Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reparare si intretinere a automobilelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 147955/14.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Eugen Cretu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP - Documentatia de atribuire este anexata la anuntul de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro - conform cap. IV.4, cu respectarea prevederilor HG 1660/2006
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilot art. 8 lit. d) din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a automobilelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierul specializat al prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 67, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va atribui un contract subsecvent in perioada 01.01-15.01.2014.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparare si intretinere a autoturismelor ce deservesc sediul companiei pentru transportul de persoane, respectiv: 3 autoturisme marca VW Passat 2.0 TDI 4 Motion;1 autoturism marca MITSUBISHI Pajero 3.2 DID; 4 autoturisme marca DAEWOO; 1 autoturism marca DACIA Logan 1.6; 1 autoturism marca SKODA Octavia 1.8.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 Servicii de reparare si intretinere Autoturisme Volkswagen - min. 150 - max 280 ore manopera; min 18.000 lei - max 21.500 lei piese de schimb
Lot nr. 2 Servicii de reparare si intretinere Autoturisme Mitsubishi - min. 100 - max 210 ore manopera; min 10.000 lei - max 13.500 lei piese de schimb
Lot nr. 3 Servicii de reparare si intretinere Autoturisme Daewoo - min. 150 - max 398 ore manopera; min 15.000 lei - max 17.500 lei piese de schimb
Lot nr. 4 Servicii de reparare si intretinere Autoturisme Dacia - min. 80 - max 132 ore manopera; min 4000 lei - max 5500 lei piese de schimb
Lot nr. 5 Servicii de reparare si intretinere Autoturisme Skoda Octavia - min. 30 - max 70 ore manopera; min 500 lei - max 1000 lei piese de schimb
Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 21.11.2013 - 30.06.2014.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: se va atribui un contract subsecventin perioada 01.01.2014 -15.01.2014;
Valoarea estimata fara TVA: 67, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Lot 1:470 lei; Lot 2:300 lei; Lot 3:410 lei; Lot 4:130 lei; Lot 5:30 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al.2, 3 din HG 925/2006, (pt. cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3)? depus in original, la/catre registratura CNU S.A., Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu nr. 68 pana la termenul limita de depunere a ofertelor prevazut in anuntul de participare, in zilele lucratoare luni- joi, orele 08.00รท 16:30 si vineri orele 08.00-14.00, fiind totodata transmisa si in SEAP sub forma de document scanat, alaturi de celelate documente aferente criteriilor de calificare si propunerii tehnice, conform art. 18 din HG 1660/2006b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA (J40/1271/1998, CUI: RO 10254529) cont IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la B.R.D. ? G.S.G. Agentia Vitan ? depus in copie cu mentiunea "conform cu originalul" prin intermediul SEAP, in format electronic sub forma de document scanat, impreuna cu documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor prevazute in anuntul de participare, conformart. 18 din HG 1660/2006Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda, cursul de schimb pentru care se va face conversia, este cel comunicat de BNR pentru data in care este publicat anuntul de participare in SEAP. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, va fi constitutita de catre prestator in conformitate cu art. 90 al.(1) , (2) sau (3) din HG 925/2006, conform optiunii mentionata de ofertant in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii provenite din valorificarea productiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 - Ofertantul va completa Formularul C 3 din Sectiunea Formulare ? in original
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Ofertantul va completa Formularul C 4 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt: Ioan Moraru, Aurelian Voicu, Stefi Clarisa Musat, Daniela Motataianu, Alina Gabriela Gajer, Gheorghe Socu, Ada Cecilia Ionescu, Nicoleta Cristina Mihalache, Bianca Patrascu, Anda Roxana Pistol, Eugen Adrian Cretu, Tiberiu Radic, Stefan Pitea.
5. Formularul cu date de identificare si contact despre ofertant.Ofertantul va completa Formularul C5 din Sectiunea Formulare ? in original, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigatorFormularele C1 si C4 vor fi prezentate atat de ofertant, cat si, daca exista, de asociat si tert sustinator. Daca exista subcontractant, acesta va completa Formularul C4. Daca exista tert sustinator, acesta va completa o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, csi d din OUG 34/2006 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana , va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuie ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conformcu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
3. Ofertantul va prezenta Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman pentru efectuarea serviciilor de reparatii si intretinere auto, conform careia acesta este autorizat sa presteze, in atelierele sale, serviciidereparatii si intretinere pentru tipurile de autovehicule din cadrul fiecarui lot ofertat?in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Acesta este solicitata in vederea respectarii OUG 82/24.08.2000 si Legii 222/22.05.2003
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertanti vor prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul C8, referitor la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Oferatntii vorprezenta o declaratie privind efectivele medii anualeale personalului angajat in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul C7 privind efectivele medii anualeale personalului angajat in ultimii 3 ani
Ofertantii vordetine minim o unitate de service in Municipiul Bucuresti
Ofertantul va depune dovada ca detine minim o unitate de service in Municipiul Bucuresti sau o declaratie pe proprie raspundere in acest sens
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune dovada ca detine minim o unitate de service in Municipiul Bucuresti sau o declaratie pe proprie raspundere in acest sens
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Lista va cuprinde in mod obligatoriu cel putin un contract de prestare servicii similare celor ce fac obiectul acordului cadruOfertantii vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document/recomandare emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - in copie conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire
- Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular C6 - in original- Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document/recomandare emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - in copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care, dupa accesarea in SEAP a propunerilor financiare ale fiecarui lot, autoritatea contractanta constata ca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin, in cadrul propunerii financiare criptate in SEAP, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, iar acestia vor incarca electronic documentele aferente propunerii financiare care vor contine o noua oferta de pret pentru lotul in cauza2)Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.3)Vor fi declarate inacceptabile in temeiul art. 36 al. (1) ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor mentionate in anuntul de participare sau depuse la alta adresa decat cea solicitata, adica SEAP.4) Pentru situatiile in care: ofertantul depune oferta individuala si sustinere; atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna; in situatia in care exista subcontractanti, pentru demonstrarea criteriilor de calificare solicitate in prezenta fisa de date, se vor aplica prevederile Anexei nr. 2 a Ordinului 509/28.09.2011 - publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 687/28.11.20115) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (insotita de o anexa in care sa mentioneze, succint dar precis, modul concret de indeplinire al respectivelor cerinte), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirmaindeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/ 2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupi nr. 68 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2013 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer