Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
175.000 RON

Castigatorul Licitatiei: MIHOC SRL
Anunt de atribuire numarul 144087/14.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139189
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau
Adresa postala: Str. Florilor, bl. 10, sc.A, ap.1 - intrare laterala bloc, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600003, Romania, Punct(e) de contact: Lavinia Raluca Dragomir, Tel. +40 234584050, Email: [email protected], Fax: +40 234542668, Adresa internet (URL): http//ambulantabacau.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la atelierele specializate ale prestatorului
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea totala estimativa a contractului pentru 51 de autosanitare este de 960, 000.00 lei fara TVA, calculata pentru 6 luni pana la 31.12.2013.Valoarea suplimentara a contractului calculata pentru 4 luni respectiv 01.01.2014 - 30.04.2014, conform art. 6, alin. 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 300, 000.00 lei fara TVA.Cantitatile se regasesc in Caietul de Sarcini pentru fiecare lot.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
175, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4161
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S110-188306din08.06.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 7495 Denumirea: Contract de servicii
V.1) Data atribuirii contractului 07.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MIHOC SRL
Adresa postala: Str.Redului nr.3, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601115, Romania, Tel. 0234318157, Email: [email protected], Fax: 0234315506
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 960000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 175000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 5
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4, 5, 6
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cadrul procedurii de atribuire online (cu sau fara etapa finala de licitatie electronic) daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi propuneri financiare imbunatatite.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau - Compartiment Juridic
Adresa postala: Bacau, str. Florilor, bloc 10, scara A, apartament 1 ? intrare laterala bloc, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600003, Romania, Tel. +40 1234584050, Email: [email protected], Fax: +40 1234542668
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer