Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de telefonie fixa


Anunt de participare numarul 142234/28.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Georgescu, Tel. +40 213180724, Email: [email protected], Fax: +40 213180724, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie invatamint superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de telefonie fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: locatii UMF
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 800, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia trei contracte subsecvente cuvalori : minime de 200.000 lei si maxime de 265.000 lei i
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigurarea serviciilor de telefonie urbana, interurbana, intern si internationala, catre relelele de telefonie mobila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
159 posturi telefonice
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, in valoare de 8000 lei, se constiuie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia se poate constitui si prin depunere la caseria UMF, str. Dioniosie Lupu, nr.37, sector 2, Bucuresti, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Data de referinta pentru conversia leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor.Valabilitatea garantiei este de o perioada de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA si se poate constitui in aceleasi conditii ca garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : completare formularul nr. 1(OrdinANRMAP 155/2006)Cerinta obligatorie nr.2 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitate de indeplinire : completare formular 2(OrdinANRMAP 155/2006)Pentru demonstrarea datelor inscrise in ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181?din OUG nr. 34/2006se solicita suplimentar:
a) Prezentarea Certificatului de atestare
fiscala(datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa obligatiile exigibile la nivelul lunii precedente desfasurarii procedurii - in original sau copie ?conform cu originalul?.b) Certificat fiscal privind achitarea
impozitelor si taxelor locale (original sau copie ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si cel local.(OrdinANRMAP 155/2006)-cerinta nr.3 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform art.1 din Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: completare formular nr. 3
-cerinta nr.4 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza.
Modalitate de indeplinire : completare formular nr. 4-cerinta nr.5 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese)din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitate de indeplinire : completareformular nr. 5
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector ? Acad. Ioanel Sinescu, Director General Administrativ ? Dr.ing. Dan Pahoni, Contabil Sef ? Ec. Mihaela Calin, Sef Serviciu Ec.Adm. ? Ec. Lenuta Boboescu, sef Serviciu Juridic si Contencios ? Jurist Raluca Gavrila, Sef Birou Inventariere si Intretinere Aparatura ? Ing. Ion Sandu, Adminitrator Financiar ? Ec. Cristina Argesanu. - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care
sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse sunt reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare a ofertelor va prezenta Certificatul Constatator in original sau copie legalizata.CERTIFICAT eliberat de ANCOM
Ofertantul trebuie sa detina autorizatiile sau/si avizele necesare pentru furnizarea serviciilor de telefonie fixa, certificat ANCOM. Neprezentarea acestui document va avea ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. ( formular nr. 6 ). Persoanele care asigura sustinerea financiara, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a, c1 si d din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularuluiC2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
34280
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 12:00
Locul: Rectorat UMF, str. Dionisie Lupu, nr. 37, sector 2 - Birou Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 36 luni
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pretul cel mai scazut. In acest caz, stabilirea ofertei castigatoare, se realizeaza numai prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile.In cazul in care, exista oferte claste pe primul loc, cu preturi egale, departajarea se va face prin reofertare in plicuri inchise de catre operatorii economici aflati in aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic si contencios
Adresa postala: str. Dionisie Lupu, nr. 37, sector 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. +40 213180722
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer