Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de suport in exploatare a sistemului SAP [S-SAP]?


Anunt de participare (utilitati) numarul 140907/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de suport in exploatare a sistemului SAP [S-SAP]?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul SC FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE MUNTENIA NORD SA; SC FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD SA; SC FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA SUD SA; SC FDEE ELECTRICA FURNIZARE SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 463, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia cate 3 contracte subsecvente acordului cadru atat pentru S.C. ELECTRICA S.A. cat si pentru fiecare filiala beneficiara implicata in achizitie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de suport in exploatare a sistemului SAP [S-SAP]
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de suport in exploatare a sistemului SAP [S-SAP]pentru filialele de distributie S.C. Electrica S.A. si S.C. Electrica Furnizare S.A.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 463, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 550.000 lei se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp.art.278^1 din OUG nr34/2006, se va retine suma de 10.489, 26lei.Conversia leu/valuta pentru echivalrea garantiei de participare se va face la cursul BNR publicat in data de 01.11.2012. a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - conform art. 92, alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni:
a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.
b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun candidaturile.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantantii / Candidatii/ Ofertantii asociati / Subcontractantii/ Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Ioan ROSCA ? Director General Adjunct
- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni- Marian GEANTA ? Director Adj. Operatiuni
- Ioan SILVAS - Director Adj. Operatiuni
- Silvia PREDA ? Director DEAC- Silvia NIJLOVEANU ? Director DJRUCMC
- Claudiu TITA ? Sef Serviciu APSL
- Cristinel BARBULESCU - Sef Serviciu TICIn cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea candidaturilor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. - 1) Formularul nr. 6 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asocierii (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asocierii de a semna candidatura/oferta in numele asocierii. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 7 - Imputernicirea liderului asocierii de a reprezentaasocierea la procedura de atribuire completat.4) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind situatia economico-financiara, Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, Standardele de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat.Atentie! Formularele privind asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca candidatul nu participa in asociere la procedura de atribuire. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?.Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va fi o asociere/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice romane
1) Se va atasa Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau de organismul la care operatorul economic este atestat profesional, care sa cuprinda date reale si actualizate la data depunerii candidaturilor, din care sa rezulte ca unul dintre domeniile de activitate ale operatorului economic corespunde obiectului procedurii.Persoane juridice/fizice straine
1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Observatie: Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.
Observatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1.300.000 euro.
2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere, anexe) pe ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta care certifica respectarea cerintelor minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medii pe ultimii 3 ani financiari incheiati, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medii pe ultimii 3 ani financiari incheiati. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente.
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani, au prestat si dus la bun sfarsit cel putin un contract avand ca obiect prestarea de servicii similare de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura, a carui valoare sa fie de cel putin 650.000euro fara TVA.b)Prezentarea de contracte prin care sa se faca dovada ca a prestat servicii similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura, din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, pretul, durata si semnaturile.c)Dovada prestarii si ducerii la bun sfarsit a serv. similare se confirma prin prezentarea a min. 1 recomandare din partea beneficiarilor/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art971 alin(1) din HG 925/2006 sau orice alte documente justificative, prez. ca exper.similara in scopul indeplinirii cerintei
Operatorul economic participant la procedura treb. sa dispuna de resursele umane considerate de AC ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): 1)minim o persoana de specialitate tehnica, certificata PMI-PROJECT MANAGEMENT PROFESSIONAL, vorbitoare de lb romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in managementul proiectelor SAP;2)minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate SAP FINANCIALS-FINANCIAL ACCOUNTING WITH MY SAP ERP 2005, vorbitoare de lb romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP?FI;3)minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate SAP FINANCIALS-FINANCIAL ACCOUNTING WITH MY SAP ERP 2005, vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de3 ani in implementare si suport post-implementare in in proiecte ce includ modul SAP-AA
4)min. o persoana de specialitate tehnica, certificata SAP PLM PROJECT MANAGEMENT WITH MY SAP ERP 2005, vorbitoare de lb romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-IM;5)min. o persoana de specialitate tehnica, certificata SAP PLM PROJECT MANAGEMENT WITH MY SAP ERP 2005, vorbitoare de lb romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-PS;6)min. 3 persoane de specialitate tehnica, certificate
SOLUTION CONSULTANT MYSAP FINANCIALS-MANAGERIAL & FINANCIAL ACCOUNTING, vorbitoare de limba romana cu o experien?a de egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-CO;
7)minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate"SAP SOLUTION CONSULTANT MYSAP SUPPLY CHAIN MANAGEMENT ? ORDER FULFILLMENT ERP 2002/6.0", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-SD;
8)minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate"SAP SUPPLY CHAIN MANAGEMENT - PROCUREMENT WITH MYSAP ERP 2005/2004", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-MM;
10)minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate "SOLUTION CONSULTANT PLM-MAINTENANCE&REPAIR WITH MYSAP ERP 2005", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-CS;
11)minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate"SAP CERTIFIED TECHNOLOGY ASSOCIATE-SYSTEM ADMINISTRATION (ORACLE DB) WITH SAP NETWEAVER 7.0 SAU TECHNOLOGY CONSULTANT SAP NETWEAVER 04 - SAP WEB AS FOR ORACLE", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare, suportsi administrare landscape SAP;
12) minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate"DEVELOPMENT CONSULTANT: SAP NETWEAVER '04 - APPLICATION DEVELOPMENT FOCUS ABAP SAU DEVELOPMENT CONSULTANT: SAP NETWEAVER - ABAP WORKBENCH (2003)", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in dezvoltarea detranzactii specifice (z) si suport post-implementare in proiecte SAP;
13) minim o persoana de specialitate tehnica, certificate"SAP SOLUTION CONSULTANT SAP NETWEAVER '04 - BUSINESS INTELLIGENCE", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-BI/BW;
14) minim 3 persoane de specialitate tehnica, certificate"SAP CERTIFIED APPLICATION ASSOCIATE - HUMAN CAPITAL MANAGEMENT WITH SAP ERP 6.0 EHP4", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP-HCM;
15) minim o persoana de specialitate tehnica, certificate"IBM CERTIFIED SYSTEM ADMINISTRATOR AIX 6.1 ADMINISTRATION", vorbitori de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ sisteme sap pe sisteme de operare AIX;
16) minim o persoana de specialitate tehnica, certificate"IBM ESERVER CERTIFIED SPECIALIST ? PSERIES AIX SYSTEM ADMINISTRATOR", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ sisteme sap pe sisteme de operare AIX;
17) minim o persoana de specialitate tehnica, certificate"IBM CERTIFIED DEPLOYMENT PROFESSIONAL TIVOLI STORAGE MANAGER V5.5", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ sisteme SAP cu solutii de backup IBM TSM;
18) minim o persoana de specialitate tehnica, certificate"IBM CERTIFIED SPECIALIST ? ENTERPRISE STORAGE TECHNICAL SUPPORT V2", vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ sisteme SAP pe sisteme de stocare de tip IBM-SAN (Storage Area Network);
19)minim 3 persoane de specialitate tehnica, vorbitori de lb romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP IS-U DM;20)minim 1 persoana de specialitate tehnica, vorbitoare de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP IS-U EDM;21)minim 3 persoane de specialitate tehnica, vorbitoare de lb romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP IS-U BI-IN;22)minim 3 persoane de specialitate tehnica, vorbitori de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP IS-U WM;23)minim 3 persoane de specialitate tehnica, vorbitoare de lb romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP IS-U CS
24) minim 3 persoane de specialitate tehnica, vorbitori de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare si suport post-implementare in proiecte ce includ modul SAP FI-CA;
25) minim 3 persoane de specialitate tehnica, vorbitori de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare componente SAP IS-U IDE si SAP NETWEAVER PROCESS INTEGRATION (PI) in integrarea cu aplicatia OPEN SGC;
26) minim 1 persoana de specialitate tehnica, vorbitori de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementare SAP NETWEAVER ENTERPRISE PORTAL (EP) si in dezvoltari JAVA pe tehnologie SAP ENTERPRISE PORTAL (EP);
27) minim 3 persoane de specialitate tehnica, vorbitori de limba romana, cu o experien?a egala sau mai mare de 3 ani in implementarea componentei MAR SAP NETWEAVER ENTERPRISE PORTAL cu integrare SAP PM si SAP ISU;
Se vor prezenta orice documente emise de organisme abilitate din care sa rezulte atestarea personalului pentru prestarea serviciilor de mentenanta ce fac obiectul contractului, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste acest fapt.Se vor prezenta CV-uri si copii de pe orice act doveditor al studiilor de specialitate ale persoanelor din echipa propusa pentru realizarea serviciilor care fac obiectul contractului din care sa rezulte experienta similara. CV-urile trebuie prezentate in limba romana sau insotite de traducere in limba romana efectuata de catre un traducator autorizat.O persoana din cadrul echipei propuse, poate cumula mai multe competente.
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).b) In sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr. 34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al calitatii, un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeacsa in curand certificarea propriu-zisa.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 27001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al securitatii informatiei).a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al securitatii informatiei.b) Constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al securitatii informatiei, un document emis de o societate de certificare in domeniul securitatii informatiei in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 20000 sau echivalent (certificarea sistemului de management al serviciilor informatice).a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului de management al serviciilor informatice.b) Constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al sistemului de management al serviciilor informatice, un document emis de o societate de certificare in domeniul securitatii informatiei in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/ 27592/ 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura / oferta in cadrul procedurii de atribuire a acordului cadru
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati in vederea participarii cu oferta in etapa a 2-a de desfasurare a procedurii de atribuire a contractului.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, oferteaza acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor cu oferte financiare egale o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz va fi declarata castigatoare oferta depusa de operatorul economic care a depus propunerea financiara cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art. 256^2 din OUG nr.34/2006Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica, Resurse Umane, Control Managerial si Comunicare
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer