Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII POSTALE DE DISTRIBUIRE A CORESPONDENTEI


Anunt de participare numarul 148196/26.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Dorina Mihai, Tel. +40 213131200, Email: [email protected], Fax: +40 213136161, Adresa internet (URL): http: //b.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Str. Candiano Popescu, nr. 59 ? 61, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii, Tel. +40 213131200, In atentia: Mihai Dorina, Email: [email protected], Fax: +40 213136161
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii, Tel. +40 213136161, In atentia: Cirstea Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 213136161
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII POSTALE DE DISTRIBUIRE A CORESPONDENTEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: In conditiile prevazute in Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 567, 246RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii postale de distribuire a corespondentei pentru anul 2014, in conditiile respectarii cerintelor din Documentatia de atribuire (Fisa de date si Caietul de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii postale de distribuire a corespondentei (cod CPV 64112000-4).
Cantitati - estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul:
?- acordului cadru: minim 17.205 trimiteri postale - maxim 206.460 trimiteri postale
?- unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: minim 17.205 trimiteri postale ? maxim 103.230 trimiteri postale
Valoarea estimata fara TVA: 567, 246RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
?Cuantumulgarantiei pentru participare este de 5.672, 46 lei: ?Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile.?Modul de constituire a garantiei pentru participare: potrivit art. 86 alin .1 din H.G.R. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- model formularul P.?Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse la deschidere.?Instrumentele de garantie de participare se inapoiaza participantilor necastigatori sau celor care nu s-au prezentat, dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul castigator. ?La semnarea fiecarui contract subsecvent, operatorul economic, va face dovada constituirii garantiei de buna executie, in favoarea autoritatii contractante.?Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: Garantia de buna executie este exprimata la 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.? Modul de constituire a garantiei de buna executie : potrivit art. 90 din H.G.R. nr.925/2006 ? Garantia de buna executie a contractului de prestare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract - model formularul nr. W.?Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.?Restituirea garantiei bancare de buna executie: garantia bancara de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul A?Declaratie privind eligibilitatea - situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.
2. Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Formularul C ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314 /2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
4. Formularul D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare .
Toateformularelecompletate de operatorul economicvor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a dovedi indeplinirea conditiilor solicitate la punctele 5, 6 si 7 se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele solicitate la punctele 5, 6 si 7 sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In masura in care procedura de emitere a certificatelor solicitate la punctele 5, 6 si 7, nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivt art. 11, alin. 4 din HGR nr.925/2006.In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. 3 din Ordinul nr. 509/2011.
?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
?Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
OBSERVATII:
?Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului ? cadru .
?Daca din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil si/sau are datorii acesta va fi exclus de la procedura, cu exceptia cazului in care : - datoriile inregistrate sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; sau- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor legale.Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
Conducerea unitatii : Director General ? Mihai Pruteanu, Adjunct al Directorului General ? Nelu Lupu, Contabil sef ? Laurentiu Ararau, Sef Serviciu Logistica ? Octavian Balan, Comisia de evaluare : Cirstea Adrian, Velicu Dan - Serban, Mihai Dorina, Gogioiu Constantin. ?Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori, precum si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei (valabil la data depunerii ofertei.
?Pentru persoanele fizice/juridice straine:
-Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.16 alin.(4) din Ordonanta Guvernului nr.31/2002 privind serviciile postale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.642/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de valabilitate.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
?Documentele solicitate in cadrul acestei sectiunisunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
?Ofertantul clasat pe primul loc dupa incheierea fazei finale de licitatie electronica va prezenta obligatoriu autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2Verificarea capacitatii economice a ofertantului, a contului de profit si pierderi.
Cerinta nr. 1
Datele de identificare ale oferatntului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ulitimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul mediu de schimb euro/lei comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, astfel: ANUL CURS EURO
2010 4, 2099
2011 4, 2379
2012 4, 4560
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei in euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (a se consulta in acest sens site-ul oficial www.ecb.int).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta Bilantul contabil aferent anului 2012, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata, pentru conformitate cu originalul. Certificarea pentru conformitate va fi facuta de catre reprezentantul legal al ofertantului (sau semnatarul ofertei imputernicit de acesta) prin inscrierea pe fiecare pagina a mentiunii ?CONFORM CU ORGINALUL? insotita de semnatura persoanei respective.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor.- ofertantul va completa Formularul E ? Fisa Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Certificate de calitate, ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu pentruprestatorul de servicii.
Cerinta nr. 1
Principalele servicii postale prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificate de calitate, ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu pentruprestatorul de servicii.- ofertantul va completa Formularul U ? Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul- ?Pretul cel mai scazut, lei/bucata?, fara T.V.A., pentru corespondenta (trimiterile postale) recomandate, cu confirmare de primire, avand treapta de greutate cuprinsa intre 0 - 20 grame, in conditiile indeplinirii in totalitate a cerintelor din documentatia de atribuire (fisa de date si caietul de sarcini).b)eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: Nu exista limitec)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la calendarul licitatiei electronice, palierul orar stabilit de sistem, existenta de preturi noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, numarul participantilor la licitatia electronica si clasament.d)Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: -inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;
-in vederea realizarii licitatiei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea Notificari de sistem.e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze;
-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei de licitatiei electronice.In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.? Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)? Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei? Durata unei runde: 1 (una) ziInformatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica, conform art. 42 din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati on-line si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem (informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la www.e-licitatie.ro). Ofertele depuse de operatorii economici care nu sunt inregistrati on-line si nu detin certificat digital valid pentru acces in sistem, nu pot fi luate in considerare.Dupa incheierea fazei finale de licitatie electronica, operatorul economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, va transmite autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, formularul de oferta H si formularele H1- H4 - Centralizator de preturi si anexele acestuia, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica, in forma prevazutala Sectiunea IV din prezenta documentatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2013 10:30
Locul: Sediul DGPMB din Calea Victoriei nr. 19, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai opertatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA: 1. Prezentarea documentelor inscrise la Capitolul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE este obligatorie iar neprezentarea lor duce la descalificarea ofertantului.2. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la pct. III.2.1) - III.2.3) , in conformitate cu art. 11, alin.4 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere - Formularul F ? ?Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In acest caz: - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la pct. III.2.1) - III.2.3), inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.? Pe langa documentele de calificare, cele cuprinse in propunerea tehnica si cea financiara, se vor prezenta si urmatoarele documente: -Scrisoare de inaintare ? conform modelului prevazut in Formularul 1;
-Imputernicire scrisa ? din partea ofertantului, pentru persoana/persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor, in conformitate cu modelul prevazut inFormularul K.NOTA: DEPARTAJAREA IN CAZ DE EGALITATE DUPA FAZA FINALA DE L.E.? In cazul in care dupa desfasurarea fazei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.? Daca si in acest caz ofertele de pret sunt egale, va fi declarata castigatoare oferta al carui pret de pornire a fost cel mai mic.NOTA : Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 19, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Fax: +40 213136161
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2013 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer