Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii privind elaborarea hartilor de risc natural si a planurilor de risc detaliate pentru cutremure si alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ- teritoriale ale judetului Prahova-componenta a Planului de Amenajarea Teritoriului J


Anunt de participare numarul 125889/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala:  b-dul Republicii, nr 2-4, et.7, camera 723, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  GABRIELA SERBANOIU, Tel. 0244/514844, Email:  [email protected], Fax:  0244.511611, Adresa internet (URL):  www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii privind elaborarea hartilor de risc natural si a planurilor de risc detaliate pentru cutremure si alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ- teritoriale ale judetului Prahova-componenta a Planului de Amenajarea Teritoriului Judetean si/sau Zonal si a planurilor de risc natural la alunecari, detaliate in Planul de Urbanism General si in Regulamentul Local de Urbanism.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: 12 unitati administrativ - teritoriale ale judetului Prahova si anume orasele Breaza, Sinaia, Slanic sicomunele Alunis, Bertea, Brebu, Cornu, Cosminele, Secaria, Sotrile, Stefesti si Telega.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborarea hartilor de risc natural si a planurilor de risc detaliate pentru cutremure si alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ- teritoriale ale judetului Prahova-componenta a Planului de Amenajarea Teritoriului Judetean si/sau Zonal si a planurilor de risc natural la alunecari, detaliate in Planul de Urbanism General si in Regulamentul Local de Urbanism.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
71354000-4-Servicii de cartografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
elaborarea hartilor de risc natural si a planurilor de risc detaliate pentru cutremure si alunecari de teren pentru un numar de 12 unitati administrativ- teritoriale ale judetului Prahova-componenta a Planului de Amenajarea Teritoriului Judetean si/sau Zonal si a planurilor de risc natural la alunecari, detaliate in Planul de Urbanism General si in Regulamentul Local de Urbanism.
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 6000 leiGarantie de buna executie = 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind integritatea;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind conflictul de interese;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
-Certificat de participare cu oferta independenta;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
1.Certificate constatatoare
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si obligatiile de plata la bugetele locale. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".
Certificatele vor fi valabile la data deschideriilicitatiei (cuprinse in perioada de valabilitate mentionata la fiecare certificat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la31.12.2010
Pentru persoane juridice romane: vizat si inregistrat la organismele competente ? copie xerox
Pentru persoane juridice straine: : vizat si inregistrat de organismele competente din tara respectiva - in copie - cu traducere in limba romana de traducator autorizat, cu apostila.
2.Fisa de informatii generale ? Anexa nr. 11,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - sa fie de 1.100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii
Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii3 ani ( incepute si finalizate) ?Anexa nr. 15.
-Fisa privind experienta similaraSe va completaFormularulEXP
Prin experienta similara se intelege: experienta inintocmirea hartilor si planurilor de risc natural detaliate la cutremure si alunecari de teren
Fisa/le de experienta similara vor fiinsotite de copie xerox- (cu mentiunea din partea reprezentantului legal al ofertantului?conform cu originalul?) dupa contractul nominalizat in fisa, in valoare de cel putin 550.000 lei fara TVA, proces verbal de predare primire a documentatiei si recomandarea beneficiarului respectiv. Toate acestea (fisa, contractul, procesul verbal de predare primire si recomandarea), trebuie sa fie pentru aceeasi contract).. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si asigurarea cu personal de specialitate - Anexa nr. 14
Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului - Anexa nr. 17 Pentru personalul mentionat mai sus, se vor prezenta: atributiile acestuia in cadrul viitorului proiect, CV-uri, copii dupa certificatele de atestare profesionala, precum si dupa legitimatiile /autorizatiile aferente, in termen de valabilitate si dovada ca se afla intr-o relatie contractuala de munca cu ofertantul( angajat/colaborator). - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Anexa nr. 13
-Certificat ISO 9001 in domeniul proiectare si inginerie sau echivalent - managementul calitatii ;
-Certificat ISO 14001 in domeniul proiectare si inginerie sau echivalent - sistem de management al mediului ;
-Certificat ISO 18001 in domeniul proiectare si inginerie sau echivalent ? sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale - valabil la data deschiderii ofertelor (copie )- emis de un organism certificat .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-contract de servicii similar in valoare de cel putin 550.000 lei fara TVAOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de cel putin: -a)1 inginer geolog, specialist in domeniu, cu cel putin 3 ani experienta in urmarirea comportamentului deplasarii naturale a terenurilor;b)specialisti autorizati ANCPI sa execute lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geologiei, geodeziei, cartografiei sau fotogrametrie din categoriile A-D;c) 1 inginer verificator Af, atestat MLPAT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Str. Stravropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-dul Republicii nr. 2-4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/514545, Email:  [email protected], Fax:  0244/529289, Adresa internet (URL):  www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer