Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii pirotehnice


Anunt de participare numarul 10859/19.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Tg. Jiu, str. Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Punct(e) de contact: biroul investitii, Tel.0253216510, In atentia: ing. Maria Safta, Email: [email protected], Fax: 0253213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii pirotehnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: DAF si ISA la OS Novaci, Pades, Polovtagi, Runcu, Tismana
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sapaturi in roca foarte dura, dura si dezradacinari de cioate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92360000-2 - Servicii de pirotehnie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1200mc sapatura roca dura , 1700 mc roca f. dura . 560 cioate
Valoarea estimata fara TVA: 56, 167RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 1000 lei si taxa de participare de 60lei, ce se poate achita numerar la casieria directiei silvice
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, declaratia privind eligibilitatea art.181, prezentare declaratie pe propria raspundere-art.180, certificatul de atestare fiscala valabil la data de 25.05.2007,
certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului-C.U.I.
autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil anual depus
cifra de afaceri medie pe ultimii3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
mai mare de 30000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
contracte similare incheiate si onorate in ultimii 3 ani
experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a incheiat si realizat unul sau mai multe contracte de servicii similare in valoare > de 35000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Directiei Silvice Tg. Jiu sau prin ordin de plata vizat de banca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 12:00
Locul: la sediul Directiei Silvice din Tg. Jiu, str. Lt. Col. Dumitru Petrescu nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorul firmei ofertante sau imputernicitul acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N. Titulescu nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b.du. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se transmite in scris in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Tg. Jiu
Adresa postala: str. Lt. Col. Dumitru Petrescu .nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Tel.0253216510, Fax: 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer