Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TIPARIRE, IMPLICUIRE SI TRANSMITERE PRIN POSTA ELECTRONICA A FACTURILOR DE ENERGIE ELECTRICA SI A ALTOR DOCUMENTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 138676/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS STOICA, Tel. +40 372442020, Email: [email protected], Fax: +40 372778528, Adresa internet (URL): www.electricafurnizare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE TIPARIRE, IMPLICUIRE SI TRANSMITERE PRIN POSTA ELECTRONICA A FACTURILOR DE ENERGIE ELECTRICA SI A ALTOR DOCUMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 308, 426.4 si 11, 520, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se intentioneaza incheierea a doua contracte subsecvente anuale . Contracte anuale vor avea valoare cuprinsa intre 4.654.213, 20 RON si 5.760.000 RON (50% din valoarea minima si maxima)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii de tiparire , implicuire si transmitere prin posta electronica a facturilor de energie electrica emise de SC ELECTRICA FURNIZARE SA si sucursale sale din PLOIESTI , BRASOV , CLUJ .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
64216200-5-Servicii de informare electronica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Valoare minima acord-cadru- 9.308.426, 40 RON (calculata pentru tiparirea a 40% din volumul facturilor in policromie si 60% din volum in monocromie)- Valoare maxima acord-cadru- 11.520.000 RON (calculata pentru tiparirea intregului volum de facturi in policromie)
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 308, 426.4 si 11, 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
de 230.400, 00 RON (pt IMM 50%) Garantia de participare se constituie prin :1.Instrument de garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare pe o perioada de valabilitate de 90 zile incepind cu data limita de depunere a ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca sau o societate de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict Formularul nr. 3 prevazut in Sectiunea Formulare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor depuse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)revocaoferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;d)se va retine contestatarului in cazul in care CNSC respinge ca nefondata contestatia ofertantului , cf. art.278ยน alin (1) lit. b) din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare , suma retinuta din garantia de participare va fi de 8.711, 99 Lei . Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante, cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii . Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit. (IMM beneficiaza , conform legislatiei in vigoare , de 50% reducere din suma mentionata ) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA) , prestatorul avand obligatia constituirii unui cont de garantii in favoarea achizitorului , deschis la o banca agreata de ambele parti , si va depune la constituirea contului 0, 5% din valoarea totala (fara TVA) a contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii- fonduei de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonanta
Declaratii privind situatia personala a operatorului economic completate in conformitate cu Formularul 12A si Formularul 12B din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic completata in conformitate cu Formularul 12D din Sectiunea Formulare. ? in original;
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este DIR. GENERAL Mircea PATRASCOIU. DIR ECONOMIC Cristna PANA.DIR. COMERCIAL Mihai BEU., Sef Serv. Dezv. Invest.Achizitii Publice Dragos STOICA , SEF SERV. JURIDIC Oana PIRVULETE.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formular 12J din Sectiunea Formulare ? in original;Cerinta nr. 4Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local
Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local
1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
2. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12C ? Sectiunea Formulare) - in originalNota 1: Pentru a fi valabile, certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 2: Ofertantul are dreptul sa depuna initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal , prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care se opteaza pentru aceasta variant, ofertantului ii revine obligatia , ca la solicitarea autoritatii contractante , sa prezinte certificatele fiscale valabile la data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata. ? In acest caz se va complecta Formularul B1 din sectiunea Formulare.Nota 3: Ofertele depuse de agentii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
Ofertantul va prezenta Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si din care sa rezulte ca:
- unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straineCerinta nr.2Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica ori apartenenta profesionala
Ofertantul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care trebuie sa fie de minim valoarea maxima a unui ct subsecvent , in
val de 5.760.000 RON, echivalentul a 1.359.163, 74 EUR .Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an . Curs mediu 2011:1 EUR = 4, 2379 RON .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2
Se solicita dovada ca ofertantul dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului asa cum se mentioneaza in Caietul de Sarcini.
Cerinta 3
Dovada ca dispune de personal specializat pt indeplinirea contractului in cf cu ceritele Caietului de Sarcini.
Cerinta 1
Experienta similara ?Ofert. va prezenta o declaratie privind lista princ. prestari similare executate in ultimii 3 ani , cu valori, durata ct, beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati . ?Din lista ct similare , ofert. va selecta pe acelea care le considera semnificative
si care sa faca dovada efectuarii in ultimii 3 ani a: -Minim 1 (una) prestari similare, in valoare egala sau mai mare de 1.728.000 lei(30% din val est. a celui mai mare ct subs - 5.760.000 LEI) , sau -Maxim 3 (trei) prestari
similare si care sa fi avut o valoare cumulata egala sau mai mare decat 2.880.000 LEI (50% din val estimata a celui mai mare ct subsecv-
5.760.000 LEI)Pentru fiecare contract similar ales ca semnificativ , se vor atasa copii dupa
prima si ultima pagina a contractului (daca exista contract) si se va face
dovada indeplinirii contractului prin prezentarea in copie a unei recomandari
sau a unui document constatat
Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008 Certificarea sistemelor de management al calitatii sau echivalent.
Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor dar se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Cerinta nr. 2:
Certificare ISO 14001/2004: Certificarea sistemelor de management al mediului sau echivalent . Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor dar se accepta
si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el
reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Cerinta nr. 3:
Certificare ISO 27001sau echivalent privind asigurarea securitatii informatiei . Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor dar se accepta
si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el
reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze; -licitatiaelectronica se va finaliza dupa desfas. rundei nr. 1 a licitatiei electronice. - Nr.de runde ale licitatiei electr.: 1 (una) - Licitatia electr. vaincepe: la 2 (doua) zile lucratoare de la transm. invitatiei -Durata unei runde: 1 (una) zi - Pauza intre runde : nu f) operatorii ec. trebuie sa fieinregistrati on-line si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem (inf. pe www.e-licitatie.ro). Ofertantii care nu sunt inregistrati onlinesi nu detin certificat digital valid pentru acces in sistem, nu pot fi luate in considerare. Daca, in urma prezentarii ofertelor de pret dincadrul rundei licitatiei electr., se constata existenta unei egalitati de preturi pentru ofertele aflate pe primul loc, autoritatea contract. va solicitao noua oferta de pret ce va fi prezentata in plic inchis, la sediul acesteia.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EF_10/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2012 12:00
Locul: Sediul SC ELECTRICA FURNIZARE SA , BUCURESTI, Sos. STEFAN CEL MARE, Nr. 1A , PARTER, Et. 1 si 2,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau reprezentantii acestora, care vor prezenta in acest sens o imputernicire scrisa insotita de o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art. 256^2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC - S.C. ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Adresa postala: Sos. STEFAN cel MARE , Nr. 1A , Parter partial, Et. 1 si 2, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011736, Romania, Tel. +40 372442006, Email: [email protected], Fax: +40 372778528, Adresa internet (URL): www.electricafurnizare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer