Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de repunere in functiune si intretinere a sistemului de Comunicatii si Monitorizare a Traficului de pe Autostrada A2: Bucuresti - Lehliu


Anunt de participare numarul 78429/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN DONA MARIA, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.3120984, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de repunere in functiune si intretinere a sistemului de Comunicatii si Monitorizare a Traficului de pe Autostrada A2: Bucuresti - Lehliu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Autostrada A2: Bucuresti - Lehliu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
repunerea in functiune a sistemului de telecomunicatii si prestarea serviciilor de intretinere necesare pentru prevenirea, reducerea si reparatia defectiunilor tehnice ce pot aparea in functionarea sistemului de telecomunicatii si control al traficului de pe autostrada A2: Bucuresti Constanta, pe tronsonul Bucuresti-Lehliu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
50332000-1-Servicii de intretinere a infrastructurilor de telecomunicatii (Rev.2)
50334400-9-Servicii de intretinere a sistemelor de comunicatii (Rev.2)
50340000-0-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului audiovizual si optic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repunerea in functiune a Sistemului de Comunicatii si Monitorizare a Traficului de pe autostrada A2;Servicii de intretinere la reteaua de alimentare cu energie electrica a sistemului;Servicii de intretinere la reteaua de fibra optica a sistemului;Servicii de intretinere la echipamentele sistemului (interioare si exterioare) si la subsistemul de management, operare, supervizare si control din Centrul de Control Branesti (inclusiv sisteme de operare ale echipamentelor sistemului, softuri si aplicatii informatice, baze de date);
Valoarea estimata fara TVA: 3, 008, 403.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 60000 lei sau 14313 euro;garantie de buna executie de 10% din pretul ctr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate;declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de platala data de 30.04.2009 sau ulterior, Certificat de inregistrare (C.U.I.),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (pentru care exista exercitiu financiar incheiat), egala sau mai mare cu 4.192.000 lei, respectiv 1.000.000 euro;Bilantul contabil pentru ultimul an pentru care exista exercitiu financiar incheiat, vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii si lucrari similare efectuate in ultimii 3 ani; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiectservicii de intretinere/ lucrari pentru :
a.Sisteme de Comunicatii;sau b.Monitorizare a Traficului;sauc. Sisteme de Comunicatii si Monitorizare a Traficului a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu900.000, 00 lei(214.695 euro) fara TVA. otarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii privind subcontractantii;Informatii privind protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2009 12:00
Locul: Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.F.P, alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica :12 luni din care : repunerea in functiune a sistemului de comunicatii si monitirizare a traficului 30 de zile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.91.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.- Directia Achizitii Publice
Adresa postala: sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021/312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer