Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii in silvicultura - intretinere plantatii si pepiniere


Anunt de participare numarul 7807/28.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: str. lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Punct(e) de contact: MARIA SAFTA, Tel.0253216510, Fax: 0253213508, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii in silvicultura - intretinere plantatii si pepiniere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: fond forestier de stat la Ocolul Silvic Pades
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere plantatii pe 56 ha ( descoplesiri - 42ha, mobilizarea solului in jurul puietilor- 14 ha, intretineri culturi in pepiniere ( prasila 1+2+3+4)-168 ari , semanaturi de toamna -10 ari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77000000-0 - Servicii pentru agricultura, pentru silvicultura si pentru horticultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intretineri plantatii 56 ha ;
intretineri pepiniere 168 ari .
Valoarea estimata fara TVA: 45, 877RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 500 lei , taxa de participare 100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
la licitatie pot participa numai agentii economici care au in statul firmei - lucrari silvice cod CAEN 0201
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil depus vizat si inregistrat;
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani cu o valoare minima de 75000 lei.
solvabilitate patrimoniala minima mai mare de30%;
lichiditate generala minima mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 10000 lei.
lista cu personalul de specialitate care are legatura cu derularea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 10:00
Locul: la sediul Directiei Silvice Tg. Jiu, judetul Gorj, str. Lt.col. Dumitru Petrescu , nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la deschiderea ofertelor pot participa operatorii economici care au depus oferte sau imputernicitii acestora in baza imputernicirii scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: str. N. titulescu , nr. 14, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b.dul Dinicu Golescu, nr. 38, sctor1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestati se transmite in scris in cel mult 10 zile de la data luarii la cunoatinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care in considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru Petrescu , nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Tel.0253216510, Fax: 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2007 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer