Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii pentru calculatoare de debit tip Scanner: 80 bucati


Anunt de participare (utilitati) numarul 133126/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Marius Moldovan, Tel. +40 265402174, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii pentru calculatoare de debit tip Scanner: 80 bucati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES - instalatii tehnologice de extractie gaze din campurile de gaze, statii de comprimare, compresor de camp si statii de uscare gaze.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru calculatoare de debit tip Scanner: 80 bucati- reparatii mecanice si electrice- reinstalare, upgrade soft-intern debitmetre- reinstalare, upgrade, soft-transmisie si gestionare date- verificari metrologice- etalonare Scanner
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru calculatoare de debit tip Scanner: 80 bucati- reparatii mecanice si electrice- reinstalare, upgrade soft-intern debitmetre- reinstalare, upgrade, soft-transmisie si gestionare date- verificari metrologice- etalonare Scanner
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1.500 lei(art.86 din HG 925/2006).Perioad de valab.gar. de partic.: 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor;Mod.de const.gar.partic.: Gar.de partic. la licit.se va prezenta la deschid. sedintei va fi exprim in lei si poate fi constit. in urmat. forme: -Virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in condit. legii de o societ. bancara sau o societ. de asigur.(conf.Formular 6).Scris. gar. bancara vor fi elab. de regula de o banca din Romania sau dupa caz de o banca din strainatate de prefer.cu corespond.in Romania.-OP vizat de banca in cont. autorit. contracta.OP va fi completat cu denum.licit.;RO60BTRL02701202167346XX Banca Transilvania Tg.Mures;RO14056826;
-Numerar depus la caseria unitatii.Foarte important!Docum.(1)care atesta constit. gar.partic.(in copie)va fi anexat exterior plic. care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In int. plic. mare netransp. va fi pusa dovada in original daca este scris. de garan. bancara.In cazul in care gar. de partic. este platita jumatate se face dovada ca op. econ. este IMM(se pune deasem. copie(2)la vedere).Lipsa(1)si2(unde este cazul)de pe plicul exterior duce la resping. oferte. in conf. cu art.33 alin.3 din HG 925/2006.Autorit. contractan. are dreptul de a vira gar. de particip in bugetul propriu ofertant. pierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. sit.: a)isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;b)oferta sa fiind stab. castigat. nu constituie gar. de buna executie in per. de valabilit. a ofertei;c)oferta sa fiind stab. castigat. refuza sa semneze contract de achiz. publica in per. de valab. a ofertei;d)in masura in care CNSC respinge o contestat. ca nefondata autorit. contract. va retine contestator. din gar.de partic. in raport cu valoarea estim. a contract. o suma in conf. cu preved. art.278ยน alin.1 din OUG 34/20006 actualizata, modif. si complet. de OUG 76/2010 si L 279/2011. a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii.b)Garantia de buna executie a contractului de prestari servicii se constituie conform art.90 din HG 925/2006 ? actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; Plata se face in maxim 30 zile de la primirea facturii de la prestator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 1B);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 Marcel Budan-director SNGN Romgaz SA Suc.Tg.Mures, Victor Banu-presedinte comisie evaluare (Formular 1C);Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular 1D). Persoane juridice/fizice romane: Cerinta ogligatorie-certificat emis de ONRC (copie conform cu originalul din care sa reiasa obiectele de activitate);Persoane juridice/fizice straine: Cerinta ogligatorie-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie conform cu originalul din care sa reiasa forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional).Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Fisa de informatii generale care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.
Bilantul contabil complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim: 300.000 lei. Pentru calculul Cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNR: 2009 - 4, 2373 lei pentru 1 euro, 2010 - 4, 2099 lei pentru 1 euro, 2011 - 4, 2379 lei pentru 1 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se impune ca cerinta minima pt experienta similara prestare in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii similare care are o valoare egala sau mai mare decat 75.000 lei. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul care constituie experienta similara si acte aditionale unde este cazul. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.(ex.Document constatator conf.art.97^1 din HG 925/2006).
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati.
Ofertantul are obligatia de a detine urmatoarele programe soft: Scanflash, Winsload si Scanwin sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES str.Salcamilor nr.23 Tg.Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor, fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea in ordine descrescatoare a preturilor respective a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In solicitare se va indica locul data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.Termenul de executie: 60 zile de la emiterea comenzii catre prestator in baza unui proces verbal de constatare.Perioada de garantie: 12 luni pentru echipamentele reparate (materiale, manopera).Prestatorul trebuie sa prezinte certificat de garantie pentru fiecare lot de aparate reparate. Repararea aparatelor defecte se va face pe baza unui PV de constatare la sediul prestatorului. Aparatura se duce respectiv se ridica de catre beneficiar cu mijloacele de transport proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402174, Fax: +40 265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer