Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru expropierea suprafetelor de teren necesare executarii unei centuri de ocolire a municipiului Caracal varianta de Sud


Anunt de participare numarul 93188/19.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ. PUBLICE, Tel.0251/408735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru expropierea suprafetelor de teren necesare executarii unei centuri de ocolire a municipiului Caracal varianta de Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Caracal, jud. Olt
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru expropierea suprafetelor de teren necesare executarii unei centuri de ocolire a municipiului Caracal varianta de Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
302 imobile, conform caiet de sarcini
Numarul de imobile enumerat mai sus necesare a fi expropriate a fost identificat de autoritatea contractanta in urma studierii studiului de fezabilitate.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 498.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 20000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat , prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii , capitolul 84.01.03 , ,Transport rutier, titlu 56.01 , ,Programe din Fonduri Externe Nerambursabile Post Aderare- FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; -Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat al statului (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata. - Certificat de atestare fiscala privind impozitelesi taxele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata. - Certificat Constatatoremis deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial- emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- in original sau copie legalizata; - Copie de pe decizia de infiintare a formei de organizare profesionala in care isi desfasoara activitatea, emisa de Baroul al carui membru este Avocatul ofertant. (copie legalizata) -Certificatul de Inregistrare Fiscala-in copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006);
-Bilanturile contabile pe anii2008, 2007 vizate si inregistrate de Organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilanturile se vor prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul".
- Prezentare scrisoare de bonitate din partea bancii sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006 solicitata este: 2.000.000 lei, reprezentand 468.022, 37 euro, la cursul specificat la punctul V.5 din fisa de date .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani.Se va completa formularul C3 din sectiunea Formulare. -Lista contractelor de prestari servicii similare in derulare la data licitatiei(daca exista). -DECLARATIE pe propria raspundere referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere(formular F) in ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006).-Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate minim necesar indeplinirii contractului, si anume: Avocat, Inginertopograf sau geodez, Expert Evaluator, Verificator de evaluari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare in ultimii 3 ani cel putin 3 contracte care au avut ca obiect exproprieri de imobile. Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate minim necesar indeplinirii contractului, si anume: Avocat cel putin 2 (doi)- cu experientain legislatia civila; Inginertopograf sau geodez - cel putin 1 (unul) - cu experienta pe pozitia de Inginer Topograf sau Geodez; Expert Evaluator: ( membru ANEVAR, asigurare de risc profesional de minim 50000 euro, dovada ca a incheiat in ultimii 3 ani un contract care a avut ca obiect evaluari de immobile); Verificator de evaluari (membru ANEVAR, asigurare de risc profesional de minim 250000 euro, activitate relevanta in domeniul exproprierilor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 10:30
Locul: DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea Documentatie si clarificari.Orice clarificare solicit de operatorii economici dupa intrarea in posesia documentatiei de atribuire se poate obtine numai in scris, prin fax nr. 0251.48.22.31. Op ec interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. In cazul in care operatorii economici nu transmit aceasta scrisoare, acestia isi asuma pe proprie raspundere riscul de a nu fi informati de autoritatea contractanta de eventualele clarificari la doc. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari. Perioada de prestare a serviciilor conform Caietului de Sarcini: - activitatile aferente etapei B.1 vor fi realizate de catre Prestator in termen de 90 de zile de la emiterea Ordinului de incepere; - activ aferente et B.2 vor fi realizate de catre Prestator in termen de 90 de zile de la data publicarii in MO a Hotararii de Guvern de expropriere a imobilelor; -activ aferente et B.3 vor fi realiz de catre Prestator pana la finaliz tuturor despagubirilor consemnate conform Legii 198/2004 cu modificarile ulterioare; - Activ aferente et B.4 vor fi realizate in termen de 10 zile de la data primirii de catre acesta a tuturor documentelor care atesta plata sau consemnarea, dupa caz, a despagubirilor, in copie certificata; - Activ af etapei B.5 vor fi realizate de catre Prestator pana la finalizarea tuturor despagubirilor consemnate conform prevederilor Legii 198/2004 cu modificarile si completarile ulterioare; - Activ af et B.6 vor fi realizate de catre Prestator in termen de 30 de zile de la data finalizarii tuturor lucrarilor prevazute la punctul B.4
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
max 10 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251.408.768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2010 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer