Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE REPARATIE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI RADIOLOGIC


Anunt de participare numarul 144178/06.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Neag Ioana Liana, Tel. +40 264596414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995, Adresa internet (URL): www.irgh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE REPARATIE SI INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI RADIOLOGIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Laboratorul de radiologie si imagistica medicala a institutului din str. Croitorilor nr.19-21 Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 192 si 99, 576RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia aproximativ patru contracte subsecvente /an in functie de buget si de necesitati.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de reparatii si intretinere aparatura RADIOLOGICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire aparat UM Nr. buc. "Cant. Min.AC" Cant. Max. AC
LOT 1 APARATE RADIOLOGICE - PHILIPS1 Telediagnost buc 1 8 24
2 Practix 100 Plus buc 1 8 24
3 DuoDiagnost buc 1 8 24Nr. Crt. Denumire aparat UM Nr. buc. Cant. Min. AC Cant. Max. AC
LOT 2 APARATE RADIOLOGICE1 Dispozitiv de masurare doza arie buc 1 8 24
2 Dispozitiv de masurare doza arie buc 1 8 24Nr. Crt. Denumire aparat UM Nr. buc. Cant. Min. AC Cant. Max. AC
LOT 3 APARATE RADIOLOGICE1 Aparat RX THX -250 buc 1 8 24
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 192 si 99, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare este in cuantum de : - LOT 1 - 1300 lei, LOT 2 -190 LEI, LOT 3 - 480 LEIForma de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar (scrisoare de garantie bancara, plata electronica cu conditia ca aceasta sa se efectueze cu cel putin 3 (trei) zile inainte de data deschiderii ofertelor, ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, plata in numerar la caseria autoritatii contractante)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta nu va retine contestatorului din garantia de participare nici o suma deoarece prevederile art. 278' din OUG 34/2006 nu se aplica- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 32. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta -4, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10
- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian
- Director Financiar Contabil ? Ec. Mirza Alina Corina
- Sef Serviciu Financiar Contabilitate ? Ec. Torak Klara
- Sef Birou Administrativ ? Jr. Cri?an Florin Ioan
- Sef Biroul Achizitii Publice Contractare ? Jr. Neag Ioana LianaDocumentele solicitate se vor prezenta in original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? 1. Certicat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului
2. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
3. Autorizatie CNCAN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultima balanta de verificare/bilant cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente2 Documentele ce privesc taxele vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultima balanta de verificare/ultimul bilantCertificate de atestare fiscala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale ? form. Nr. 42 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani? form. Nr. 5
3. Avizul de functionare pentru activitati de reparare, verificare si punere in functiune a dispozitivelor medicale, emis de Ministerul Sanatatii.
4. Autorizatie CNCAN.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Informatii generale ? form. Nr. 42 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani? form. Nr. 53. Avizul de functionare pentru activitati de reparare, verificare si punere in functiune a dispozitivelor medicale, emis de Ministerul Sanatatii.4. Autorizatie CNCAN.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2013 12:30
Locul: Sediul Institutului din str. Constanta nr, 5 Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputernicire din partea societatilor pe care le reprezinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al institutului
Adresa postala: Str. Constanta nr.5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. +40 264596414, Fax: +40 455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2013 19:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer