Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de suport in exploatare a sistemului SAP [ S-SAP] si mentenanta licentelor SAP [ M-LSAP]


Anunt de participare (utilitati) numarul 143039/12.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel. +40 213065002, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213065004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
FIliala Electrica SA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de suport in exploatare a sistemului SAP [ S-SAP] si mentenanta licentelor SAP [ M-LSAP]
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul FISE Electrica Serv si sediile sucursalelor sale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta 1 Servicii de support in exploatare [S-SAP], vor acoperi cele 14 instante SAP folosite de FISE Aparat Central, SISE Muntenia Nord, SISE Transilvania Nord si SISE Transilvania SUD
Componenta 2 Servicii de mentenanta a licentelor SAP [M-LSAP], vor acoperi un numar de 470 de licente utilizator precum si licentele de SAP NetWeaver
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1 Servicii de support in exploatare [S-SAP], vor acoperi cele 14 instante SAP folosite de FISE Aparat Central, SISE Muntenia Nord, SISE Transilvania Nord si SISE Transilvania SUD
Componenta 2 Servicii de mentenanta a licentelor SAP [M-LSAP], vor acoperi un numar de 470 de licente utilizator precum si licentele de SAP NetWeaver
Valoarea estimata fara TVA: 1, 410, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei 124.581 lei(IMM- uri valoarea garantiei 62.290 lei. Echivalenta leu/euro a fost facuta la valoarea 1 euro = 4, 4178 lei, curs comunicat de BNR in 28.03.2013. Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante FISE Electrica Serv RO89RNCB0071011531500001 deschis la BCR Bucuresti Calea Plevnei, , sau fila CEC. In orice situatie, dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. b) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op. ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare. In conformitate cu art. 278 ind.1, alin. (1), lit. b) din OUG nr.34/2006, se va retine garantia de participare in cuantum de 8.182, 90 lei. Echivalenta leu/euro a fost facuta la valoarea 1 euro = 4, 4178 lei, curs comunicat de BNR in 28.03.2013; Modalitatea de restituire- conform art. 88 din HGR nr. 925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante. Data la care se determina echivalenta leu/valuta: curs valabil cu 6 zile inainte de data limita a depunerii ofertei Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% conf. Legii 346/2004. Modalitatea de constituire este conf. art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de restituire este conform art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original;Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea su finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- POPESCU Romeo ? Director General- BATIR Gheorghe ? Director Tehnic
- NIJLOVEANU Mihai ? Director Comercial- COPOERU Mihai ? Sef Serviciu Ahizitii
- POP Razvan ? Sef Birou IT ? SAP
- CODREANU Badea ? Serviciul Achizitii
Atentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul"5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul".Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Observatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata.In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.820.000 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Mentiune. Se solicita cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3(trei) ani. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?cifrei medii globale de afaceri ? se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document/document constatator/recomandare emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confiirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic. Prin informatiile furnizate ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in valoare egala sau mai mare decat 500.000 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Nota: in cazul in care, contractele sunt incheiate in alta moneda, pentru conversia in euro se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?experientei similare ? se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare. , in copie certificata "conform cu originalul"
Ofertantul trebuie sa asigure cel putin urmatorii experti consultanti, cu experienta in activitatile presupuse de solutia ofertata: Project ManagerVa asigura derularea si controlul proiectului.
Ofertantul vaasigura 1 Project Manager.
Cerinte minime:
o Certificare in domeniul managementului de proiect
o Certificare in software engineering sau echivalent, deoarece solutia poate implica si dezvoltari de software.
oExperienta in dimeniul IT&C ca project manager in implementarea de sisteme informationale.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare dintreexpertii si consultantii solicitati, se vor prezenta diplome si certificari, unCV format Europass din care sa reiasa calificarea si experienta similara, precum si declaratie de disponibilitate, semnata in original.
Derulator suport
Asigura preluarea cererilor de suport si distributia acestora catre specialistii necesari in realizarea respectivelor cereri.
Inlocuieste Project Managerul in caz de necesitate.
Ofertantul vaasigura 1derulator suport.
Cerinte minime:
o Experienta in derularea a cel putin unui contract de suport pe sistemeinformatice.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare dintreexpertii si consultantii solicitati, se vor prezenta diplome si certificari, unCV format Europass din care sa reiasa calificarea si experienta similara, precum si declaratie de disponibilitate, semnata in original.
Consultanti functionali SAP
Fiecare consultant functional va asigura suport pentru modulul alocat.
Ofertantul va a asigura minim cate 2 consultanti functionali certificati pentru fiecare modul (FI, CO, SD, MM, PM-CS), conform urmatoarelor cerinte minimale:
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare dintreexpertii si consultantii solicitati, se vor prezenta diplome si certificari, unCV format Europass din care sa reiasa calificarea si experienta similara, precum si declaratie de disponibilitate, semnata in original.
Consultant tehnic BASIS
Consultantul va avea responsabilitatea realizarii activitatilor specifice BASIS
Ofertantul va a asigura minim un consultant tehnic BASIS.
Cerinte minime:
o Certificare SAP: SAP Certified Technology Associate - System Administration with SAP NetWeaver
o Certificare SAP: SAP Certified Associate - Support Consultant for Incident Management with SAP Business All-in-Oneo Experienta profesionala in implementarea proiectelor informatice
o 1 proiect de implementare / suport a unor sisteme informatice
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare dintreexpertii si consultantii solicitati, se vor prezenta diplome si certificari, unCV format Europass din care sa reiasa calificarea si experienta similara, precum si declaratie de disponibilitate, semnata in original.
Consultant tehnic ABAP
Consultantul va avea responsabilitatea dezvoltarii programelor particulare pentru solutie
Ofertantul va a asigura un minim de doi consultanti tehnici ABAP.
Cerinte minime:
o Certificare SAP: SAP Development Consultant SAP Netweaver - ABAP Workbench sauDevelopment Consultant SAP Netweaver'04 - Application Development Focus ABAPo Experienta profesionala in implementarea proiectelor informatice
o 1 proiect de implmentare / suport a unor sisteme informatice
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare dintreexpertii si consultantii solicitati, se vor prezenta diplome si certificari, unCV format Europass din care sa reiasa calificarea si experienta similara, precum si declaratie de disponibilitate, semnata in original
Expert dezvoltare software
Expertul va avea responsabilitatea dezvoltarilor specifice si a modificarilor necesare pentru Modulul de integrare iTrack ? SAP descris in caietul de sarcini.
Ofertantul vaasigura minim 1 expert dezvoltare software, care sa indeplineasca urmatoarele cerinte minimale:
o Experienta in dezvoltarea de softwareo Un proiect similar in care a realizat dezvoltare softwareo Certificare oficiala recunoscuta national si/sau international cu privire la competentele si abilitatile necesare dezvoltarii si modificarii Modulului de integrare iTrack ? SAP.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare dintreexpertii si consultantii solicitati, se vor prezenta diplome si certificari, unCV format Europass din care sa reiasa calificarea si experienta similara, precum si declaratie de disponibilitate, semnata in original
Expert suport software
Expertul va avea responsabilitatea suportului tehnic, a modificarilor necesare pentru Modulul de integrare iTrack ? SAP sia intretinerii bazei de date aferente.
Ofertantul va asigura minim 1 expert suport software, indeplinind urmatoarele cerinte minimale:
oExperienta minim 3 ani in suport tehnic sftwareoUn proiect in care a realizat suport tehnic pentru sisteme informatice
oCertificare oficiala recunoscuta national si/sau international pentru administrare si configurare baze de date Microsoft SQL.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare dintreexpertii si consultantii solicitati, se vor prezenta diplome si certificari, unCV format Europass din care sa reiasa calificarea si experienta similara, precum si declaratie de disponibilitate, semnata in original.
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se considera indeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al securitatii informatiilor, respectiv ISO 27001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se considera indeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte certificatul ISO 27001 aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- obiectul procesului rep de ofertare: pret total fara TVA - nu exista val limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, licit electronica se va desfasura in 1 runda. Durata unei runde de licit electronica va fi de o (1) zi. -inform: a) of. pot vedea cea mai buna oferta, si pozitia in clasament b) of. pot vedea nr de participanti c) of. pot vedea pasul minim de licitatie. Alte inform- a) inainte de lansarea unei licitatii electronice, aut cont va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor b) Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor of. respectivi. - procentul minim de diminuare al ofertei: 0, 01% din val estimata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante SC FISE Electrica Serv SA din Bucuresti, Sos. Stefan cel Mare nr. 1A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluarePersoanele imputernicite din partea operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la Art 256 ind 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare 1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel. +40 372050002, Email: [email protected], Fax: +40 372050004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2013 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer