Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii pentru remedierea defectiunilor din iluminatul public, al Municipiului Bacau?


Anunt de participare numarul 145542/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: IOANA MATEI, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anunt de participare - Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti, Sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anunt de participare - Participare, Localitatea: Bucuresti, Sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii pentru remedierea defectiunilor din iluminatul public, al Municipiului Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sistemul de iluminat public al Municipiului Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de serviciilorpentru remedierea defectiunilor din iluminatul public, al Municipiului Bacau, incluzand: - Interventie la corpul de iluminat pentru inlocuire componente defecte.- Montare corp de iluminat nou- Reorientare corp de iluminat- Remediere defectiune a cablului subteran de alimentare cu energie electrica- Inlocuire stalp deteriorat- Inlocuire cablu de alimentare subteran- Inlocuire retea de alimentare torsadata- Montare priza de pamant, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
50232110-4-Reconditionarea instalatiilor de iluminare publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de serviciilorpentru remedierea defectiunilor din iluminatul public, al Municipiului Bacau, pe de prioada de 1 an, incluzand: - Interventie la corpul de iluminat pentru inlocuire componente defecte.- Montare corp de iluminat nou- Reorientare corp de iluminat- Remediere defectiune a cablului subteran de alimentare cu energie electrica- Inlocuire stalp deteriorat- Inlocuire cablu de alimentare subteran- Inlocuire retea de alimentare torsadata- Montare priza de pamant, Cantitati conform caietului de sarcini
Este posibila achizitionarea de servicii suplimentare, care sunt similare serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, prin aplicarea
prevederilor art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.Valoarea minima a intervalului de mai jos, (800.000 lei)reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (800000 lei)
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Servicii suplimentare, prin aplic. prev. art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 16000 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vorau: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 . Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6, in acelasi termen. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse ca inacceptabile. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. In masura in care CNSC respinge pe fond o contestatie a ofertantului sau ofertantul isi retrage contestatia, desi autoritatea contractanta nu a adoptat masuri de remediere a aspectelor contestate, i se va retine oferantului in cauza o suma calculata in conformitate cu art. 278^1, alin.1). din OUG.34/2006, actualizata.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care, se dovedeste ca operatorii economici participanti la procedura se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180, art.181 sau art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata, conform documentelor depuse in cadrul procedurii, acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire a prezentului contract. Sunt asimilati situatiei anterior prezentate si operatorii economici care au emise in numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, ce atesta neindeplinirea obligatiilor cobntractualein sensul prevederilor art.181 din OUG 34/2006 actualizata respectiv art.97^1 din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta 1
Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular A, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B cu anexe: - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.
Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare .
Cerinta 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Romeo Stavarache ?PrimarMihai Sustac ? Viceprimar
Vasile Tescaru - ViceprimarIlie Birzu ? consilier localDaniel Dragos Stefan? consilier localCorneliu Dan Jitariu? consilier localNechita Neculai? consilier localGeorge Bogatu ? consilier localCristinel Manolache? consilier localVasile Dragusanu? consilier localCostel Bujor? consilier localStefan Bogdan Stanciu ? consilier localIrina Daniela Florea? consilier local
Elena?Cosma consilier local
Laurentiu Popa ? consilier local
Radu Ababei? consilier local
Maria Enasel? consilier local
Iulian Stoican ? consilier local
Maria Raluca Nastase ? consilier local
Gheorghe Huluta? consilier local
Izabela Elena Adam? consilier local
Laurentiu Novac Diaconu ? consilier Local
Viorel Cojocaru? consilier Local
Paul Valerian Timofte? consilier local
Leonard Stelian Padureanu ? Administrator public -presedinte cu drept de vot comisie de evaluare
Clementina Vinerica ? Director economicCristina Buzdugan ?Director tehnic
Ioana Matei ? Sef ? Serviciul Achizitii -membru in comisia de evaluare
Toader Otetea ? Sef Serviciu DRI-membru in comisia de evaluare
Nicoleta Roman ? Consilier - Directia Economica-membru in comisia de evaluareBorta Viorica ? Consilier jr. ? Serviciul Juridic -membru in comisia de evaluareModaliatea de indeplinire
Completare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 12DCerinta 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular G
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la
declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii si de catre ofertantii asociati - daca este cazul.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul Bpct.a, c^1 si d, si Formularul 12D - daca este cazul.
Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D - daca este cazul. -Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic.Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in orginal/copie legalizata.Persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2
- ATESTAT ANRE tip B, eliberat conform Ordinului nr. 23/2013 - privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
? pentru proiectarea si/sau executarea dede instalatii electrice exterioare pentru constructii civile si industriale, bransamentebransamente aeriene si subtarane la tensiune de 0, 4 kv.
Modalitatea de indeplinireATESTAT ANRE tip B, eliberat conform Ordinului nr. 24/2007Pentru persoane juridice/fizice straine
Documentul echivalent eliberat in tara de origine, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana ? traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu de 2 ori valoarea estimata a contractulu, respectivin suma de 1.600.000 lei .
Documente relevante: - Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii3 ani , inclusivmedia cifrei deafaceri globala pe ultimii 3 ani, care sa reflecte indeplinirea cerintei valorice.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiare a operatorului economic poate fi sustinutasi de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva.
Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine.Angajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare -angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului. in cauza.
Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei medii de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.
Persoana ce asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular B pentru terti sustinatorisi Formular nr. 12D
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire- Completarea formularului F3 - Informatii generale si declaratii privind cifra de afaceri globala pe ultimii3 ani , inclusivmedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta generala si specifica:
- Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
- Declaratie privind experienta similara ca prestator.Cerinta minima obligatorie: Se solicita ca ofertantul sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei, unul sau mai multe contracte de servicii similare obiectului contractului, avand o valoare cumulata de minim 800.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii contractelor exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre BNR, aferent anului in care a fost incheiat respectivul contract de achizitie. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copii lizibile conform cu originalul, dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate/clientul privat beneficiar / procese verbale de receptie a serviciilor partiale/la sfarsitul prestarii serviciilor/etc, din care sa rezulteindeplinirea cerintei valorice solicitate. Nota: prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: -servicii receptionate partial; -servicii receptionate la sfarsitul prestarii.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular B pentru terti sustinatorisi Formular nr. 12D
Cerinta nr. 2 ?Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 3-Informatii privind subcontractantii
- Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestiaurmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.
Cerinta nr.1mplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu
SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care
atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de
management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce
urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi
prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu
urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca
indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta
Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu
SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care
atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de
management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce
urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi
prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in
indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire : - Completarea formularului C2 cu anexa - Lista ta a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, din care sa rezulte indeplinirea cerintei valorice privind serviciile similare prestate.Modalitatea de indeplinire: ? completarea formularului F si anexa;
- CV-urile personalului de conducere.FormularulD - Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestiaurmeaza sa le indeplineasca.Acordul de subcontractare, dupa caz.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat, conformISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatilecare fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vorfurniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardulspecificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performantastabilite de acestaOfertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat, conformISO 14001, un sistem de management de mediu pentruactivitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vorfurniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatilepe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nuafecteaza mediul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediulS.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Pentru vizualizarea/deschiderea unui document transmisa cu semnatura electronica pe SEAP se vor parcurge pasii: wwwcertsign.ro/sectiunea Resurse/?Cum poti verifica semnatura electronica si marcarea temporara a documentelor?, se descarca fisierulShellSAFE Verify, tastand ?Download shellSAFE Verify (zip)? in calculatorul propriu. Doc. de vizualizat se salveaza in calc. ? se da dublu clickstg. pe doc. in fereastra deschisa se da click pe ?view file?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau
Adresa postala: Adresa postala: str. Marasesti nr.6, ,Localitatea: BACAU, ,Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www. primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer