Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de vidanjare a fosei septice din Statia Ungheni


Anunt de participare (utilitati) numarul 73751/18.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, In atentia: Dirlea Ilie, Email: [email protected], Fax: 021 3035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.stsb.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. ST SIBIU
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0269207100, In atentia: Dirlea Ilie, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. ST SIBIU
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0269207100, In atentia: Dirlea Ilie, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. ST SIBIU
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0269207100, In atentia: Comisia de Evaluare, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de vidanjare a fosei septice din Statia Ungheni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Conform Caietului de Sarcini;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de vidanjare a fosei septice din Statia Ungheni, conform caietului de sarcini;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 86, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 800 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in forma legalizata;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
Certificat de inmatriculare la ORC;
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;
Obligatii contractuale in curs de desfasurare fata de alti beneficiari;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;
Informatii referitoare la utilajele din dotare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
Autorizatie de mediu pentru colectare, transport si eliminare namoluri vidanjate din fose septice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 14:00
Locul: Sediul Transelectrica SA Sucursala de Transport Sibiu, B-dul C.Coposu nr. 3, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. I.C. Brateanu nr. 1, ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a contestatorului despre un act sau o decizie a autoritatii contractante considerata nelegala;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. ST SIBIU - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel.0269207100, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2009 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer