0261717306
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , Nr 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Fax: +40 0261717306
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , Nr 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Fax: +40 0261717306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de pulverizare aeriana DS Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: DS Satu Mare, in cadrul Ocoalelor Silvice ? Livada si Satu Mare.
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de pulverizare aeriana DS Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60441000-1 - Servicii de pulverizare aeriana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PULVERIZARE AERIANA, COD CPV 60441000, Conform caietului de sarcini 2169 ha, Valoare estimata a contractului 95 195 lei;
Valoarea estimata fara TVA: 95, 195RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: Cuantumul garantiei de participare: 1% din valoarea lotului: ?951.95 lei ? Servicii de pulverizare aeriana;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru depunerea garantiei in alte valute echivalenta in leu/alta valuta se va face la cursul B.N.R din data de 29.03.2013.Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui: -1) prin virament bancar in contul RO97RZBR0000060002935419 ?deschis laRaiffeisen Bank Satu Mare;
-2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original;
-3) sau la casieria Directiei Silvice Satu Mare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Cerere de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 %din valoarea contractului, fara TVA ;
- Forma de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Contul Directiei Silvice Satu Mare RO97RZBR0000060002935419 ? Raiffeisen Bank Satu Mare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."(conf.art.11, alin.(4) din H.G.925/2006).
Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cind primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare. (conf.art.11, alin.(5) din H.G.925/2006).
1.Informatii generale - Cerinta obligatorie
Se va completa formularul , , Informatii generale ? din sectiunea FORMULARE2.Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie :
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180din OGU34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OGU34/2006 atrage excluderea ofertantului dinh procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Documente obligatorii
i) Se va completa formularul , , Declaratie privind eligibilitatea `` din sectiunea FORMULARE
Nota:
In cazul in care in tara de originesau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere , se accepta o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica)
Documente obligatorii:
Se va completa formularul ?Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181? din sectiunea FORMULARE.
4.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006: Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr.34/2006, din sectiunea Formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Satu Mare sunt: ing. Ster Sever ? director, ec. Ceica Monica ? director economic, c.j. Filip Gheorghe, ing. Bologh Sandor-resp comercializare, ing Trella Adrian-sef birou, ec. Spatariu Rodica, ing Osan Cosmin-resp paza, ing Avram Calin ?resp regenerare, ing Serba Sever-resp achizitii, ec Trella Sanda-economist, ing Osan Vasile, ing Tartan Vasile, ing Pop Cristian, ing Hepcal Vasile.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Documente obligatorii:
i) Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din sectiunea FORMULARE.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Documente obligatorii:
i) Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura?din sectiunea FORMULARE. 1.Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Cerinta obligatorie: Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Documente obligatorii:
Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fiereale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- sa functioneze in conformitate cu prevederile legale referitoare la prestarea acestor servicii.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie:
- prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
- prezentare autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica: Cerinta obligatorie:
-Pentru, executarea serviciilor de pulverizare aeriana:
i)Ofertantul trebuie sa prezinte in copie conform cu originalul , ,Certificatul de operator aerian?emis in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si cu dispozitiile Administratiei Aeronautice Civile Romane (A.A.C.R.)ii) Ofertantul trebuie sa prezinte in scris o declaratie privind numarul si tipul de instalatii de stropit micronair sau echivalent pe care le detine, mentionind in declaratie ca accepta verificarea existentei acestora de catre beneficiar pina la data inceperii lucrarilor.
iii) Se va completa formularul: , , Declaratia privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? din sectiunea FORMULARE
iv) Prestatorul va prezenta in copie, autorizatiile si licentele in calitate de operator aerian, pentru aeronave si personal navigant, in conformitate cu legislatia in vigoare si cu reglementarile impuse de A.A.C.R..
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: -Pentru, executarea serviciilor de pulverizare aeriana: i)Ofertantul trebuie sa prezinte in copie conform cu originalul , ,Certificatul de operator aerian?emis in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si cu dispozitiile Administratiei Aeronautice Civile Romane (A.A.C.R.)ii) Ofertantul trebuie sa prezinte in scris o declaratie privind numarul si tipul de instalatii de stropit micronair sau echivalent pe care le detine, mentionind in declaratie ca accepta verificarea existentei acestora de catre beneficiar pina la data inceperii lucrarilor.iii) Se va completa formularul: , , Declaratia privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? din sectiunea FORMULAREiv) Prestatorul va prezenta in copie, autorizatiile si licentele in calitate de operator aerian, pentru aeronave si personal navigant, in conformitate cu legislatia in vigoare si cu reglementarile impuse de A.A.C.R..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2013 10:00
Locul: Sediul D.S. Satu Mare, Loc Satu Mare , Str. P-ta Eroii Revolutiei , Nr 12Cod postal 440055, Jud SM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca pe primul loc, doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, in vederea departajarii acestora, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a catui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In aceasta situatie pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind2 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Denumire oficiala: Oficiul Juridic al Directiei Silvice Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, Fax: +40 0261717306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer