Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii financiare de creditare - Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu rambursare in 20 ani


Anunt de participare numarul 135444/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Fratautii Vechi (Primaria Comunei Fratautii Vechi)
Adresa postala: Comuna Fratautii Vechi, centru, Localitatea: Fratautii Vechi, Cod postal: 727255, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Vataman, Tel. +40 230411596, Email: [email protected], Fax: +40 230411596, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii financiare de creditare - Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu rambursare in 20 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii financiare de creditare - Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu rambursare in 20 ani destinata finantarii lucrarilor de "Modernizare drumuri comunale 5, 5 km"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii financiare de creditare - Linie de credit pentru suma de 3.000.000 Lei cu rambursare in 20 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 364, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 7.150 Lei valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a candidaturii, se va constitui in una din formele prevazute de Art. 86 din HG 925/2006, Contul autoritatii contractante este deschis la Trezoreria municipiului Radauti, IBAN RO 11TREZ5955006XXX000897.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in situatiile: a) Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza Contractul de servicii in perioada de valabilitate a ofertei; c) ofertantul nu constituie garantia de buna executie; d)ofertantul se regaseste in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006, in aceasta situatie suma retinuta se calculeaza conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006 Garantia de buna executie - 0, 1% din valoarea Contractului de servicii fara TVA.Se va constitui conform cu prevederile Art. 90 din OUG 34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare - Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea - in original (Formular A)
b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 - in original (Formular B)
c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010 - in original (Formular 20)
d) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69/1 din OUG 34/2006 - in original (Formular 21)
Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul la intocmirea si semnarea Formular 21, sunt: Primar: Ionesi Vasile, Contabil: Bujdei Elena, Responsabil achizitie: Ionesi Gheorghe, Economist: Breaban Mia, Secretar: Artemie Cristinel Dinu, Certificat Constatator emis de ORC din care sa rezulre faptul ca obiectul principal de activitate sau activitatile secundare autorizate corespund cu obiectul achizitiei.
Documentul se prezinta in original/ copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"
In cazul in care documentul se prezinta in copie cu mentiunea "conform cu originalul", la solicitarea comisiei de evaluare, candidatul are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei - in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Procedura de achizitie s-a initiat din anul 2011 prin transmiterea Documentatiei Nr.3274/25.10.2011, Anuntul de participare fiind publicat in SEAP cu Nr. 132849/02.02.2012. Procedura de achizitie a fost anulata in temeiul Art. 209 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006 deoarece nu a fost depusa nici o oferta.Autoritatea contractanta trebuie sa finanteze lucrarile de Modernizare a 5, 5 km drumuri comunale din localitatea Fratautii Vechi, din linia de credit in perioada imediat urmatoare, executia lucrarilor efectuandu-se conform prescriptiilor tehnice in perioade ale anului cu temperaturi de cel putin 5 grade celsius.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de candidati , astfel toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 11:00
Locul: Sediul Primariei Fratautii Vechi, localitate Fratautii Vechi, judet Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante. Persoane imputernicite din partea operatorului economic ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul a doua sau mai multe candidaturi aflate la egalitate se vor solicita noi oferte in plic inchis.Etapa de negociere va contine o singura runda si se va desfasura in data depunerii candidaturilor la sediul autoritatii contractante. Nu se intentioneaza limitarea numarului de candidati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul Primariei Fratautii Vechi
Adresa postala: Localitate Fratautii Vechi , comuna Fratautii Vechi, Judetul Suceava, Str. Principala, Localitatea: Fratautii Vechi, Cod postal: 727255, Romania, Tel. +40 230411596, Email: [email protected], Fax: +40 230411596
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer