Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reprezentare si asistenta juridica (inclusiv servicii conexe) pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare


Anunt de participare numarul 92690/28.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii Publice, Tel.0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reprezentare si asistenta juridica (inclusiv servicii conexe) pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de reabilitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Imobilele de pe DN 6 sector km 132+435 km 222+183, Alexandria Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reprezentare si asistenta juridica (inclusiv servicii conexe) pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor laobiectivului: "Reabilitare DN 6 sector km 132+435 km 222+183, Alexandria Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
72 imobile, conform caiet de sarcini
Numarul de imobile necesare a fi expropriate a fost identificat de autoritatea contractanta in urma studierii studiului de fezabilitate.
Daca in urma identificarii efective de catre contractant a numarului real de imobile necesare a fi expropriate, acesta difera de numarul de imobile mentionat de catre autoritatea contractanta, se vor presta serviciile ce se achizitioneaza conform prezentei documentatii pentru cantitatea reala de imobile, modificandu-se proportional si valoarea contractului de achizitie ce se va incheia. Astfel, valoarea contrcatului se poate diminua sau majora, in functie de numarul de imobile constatate ca diferenta fata de cele 72 identificate in studiul de fezabilitate si de pretul unitar/imobil ofertat de contractant.
Valoarea estimata fara TVA: 246, 142.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cap. Transport Rutier-Programe din Fonduri Externe Nerambursabile Post Aderare-FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat al statului (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitelesi taxele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata;
-Bilantul contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de Organele competente.Bilantul se va prezenta in copie, semnata si stampilata de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantii au obligatia de a da o DECLARATIE pe propria raspundere in care vor indica faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. -(original);
-Declaratie referitoare la personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de prestari servicii original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Op.ecva face dovada asigurarii personalului de specialitate minim necesar indeplinirii contractului, si anume: Avocat cel putin 2 (doi)- cu experientain legislatia civila; Inginergeodez - cel putin 1 (unul) - cu experienta pe pozitia de Inginer Topograf Evaluator membru ANEVAR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2010 10:30
Locul: DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Externe Nerambursabile Post Aderare-FEDR
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare publicat in SEAP.Orice clarificare solicitata de operatorii economici dupa intrarea in posesia documentatiei de atribuire se poate obtine numai in scris, prin fax nr. 0251.48.22.31. Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe proprie raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la documentatie. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
max 5 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251.408.768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer