Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de realizare campanie diseminare, aferenta proiectului ?RETINA ? Revitalisation of Traditional Industrial Areas in South ? East Europe?, proiect finantat pe Programul de Cooperare Transnationala pentru Sud Estul Europei


Anunt de participare numarul 106955/30.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de realizare campanie diseminare, aferenta proiectului ?RETINA ? Revitalisation of Traditional Industrial Areas in South ? East Europe?, proiect finantat pe Programul de Cooperare Transnationala pentru Sud Estul Europei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare campanie diseminare, aferenta proiectului ?RETINA ? Revitalisation of Traditional Industrial Areas in South ? East Europe?, proiect finantat pe Programul de Cooperare Transnationala pentru Sud Estul Europei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de realizare campanie diseminare, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 36, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 31.01.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ? 85%; Bugetul de stat ? 13%; Bugetul local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate cod CAEN 1.812 ?Alte activitati de tiparire? si cod CAEN 7.410 ?Activitati de design specializat?.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute in OUG 34/2006 actualizata la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare bilanturi contabile la 31 decembrie2008 si 2009 si conturile de profit si pierdere (in copie), vizate si inregistrate de organele competente.Fisa de Informatii generale (Formularul IG din Sectiunea Formulare) - din care sa reiasa realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe anii2008 si 2009 de minim 72.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie (Formular nr. 12E), cu anexa, privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Ofertantul va prezenta o lista cu cel putin 3 contracte similare cu o valoare minima cumulata de 36.000 lei cu TVA. Se vor prezenta copii dupa contracte si 2 recomandari de la beneficiarii contractelor
Prestatorul va prezenta 5 propuneri de flayere, 5 propuneri de bannere, 5 propuneri de mape, 5 propuneri de agende, 5 propuneri de stick-uri si 5 propuneri de pixuri
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, (Formularul 12I din Sectiunea Formulare) - cerinta obligatorie;
Ofertantul va pune la dispozitie cel putin:
1) un coordonator campanie diseminare cu experienta in coordonarea realizarii de materiale publicitare (minim 2 ani)
2) un expert grafica ?cu experienta de minim 5 ani in editarea grafica a materialelor publicitare
3) un designer cu experienta de minim 3 ani.Dotari tehnice minime: masina de tipar pentru imprimat hartia in coli prin procedeu off-set, masina de taiat hartia (ghilotina), masina de filmat placi off-set, masina de brosat cu termoclei, masina de faltuit, masina de imprimat pe film. Pentru toate acestea se vor atasa copii ale facturilor/chitantelor
Lista cuprinzand subcontractatii
Acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 00:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transnationala pentru Sud Estul Europei
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  034008, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. A. PAnu nr. 12A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232260600, Adresa internet (URL):  www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer