Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare, intretinere , piese schimb (preventiva/corectiva) purificator de apa


Anunt de participare (utilitati) numarul 146967/02.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Biroul Contractari, Tel. +40 241801155, In atentia: Monica Mihalache, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare, intretinere , piese schimb (preventiva/corectiva) purificator de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare, intretinere, piese schimb (preventiva/corectiva) purificator de apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
42956000-2-Piese pentru utilaje de purificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 151, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de :3031 lei.Garantia de participare va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui in lei, echivalent EURO sau alta moneda , la cursul de schimb BNR din data anuntului de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.a), in original;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, - pentru EURO, contul RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008 deschis la BCR Cernavoda- pentru LEI, contul RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008 deschis la BCR Cernavoda- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 2781 din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatia depusa la CNSC, este de 1515, 6 lei.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) ?(3) precum si HG nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original ( si de tertul sustinator daca este cazul).
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
2) a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original
b) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre
b) si c) Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul.Nota :
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
3)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Se va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 (conflictul de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in original. Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director CNE Cernavoda- Bucur Ionel; Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda- Serban Marian; Director Economic - Olteanu Madalina; Inlocuitor de drept Director Economic- Petrisoaia Veronica; Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Ionescu Horatiu; Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Georgescu Florin; Sef Serviciu Achizitii- Lojnita Viorica; Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii- Gherlan Dorina;
Membrii comisie: Dana Corina Moldoveanu; Cecilia Anghel; Mariana Chiriac; Monica Mihalache; Constanta Nicolae; Membrii de rezerva Adina Stoian; Rodica MaximNota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
5) Informatii privind datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Prezentare Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, conform art. 69.2, alin. 2, din OUG nr. 77/27.11.2012. Se va completa formularul III.2.1.a_5.
Nota:
a)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane
sau
1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, prestarea de serviciicare fac obiectul acestei proceduri de achizitie.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
2) Autorizatia CNCAN pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare, eliberata de CNCAN, in conformitate cu Ordinul nr. 228/2002, sau declaratie pe proprie raspundere ca il va obtine in maxim 10 zile de la primirea comunicarii ca este castigator.
Se va prezenta copie dupa document valabil la data limita de depunere a ofertei, sau declaratia in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Lichiditate minima pentru calificare - 90%
Modalitatea de indeplinire
Documentul in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul»Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertantsau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimi trei ani.Se accepta ofertantii care au cifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate aferent obiectului contractului de cel putin: 150.000 lei sau echivalent la cursul de schimb mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota:
Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Ofertantul in cazul unei Oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei Oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei Oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei Oferte comune cu sustinere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2.1 ? de catre ofertant, ori, dupa caz de catre Tertul sustinator financiar.
Formularul se depune in original.
Ofertantul/Asociatia formata (daca fiecare membru Asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a).
Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a).1÷III.1.1.a).5, dupa caz.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR ( www.bnro.ro)pentru anii 2010;2011;2012.
Sustinere financiara
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Se completeaza Formularul III.2.2.2.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a)_1, a)_2, si a)_4.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din acordul cadrude achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte privind prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.
Lista contractelor va fi insotita de certificate/documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documentul constatator sau recomandari din partea beneficiarilor / clientilor privati mentionati in lista, procese verbale de receptie etc.Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte de prestari de servicii ce fac obiectul contractului, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 150.000 lei, fara TVA. Ptr.Calculul echivalenteise va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010;2011;2012.Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea ofertantii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate.In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.Cerinta va fi indeplinita, dupa cum urmeaza:
-de catre Ofertant ori de catre Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte individuale cu sustinere Tert ;
-de catre Ofertant -in cazul unei oferte individuale cu sau fara fara subcontractare ;
-de catre un singur Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte conune cu sustinere Tert, dar fara subcontractare ;
- in totalitate de catre unul din membrii asociati-in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractant;
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1. si se anexeaza documente justificative.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR ( www.bnro.ro)pentru anii 2010;2011;2012.
Lista dotarilor tehnice necesare pentru prestarea serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3_4.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilor. La lista se vor anexa:
a) CV-urile personalului propus pentru prestarea serviciilor care sa contina
minim:
- pregatirea profesionala de baza, specifica;
- calificare profesionala, autorizari, atestari;
- vechime in domeniu;
La CV-uri se vor adauga copii ?conform cu originalul? dupa:
- diploma de la ultima forma de invatamant absolvita;
- atestari, autorizari valide;
- ecuson de acces (daca exista).
Pentru demonstrarea faptului ca personalul propus este apt pentru prestarea serviciilor, se vor prezenta documente prin care ofertantul
confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru prestarea serviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3.5 si se anexeaza documente justificative.
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu
fiecare dintre acestia.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.3.6.
In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti, va prezenta o Declaratie in acest sens (in locul Formularul III.2.3.6, in care va preciza si faptul ca daca va fi desemnat castigator va fi unic prestator.
Nota:
Inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta, ofertantul va prezenta toate contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract (conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006).
Sustinerea tehnica
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul III.2.3.7. si anexele (Formularul III.2.3.7.1 si Formularul III.2.3.7.2).Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din acordul cadrude achizitie publica.
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent de la prestatorul seviciilor
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta documentul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 26566
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2013 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2013 13:30
Locul: CNE Cernavoda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repreprezentantul imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 / 2006. Se vor completa Formularul III.2.8.1 si Anexa sa. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin.1 de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cind primeste din partea Autoritatii contractanteo solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2) In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3) Pentru a putea deschide documentele SEAP va recomandam sa instalati gratuit aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractate considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA -Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer