Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii topografice si de evaluare in vederea achizitionarii si/sau exproprierii imobilelor necesare construirii obiectivelor de investitie: ?Varianta de ocolire ALESD SUD SI ALESD NORD? si ?Varianta de ocolire STEI??


Anunt de participare numarul 141153/15.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel. +40 0264432446, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR S.A Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel. +40 0264432415, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 0264432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii topografice si de evaluarein vederea achizitionariisi/sau exproprierii imobilelor necesare construirii obiectivelor de investitie: ?Varianta de ocolire ALESD SUD SI ALESD NORD? si ?Varianta de ocolire STEI??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: DRDP Cluj: Varianta de ocolire ALESD SUD SI ALESD NORD? si ?Varianta de ocolire STEI??
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii topografice si de evaluarein vederea achizitionariisi/sau exproprierii imobilelor necesare construirii obiectivelor de investitie: ?Varianta de ocolire ALESD SUD SI ALESD NORD? si ?Varianta de ocolire STEI??pe o perioada de 48 luni.Contractul implica pe langa servicii topografice si servicii de expertiza/evaluare.
Termenele privind prestarea servicilor sunt specificate la Cap.III-Termene in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
71330000-0-Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea: conform , ,Caietului de sarcini".Lot1- ALESD SUD: total= 425 imobile, din care 386 imobile identificate si 39 imobile suplimentare
Lot2-ALESD NORD : total= 333imobile, din care 303 imobile identificate si 30 imobile suplimentare
Lot3- U.A.T . LUNCA SI U.A.T.STEI: total= 346 imobile, din care 315imobile identificate si 31 imobile suplimentare
UAT LUNCA ?suprafata 229.159 mp= 300 imobile identificate
UAT STEI -?suprafata 148.701 mp= 15imobile identificateLot4-U.A.T. RIENI SI U.A.T. BUNTESTI: total= 142 imobile, din care 129imobile identificate si 13 imobile suplimentare
UAT RIENI ?suprafata 215.944mp= 126 imobile identificate
UAT BUNTESTI ?suprafata 6.423 mp= 3imobile identificateLot5-U.A.T. DRAGANESTI: total= 428 imobile, din care 389 imobile identificate si 39 imobile suplimentare
UAT DRAGANESTI: ?suprafata 388.767 mp= 389imobile identificateLot6 -U.A.T. TARLACA , U.A.T. FINIS SI U.A.T. BEIUS: total= 309imobile, din care 281 imobile identificate si 28imobile suplimentare
UAT TARLACA?suprafata 86.061mp= 118imobile identificate
UAT FINIS?suprafata 43.609 mp= 88 imobile identificate
UAT BEIUS?suprafata 93.018 mp= 75 imobile identificate
? Avand in vedere ca odata cu derularea efectiva a contractului ce urmeaza a se semna exista posibilitatea identificarii unui numar mai mare de imobile si totodata pentru a putea utiliza prevederile art. 122 lit.j din OUG nr. 34/2006 actualizata , in determinarea valorii estimate a contractului s-a luat in calcul posibilitatea aparitiei unui numar suplimentar de imobile, asfel, valoarea estimata determinandu-se din valoarea imobilelor identificate (certe)+ valoarea imobilelor ce se poate suplimenta.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 483, 328.1 si 1, 631, 414.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
TOTAL=1.631.414, 10=1.483.328, 10+23.035, 60 lei fara TVA/imobile suplim.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CuantumulG.P.: 1, 2% din val.estimata a lotului: Lot1=3.810, 75lei/842, 41euro;Lot 2 = 2.991, 34lei/661, 27 euro;Lot3=3.109, 81lei/687, 46 euro;Lot4=1.273, 54lei/281, 53 euro;Lot 5 = 3.840, 36lei/848, 96 euro; Lot6=2.774, 14lei/613, 26euro.(Se va lua cursul BNR din data de 08.01.2013)G.P.eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc.bancara/soc.asig.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere daca depun documente conform Legii 346/2004.Per.de valabilitate a GP va fi egala cu perioada de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.G.P.? se va marca Formularul III.1/6. G.P.se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)- original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante in original/copie sauc)Virament bancar (Ordin de plata sau fila cec)?confirmat de banca-original/copie.ContulIBANnr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj.2.Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-se completeaza Formularul III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. suma de: Lot 1=3.175, 62 lei/702, 01 euro, Lot 2= 2.492, 78 lei/ 551, 06 euro;Lot 3 = 2.591, 51lei/ 572, 89 euro;Lot 4 = 1.061, 28 lei/ 234, 61 euro;Lot 5 = 3.200, 30 lei/707, 47 euro;Lot 6 = 2.311, 79 lei/511, 05 euro.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul se gaseste in prevederile art.87 H.G. 925/2006.Nota: a)G.P.emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc. in conform.cu Acordul de Asociere. Garantia de buna executie este de 7% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere). Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- Form.III.1.1/b1. sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca ofertantul alege varianta "retineri succesive", acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestui cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Fondul European de Dezvoltare Regionala si Bugetul de stat (sursa 19).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare) - daca este cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.4). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).5). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a5.6). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.7). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.8).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.2/a8.
Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: ? Director regional ing. Eugen Cecan
? Director economic ec. Aneta Visan
? Director adjunct Investitiiing. Teodor Crisan
? Sef Departament Juridic: cj.Luminita Negru? Serviciu Achizitii Terenuri ing. Monica Iulia Baldean9) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a910) Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.b)Daca se depun ?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate la notariat.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul Cerinta1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, si din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ( in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul )? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA1 : - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Documentele vor fi valabile la data limita de depunere aofertelor.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011
Cerinta 2:
Cifra medie de afaceri globala/in domeniul obiectului contractului in ultimii 3
ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea;
lot 1: = 635.124, 40lei fara TVA ; 140.402, 42 euro fara TVA;lot 2: = 498.556, 20 lei fara TVA; 110.212, 26 euro fara TVA;
lot 3: = 518.301, 00 lei fara TVA ; 114.577, 11 euro fara TVA;lot 4: = 212.256, 60 lei fara TVA ; 46.922, 05 euro fara TVA; lot 5: = 640.060, 60 lei fara TVA ;141.493, 63 euro fara TVA;lot 6 = 462.357, 40 lei fara TVA; 102.210, 05euro fara TVA.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010 si 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru
transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro =4, 2379 Lei).IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere;
Cerinta 3:
Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate
de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare
suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de minim
minim , ,3, , luni de derulare a contractului, si in valoare de: lot 1: = 19.847, 64 lei fara TVA ; 4.387, 58 euro fara TVA;lot 2: = 15.579, 88 lei fara TVA; 3.444, 13euro fara TVA;
lot 3: = 16.196, 91 lei fara TVA ; 3.580, 53 euro fara TVA;lot 4: = 6.633, 02 lei fara TVA ; 1.466, 31 euro fara TVA; lot 5: = 20.001, 89 lei fara TVA ; 4.421, 68 euro fara TVA;lot 6 = 14.448, 67 lei fara TVA; 3.194, 06 euro fara TVA.
Informatii suplimentare/Detalii Autoritatea contractanta accepta sustinerea
capacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentru
indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor
juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ?
art.186/OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte:
Ofertantul a prestat cel putin: ? un contract sau max.3 contracte avand ca obiect servicii in valoare de cel putin egala cu: lot 1: = 158.781, 10 lei fara TVA ; 35.100, 61 euro fara TVA;lot 2: = 124.639, 05 lei fara TVA; 27.553, 07euro fara TVA;
lot 3: = 129.575, 25 lei fara TVA ; 28.644, 28 euro fara TVA;lot 4: = 53.064, 15 lei fara TVA ; 11.730, 51 euro fara TVA; lot 5: = 160.015, 15 lei fara TVA ; 35.373, 41 euro fara TVA;lot 6 = 115.589, 35 lei fara TVA; 25.552, 51 euro fara TVA.Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediupentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2009- 1
Euro=4, 2373 Lei; 2010 ?1 Euro = 4, 2099Lei, 2011? 1Euro = 4, 2379 Lei).
In acest sens se vor depune copie dupa documente: contract/recomandare/document constatator.IM
Cerinta nr.2:
Declaratie pivind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul.
a) Varianta de Ocolire Alesd Sud si Alesd Nord pentru fiecare lot in parte , respectiv lot 1 si lot 2 - ofertantul va face dovada ca dispune (in proprietate, inchiriat sau leasing) de urmatoarele echipamente: statie totala ? 2 buc/lot si/sau aparatura GPS.; mijloace de transport ? 2 buc./lot; calculatoare/laptop-uri 2buc./lot, programe specifice pentru prelucrarea datelor; telefon./fax ? 1 buc/lot.b) Varinata de ocolire STEIpt. fiecare lot in parte, respectiv lot3, lot4, lot5 si lot6 - ofertantul va face dovada ca dispune (in proprietate, inchiriat sau leasing) de urmatoarele echipamente: statie totala ? 2 buc/lot si/sau aparatura GPS.; mijloace de transport ? 2 buc./lot; calculatoare/laptop-uri 2buc./lot, programe specifice pentru prelucrarea datelor/lot; telefon./fax ? 1 buc./lot
Cerinta nr.3
a)Nominalizarea resurs. tehn. care vor participa direct la indeplinirea
contractului(echip.proprii, ca sunt proprietate sau Contracte(conventii) de
inchiriere sau leasing pentru echip., instl., mijl.de transp., sau prezentarea altor doc. care sa faca dovada punerii la dispozitie
Certinta nr.3 continuare
a) Pt.lot1 si lot 2)- ofertantul va face dovada ca dispune de urm.echip.: statie totala ? 2 buc/lot si/sau aparatura GPS; mijl.de transport?2 buc./lot;calculatoare/laptop 2buc./lot, programe specifice pt.prelucr. datelor; telefon./fax ? 1 buc/lot.
Certinta nr.3 continuare
b)Pt. lot3, lot4, lot5 si lot6-ofertantul va face dovada ca dispunede urm.echip: statie totala?2 buc/lot si/sau ap.GPS.; mijl.de transp.?2buc./lot; calculatoare/laptop-uri 2 buc./lot, programe specifice pt.prelucrarea datelor; telefon/fax ?1 buc./lot
NOTA:
? Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din
dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii
economici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentru
indeplinirea contractului de lucrari conform ?Caietului de sarcini?.ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus din
procedura.
Cerinta nr.4: Declaratie privind informatii de personal:
Nominalizarea
-responsabilul de contract;
-responsabilul cu calitatea;
CV-urile, Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat
Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in prestarea serviciilor supuse procedurii de achizitie publica dupa cum urmeaza: Personal cheie PT. LOTUL NR.1 SI LOTUL NR.2:
Pentru fiecare lot in parte:
? 3 Ingineri licentiati ai unei Facultati de Geodezie/Cadastru /Topografie ? minim 3 ani experienta
? 1 Inginer autorizat ANCPI categoria B ? minim 2 ani experienta
? 1 Expert evaluator ? membru UNEAR. ? minim 2 ani experientaPentru personalul cheie se vor prezenta: CV-uri, copii legalizate dupa diplomele obtinute, ale atestatelor si autorizarilor. Expertul evaluator va prezenta, in copie legalizata, legitimatia emisa de UNEAR valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr.4: continuare
Ofertantul va face dovada ca are personal specializat/autorizat in prestarea serviciilor supuse procedurii de achizitie publica dupa cum urmeaza: Personal cheie pt. LOTUL NR.3, LOTUL NR.4, LOTUL NR.5 SI LOTUL NR.6:
Pentru fiecare lot in parte:
? 2 Ingineri licentiati ai unei Facultati de Geodezie/Cadastru /Topografie ? minim 3 ani experienta
? 1 Inginer autorizat ANCPI categoria B ? minim 2 ani experienta
? 1 Expert evaluator ? membru UNEAR. ? minim 2 ani experientaPentru personalul cheie se vor prezenta: CV-uri, copii legalizate dupa diplomele obtinute, ale atestatelor si autorizarilor. Expertul evaluator va prezenta, in copie legalizata, legitimatia emisa de UNEAR valabila la data depunerii ofertei.
Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi
legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Informatii privind sustinerea de catre un tert: ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele
solicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica (art.
190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin3 si 4/ HG 925/2006
actualizata)- Formular III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5
Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va
subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a
preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze,
procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru
incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor
incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor
constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a
contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o
parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 10:00
Locul: STR. DECEBAL NR. 128 LOC. CLUJ-NAPOCA SALA MARE ETAJ 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORI UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe locul 1: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferteadmisibile cu preturi egale/cu acelasi pret clasate pe locul 1, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditiica si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestorase vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire.Referitor la Garantia de participare: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 Cluj, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Tel. +40 0264432415, Email: [email protected], Fax: +40 0264432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer