Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 147075/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala, Tel. +40 0256308337/+40 256308338, In atentia: Birou Achizitii Lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 0256430631, Adresa internet (URL): www.colterm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificata si completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara si monitorizarea sistemelor de alarma impotriva efractiei de la casieriile unitatii din str.Musicescu nr.1 si str.Oituz nr.3, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr.17814/12.09.2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79711000-1-Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara se organizeaza cu 19
posturi de paza structurare astfel :
- Sediul COLTERM - 1post
-Relatii cu publicul -1post
- CHE Bega -1 post
-CT Centru -1post
-CET Sud -11 posturi
-Casierie str.Musicescu -1 post
- Casierie str.Oituz -1post
-Baza de productie str.Copernic nr.1 si 16 -2 posturi
si serviciul de monitorizare a sistemelor de alarma impotriva efractiei de la casieriile unitatii din str.Musicescu nr.1 si str.Oituz nr.3, conform prevederilor din caietului de sarcini nr.17814/12.09.2013
Valoarea estimata fara TVA: 938, 515.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumulgarantiei: 10.000 lei.Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) , art.87 din HG nr.925/2006 actualizat. si asituatiei in care contestatia este respinsade catre tribunal ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta sa retina contestatorului din garantia de participare suma de 4.718, 51 lei ;b)ordin de plata cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001?BCR Timisoara pentru SC COLTERM SA Timisoara cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor depus la Biroul Financiar SC COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr4c)fila CEC cu conditia con firmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca operatorul economic la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conf Legii nr 346/2004 actualiz va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii??Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri dovada ca sunt IMM - uri se va prezenta de fiecare op ec.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, in maxim 7 zile de la semnarea contractului, prin : ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi partiale. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011Mod de restituire: achizitorul va restitui/elibera garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pina la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Surse proprii.Plata se va efectua lunar in lei, prin OP in termen de 30 zile de la inregis.la achizitor a facturii prestat, in baza pontajelor confirm.de achizitor.Nu se acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior
Completare formular 12ACerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010
Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior
Completare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12S - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCerinta nr. 5
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior.
Completare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director General ing.Pampu Petrica, Director economic Buciu Ionel, Director Productie ing.Samuila Ioan, Director Comercial Mircea Cristian Aron, Sef B. Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, B.Achizitii Lucrari ing.Chirici Mira, B.Achizitii Lucrari Balint Codrean Codruta, Sef Serviciu Administrativ ing.Nusfelean Marcel, Serviciu Administrativ tehn.Popa Ion Valeriu, Coordonator SIM ing.Manolache Mihaela , Oficiu juridic cj.Crisenescu Claudia, cj.Cioara Calin .Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana legalizataAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al
grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana legalizata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentand in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2
Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiSe va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane (I.G.P.R), conform Legii nr 333/2003 actualizataIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ?respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata licenta respectiva.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de licente, un operator economic ofertant, din considerenttul ca acest gen de licenta se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2)
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 1.800.000 lei-Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004- In cazul in care ofertantul are tert sustinator trebuie sa dovedeasca sustinerea prin completarea Formularului 1S ( angajamentul ferm privind sustinerea financiara al persoanei care il sustine).
Modalitatea de indeplinire
-Se va completa formularul B2-fisa de informatii generale. In cazul asocierii de operatori economici , fiecare operator economic este obligat sa prezinte acest formular.- Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre ofertant utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.-Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta
comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004- In cazul asocierii de operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor , documentul se va prezenta pentru fiecare asociat.
- In cazul in care ofertantul are tert sustinator trebuie sa dovedeasca sustinerea prin completarea Formularului 1S
( angajamentul ferm privind sustinerea financiara al persoanei care il sustine).
-Situatia economica si financiara, se demonstreaza de
operatorul economic care depune oferta individuala ori de
grupul de operatori economici care depun oferta comuna ( prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului) ori de catre unul din sustinatori.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1(experienta similara)
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (completarea Formularului 12E si a tabelului anexa ).Prestarile de servicii se confirma pentru maxim doua contracte din lista, in baza carora s-au prestat servicii similare cu obiectul contractului, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 300.000 lei fara TVA prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Respectivele certificate/ documente vor indica denumirea serviciului prestat, valoarea, perioada de prestare si vor preciza daca a fost dus la bun sfarsit. Certificarile se prezinta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si se prezinta in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), atunci tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei solicitate prin prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care ofertantul (prestatorul) intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Se va completa Formularul 2S Angajament Ferm privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului si Formularul 3S Declaratie tert sustinator experienta similara
-Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se va completa Formularul 1A-Acordul de asociere, semnat de fiecare asociat.
Modalitatea de indeplinire
- Se va completa Declaratia-Formular 12E si tabelul anexa si se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de
o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care vor indica
denumirea serviciului, valoarea, perioada de prestare si vor preciza daca a fost dus la bun sfarsit. Certificarile se prezinta in
copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si se prezinta
in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.-Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), atunci tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei solicitate prin prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care ofertantul (prestatorul) intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Se va completa Formularul 2S Angajament Ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului si Formularul 3S- Declaratie tert sustinator experienta similara
Cerinta nr. 2
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani. ( Formular 12I)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12I
Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii precum si informatii privind personalul folosit pentru prestarea serviciului care este atestat in conformitate cu prevederile Legii nr 333/2003 actualizata-Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2SAngajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala si Formularul 5S-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ( pentru personal)
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea
personalului de conducere, a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii precum si informatii privind
personalul folosit pentru prestarea serviciului care este atestatin conformitate cu prevederile Legii nr 333/2003 actualizata-Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala si Formularul 5S-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ( pentru personal). Indiferent daca exista unul sau mai multi sustinatori, cerinta va fi indeplinita de un singur sau
mai multi sustinatori prin cumul.
Cerinta nr.4 : Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpulindeplinirii contractului de servicii, avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini, cap.V.II
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta declaratia pe proprie raspundere a operatorului economic care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care acesta le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii, avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini, cap.V.II
Cerinta nr.5 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , mijloacele de transport si interventie de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiCerinta minima: ofertantul sa dispuna de minim urmatoarele : tomfe, spray iritant lacrimogen, echipament de comunicare, lanterna, masina deinterventie, uniforme corespunzatoare anotimpului. -Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2SAngajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala si Formularul 4S -Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (pentru utilaje);
Modalitatea de indeplinire
- Se va completa Formularul 12H si Anexa .- Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala si Formularul 4S -Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (pentru utilaje); Indiferent daca exista unul sau mai multi sustinatori, cerinta va fi indeplinita de un singur sau mai multi sustinatori prin cumul.
Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic confirma ca detine dispecerat de monitorizare cu echipaje de interventie, avizat conform Legii nr. 333/2003 actualizata, pe raza municipiului Timisoara, in dotare proprie iar in cazul in care nu are in dotare proprie va prezenta contract sauacord de colaborare sau acord de subcontractare sau acord de contractare cu un operator economic (in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,)si Avizul eliberat conform Legii nr 333/2003, pentru dispeceratul de monitorizare cu echipaje de interventie, valabil pentru raza municipiluiTimisoara. (in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,)- Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2SAngajamentulferm privind sustinerea tehnica si profesionala si Formularul 4S -Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (pentru utilaje);
Modalitatea de indeplinire
- Se va prezenta declaratia pe proprie raspundere prin care operatorul economic confirma ca detine dispecerat de monitorizare cu echipaje de interventie, avizat conform Legii nr.333/2003 actualizata, pe raza municipiului Timisoara, in dotare proprie iar in cazul in care nu are in dotare proprie va prezenta contract sau acord de colaborare sau acord de subcontractaresau acord de contractare cu un operator economic (in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,) si Avizul eliberatconform Legii nr 333/2003, pentru dispeceratul de monitorizare cu echipaje de interventie, valabil pentru raza municipilui Timisoara. (in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cuoriginalul, ,)- Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala si Formularul 4S -Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (pentru utilaje); Indiferent daca exista unul sau maimulti sustinatori, cerinta va fi indeplinita de un singur sustinator
Cerinta nr 7
-Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formularul 12 G si tabelul anexa)
In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta Formularul 12DDeclaratie
pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG nr.34/2006, modificata si completata.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12 G si tabelul anexaIn cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta Formularul 12D-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG nr.34/2006, modificata si completata
Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere(Formular 1A).
Modalitatea de indeplinire
-Se va completa Formularul 1A .
In cazul in care un grup de op.ec.depune oferta comuna -in asociere, acordul de asociere se semneaza de fiecare asociat si se va preciza cine este leader al asocierii , cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a partii din contract care va fi indeplinita de fiecare asociat.Acordul de asocierese va legaliza numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si se va prezenta la semnarea contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului
Cerinta 1.Prezentarea certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau
international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul"Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare
membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificatul privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism
national sau international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul".Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe
care o indeplineste
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul total , exprimat in lei fara TVA.In cadrul licitatiei electronice(LE)ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Nu exista limite ale valorii pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit.Sistemul informaticva pune la dispozitia ofertantului pozitia pe care o ocupa in clasament la procesul repetitiv de ofertare.Nu se utilizeaza pasul de licitare.Numar runde: 1.Durata runda: 1zi.Ofertantii vor transmite/depune la Registratura SC COLTERM SA Timisoara, str.Ep.J.Lonovici nr.4, in maxim 2 zile lucratoare de la data finalizarii LE, propunerea financiara pentru ultimul pret ofertat la LE.In cazul in care ofertantul nu modifica in cadrul fazei de LE pretul total, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii LE .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.12.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 10:00
Locul: sediul SC C.L.T. COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 etaj 1 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si stabilirea clasamentului in ordinea crescatoare a preturilor.Preturile care se compara sunt preturile totale ofertate , exclusiv TVA.Oferta castigatoare va fi oferta admisibila cu cel mai mic pret total ofertat , luand in considerare si rezultatul obtinut in procesul repetitiv de ofertare derulat in cadrul etapei de licitatie electronica (LE).-Modalitatea de departajare a eventualelor oferte admisibile cu preturi egale clasate pe primul loc al clasamentului la sfarsitul LE: daca oferteleclasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta (AC) va solicita reofertarea pretului in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut-Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire(D.A) incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)?Ofertantul poate modifica sau retrage oferta pana la data limita de depunere a ofertei, fara pierdereasumei constituita drept garantie participare;Ofertele depuse la alta adresa/ depuse dupa data /ora limita de depunere sunt declarate intarziate si vor fi respinse.-Mod de comunicare: -fax(+40 256430631-Directia Comerciala)sau posta; -prin sistemul Informatic SEAP, pt.clarificari sau eventuale modificari in legatura cu D.A
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL TIMIS
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania, Tel. +40 256498044, Fax: +40 256200040
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic -SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Adresa postala: str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. +40 256308420, Fax: +40 256431616, Adresa internet (URL): WWW.COLTERM.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer