Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparae si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Anunt de participare numarul 48701/03.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA BIHOR
Adresa postala: CALEA ARADULUI NR. 2-4, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410223, Romania, Punct(e) de contact: SORIN ILEA, Tel.0259418924, Email: [email protected], Fax: 0259418922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparae si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si echipamentelor conexe, din dotarea I.J.P.F. Bihor pe anul 2008, cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni pe anul 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.1)
50112110-7-Servicii de reparare a caroseriilor de vehicule (Rev.1)
50112120-0-Servicii de inlocuire a parbrizelor (Rev.1)
50114000-7-Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1-Servicii de reparatii si intretinere autovehicule si echipamente conexe, marca Volkswagen in valoare de 180.000 lei fara TVA;
Lot2-Servicii de reparatii si intretinere autovehicule si echipamente conexe, marca Dacia, Aro, Citroen, Lada, Daewoo, Nissan in valoare de 100.000 lei fara TVA;
Lot3-Servicii de reparatii si intretinere autovehicule si echipamente conexe, marca Mercedes, Opel in valoare de 50.778 lei fara TVA;
Lot4-Servicii de reparatii si intretinere autovehicule si echipamente conexe, autocamioane marca R16230F si tractoare rutiere U650 in valoare de 75.630 lei fara TVA;
Valoarea estimata fara TVA: 406.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 0, 5% pentru fiecare lot: Lot1=9.000 lei, Lot2=5.000lei, Lot3=2.538, 9 lei, Lot4=3.781, 5 lei.Garantie de buna executie de 5% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contractanti cu sau fara subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (Formular 12A si 12C);
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U. nr. 34/2006 (Formular 12B; Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii, fondul de somaj, exigibil la 31.03 2008 in original sau copie legalizata; Certificat privind taxele si impozitele locale, exigibil la 31.03 2008 in original sau copie legalizata)
Certificat de inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul comertului sau Autorizatie de functionare/altele echivalente in copii legalizate;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12 2007;
Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, obligatii contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia tehnica de functionare clasele I, IV, V emise de R.A.R.;
Lista cu principalele prestatii efectute in ultimii 3 ani, continand valori si perioade de prestare, beneficiari, experienta similara;
Declartie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicabile in vederea asigurarii calitatii;
Certificat de garantie pentru lucrari si piesele folosite in procesul reparatiilor si reviziilor tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret pentru reparatii si revizii tehnice
70%
Descriere:
2.
garantie pentru lucrari si piese de 18 luni, in afara consumabilelor
20%
Descriere:
3.
termen de exeutie a lucrarilor si livrare a pieselor si materialelor de la producator-21 zile
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1627890 din 31.03 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria I.J.P.F. Bihor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 13:00
Locul: sediu I.J.P.F. Bihor, str. Calea Aradului Nr. 2, Oradea, jud. Bihor, cod postal 410223
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane delegate din partea firmelor participante la licitatia deschisa, pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu Nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer