Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si de intretinere ale instalatiilor de cantarire in mers pentru vehicule rutiere, tip ICMA 03 ME din dotarea ACI Albita.


Anunt de participare numarul 74749/03.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: ing. Iulian Catalin Dimache, Tel.021.315.01.26, In atentia: ing. Dana Manciu, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea: iasi, Cod postal: 7004814, Romania, Punct(e) de contact: birou licitatii, Tel.0232214430, In atentia: Manciu Dana, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea: iasi, Cod postal: 7004814, Romania, Punct(e) de contact: birou licitatii, Tel.0232214430, In atentia: Manciu Dana, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea: iasi, Cod postal: 7004814, Romania, Punct(e) de contact: birou licitatii, Tel.0232214430, In atentia: Manciu Dana, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere ale instalatiilor de cantarire in mers pentru vehicule rutiere, tip ICMA 03 ME din dotarea ACI Albita.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: ACI Albita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 229, 300 si 468, 609RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract pentru fiecare 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si de intretinere ale instalatiilor de cantarire in mers pentru vehicule rutiere, tip ICMA 03 ME din dotarea ACI Albita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si de intretinere ale instalatiilor de cantarire in mers pentru vehicule rutiere, tip ICMA 03 ME din dotarea ACI Albita, inclusiv asigurare piese de schimb necesare functionarii , in perioada mai 2009 - mai 2013 ( conform Caietului de sarcini), pentru. 2 (doua) instalatii de cantarire in mers pentru vehicule rutiere
Valoarea estimata fara TVA: intre 229, 300 si 468, 609RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 2500lei - scrisoare de garantie bancara in original, numerar la casieria DRDP Iasi sau virament in contul RO33 RNCB 0175 0080 9408 0037
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. art.44 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2. Declartie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4.Certificat constatator, in original, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei ;5.Actul constitutiv ( contractul de societate sau statutul) copie ;6. Copie dupa certificatul de inregistrare unic emis de OficiulRegistrului Comertului 7.Sa detina :
- acordul producatorului instalatiei de cantarire, pentru desfasurarea activitatii de reparare, conform precizarilor din Caietul de sarcini ; 8.Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MEP ANAF, copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta:
1. Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - Formularul nr.14;
2. Bilanturi contabile la data de 31.12.2007 si 30.06.2008, semnate si vizate de DGFP.
3. Balanta contabila la 31.03.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e
- Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.-Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cuprinzind informatii despre contracte de servicii similare executate in ultimii 3 ani conform Formular 12E, insotite de recomandarile de buna executie ale acestora.
2. Declaratie privind dotarile tehnice necesare desfasurarii contractului, conform Formularului 12H
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform Formularului 12I + CV ale personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e4.Ofertantul va face dovada autorizarii Biroului Roman de Metrologie Legala pentru activitateade reparatii instalatii de cantarire in mers vehicule rutiere
5. Modelul de acord-cadru insusit (stampilat si semnat).
6.Model de contract-subsecvent insusit(stampilat si semnat).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 10:00
Locul: sediu achizitor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori, reprezentantii imputerniciti max 2 persoane din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232217808, Fax: 0232217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliuil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea: iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2009 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer