Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare 2008


Anunt de participare numarul 64453/22.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: Brasov, B-dul Eroilor nr.3-5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Muncaciu, Tel.0268/470220, Email: [email protected], Fax: 0268/475635, Adresa internet (URL): http: //www.prefecturabrasov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Punctul de lucru al prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea buletinelor de vot care vor fi folosite la alegerile pentru Camera Deputatilor si a Senatului din anul 2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Cantitati initiale
Ofertantul va depune oferta intreaga cantitate de servicii specificata in caietul de sarcini.
2)Cantitati suplimentare
In cazul in care este necesara achizitionarea unor servicii suplimentare de tiparire, contractul poate fi suplimentat cu un procent de maxim 20% din cantitatile initiale.
Valoarea estimata fara TVA: 232, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.10.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia personala a candidatului / ofertantului
1.1. Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Completare si prezentare
formular nr. 12A
1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Cerinta
obligatorie: Completare si prezentare formular nr. 12B
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul
sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva; ofertantul are insa
obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de
plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care
astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit,
atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar
nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire.
2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
2.1. Persoane juridice / fizice romane - Cerinta obligatorie:
a)completare si prezentare fisa de informatii generale (formular A)
b)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
2.2. Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara - Cerinta obligatorie:
Candidatul are obligatia de a prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Formular B.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Poate fi exclus din procedura de atribuire candidatul a carui cifra de afaceri medie peultimii 3 ani este mai mica decat 696 mii lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Pentru verificarea capacitatii tehnice a candidatului de a duce la indeplinire a
contractului de achizitie publica autoritatea contractanta solicita ca acesta sa prezinte urmatoarele formulare:
a)Experienta similara - Formularul nr. 12 E;
b)Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Formularul C;
c)Proportia din contractul de servicii ce urmeaza sa fie indeplinit de catre ofertant - Formularul nr. 12C;
d)Numarul total al personalului angajat al ofertantului precum si numarul total de
personal asigurat de ofertant pentru indeplinirea contractului - Formularul D;
e)Spatiul de depozitare Formular E;
2.Participarea ofertantilor la procedura de achizitie intr un grup de operatori se poate
realiza ca: a)asociat; sau
b)subcontractant.
Ofertantul are obligatia de a declara calitatea in care participa la procedura de
achizitie, va completa si prezenta formularul nr. 12C anexat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Verificarea capacitatii tehnicea)Experienta similaraPoate fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ofertantul ce nu prezinta cel putin un contract similar ca tiraj cu cea ceruta de autoritatea contractanta. Sunt exceptati operatorii economici care prin reorganizare au preluat patrimoniul operatorului reorganizat si care face dovada in acest sens.b)Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePoate fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ofertantul ce nu detine in proprietate utilajele, instalatiile sau echipamentele tehnice necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului.c)Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului ofertantul ce subcontracteaza mai mult de 30% din contrtactd)Numarul total al personalului angajat al ofertantului precum si numarul total depersonal asigurat de ofertant pentru indeplinirea contractuluiPoate fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaofertantul ce nu dispune de resurse umane corespunzatoare indeplinirii contractului.e)Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica candidatulce nu dispune de spatiu de depozitare care sa asigure conditii optime de pastrarein siguranta a buletinelor de vot si a hartiei necesare executarii contractului.2.Informatii privind asocierea /subcontractareaa)AsociereaAutoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai daca oferta comuna depusa este declarata castigatoare, aceasta fiind o conditie necesara pentruindeplinirea viitorului contract.b)SubcontractareaOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza in oferta tehnica partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Poate fi exclus din procedura de atribuire a contractului ofertantul ce nu declara subcontractantii.Autoritatea contractanta nu are nici o obligatie fata de subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Punct de lucru
20%
Descriere:
3.
Pierderi tehnologice
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15743
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 11:00
Locul: sediulInstitutiei Prefectului Judetul Brasov, b-dul Eroilor nr. 5, etaj 1, camera 130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant legal imputernicit de ofertant (formular G).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este publicata in SEAP. Adresa web este www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Brasov
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/470220, Email: [email protected], Fax: 0268/414925, Adresa internet (URL): www.prefecturabrasov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer