Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIUL DE SUPRAVEGHERE A TRAFICULUI RUTIER


Anunt de participare numarul 71384/29.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PILU (PRIMARIA COMUNEI PILU JUD. ARAD)
Adresa postala: PILU, NR.69, JUD ARAD, Localitatea: Pilu, Cod postal: 317255, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA COMUNEI PILU, Tel.0257353800, In atentia: D-REI CONSILIER JURIDIC, Email: [email protected], Fax: 0257353800, Adresa internet (URL): www.primariapilu.uv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL DE SUPRAVEGHERE A TRAFICULUI RUTIER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: COMUNA PILU DN 79 A LOCALITATILE PILU SI VARSAND
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII SUPRAVEGHERE TRAFIC RUTIER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63712700-0 - Servicii de control al traficului (Rev.2)
63712710-3-Servicii de monitorizare a traficului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUPRAVEGHERE TRAFIC RUTIER PROCESARE SI COMUNICARE DATE
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL(COTA PARTE DIN INCASARI)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate completata pe propria rapundere de catre ofertant3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat - se solicita.4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.-Se solicita
1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda: urmatoarele cerinte : - se solicitaa) atributele de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);b) durata de functionare;c) obiectul principal si secundar de activitate;d) valoarea si structura capitalului social;e) reprezentantii legali;f) existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.64/l995 republicata, cu modificarile ulterioare, lichidare judiciara voluntara conform Legii 31/1990 republic, sau orice alta procedura legala similara;
g) solicitari de modificari ale actelor constitutive nesolutionate pana la data atestarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente, daca exista- copie
Cifra anuala de afaceri minim 100.000 RON
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Bilantul contabil la data de 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente, daca exista- copieCifra anuala de afaceri minim 100.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente care sa dovedeasca posesia mijloacelor tehnice necesare supravegherii traficului rutier, constatarii vitezei de circulatie a autovehiculelor (facturi, contracte, declaratia producatorului, etc.), precum si a mijloacelor tehnice de prelucrare a datelor (hard, soft-uri), arhivare. Se solicita.2. Acte care sa dovedeasca omologarea (aprobarea de model) si verificarea metrologica eliberate de Biroul Roman de Metrologie Legala cu valabilitate pana la expirarea duratei acordului cadru de 4 ani. Se solicita.3. Documente (aici vor putea fi luate in considerare si celelalte documente care privesc capacitatea tehnica) din care sa rezulte indeplinirea de catre mijloacele tehnice de masurare a vitezei de circulatie a cerintelor tehnice din caietul de sarcini, precum si in ce priveste mijloacele tehnice de prelucrare a datelor (soft-uri). Se solicita4. Declaratie care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatii specifice. (Formularul 5 din sectiunea III). Se solicita5. Licenta acordata de Politia Romana in baza Legii 333/2003 si documente care sa ateste existenta personalului calificat conform cu aceasta licenta. Se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA PRIMARIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PILU , LOC.PILU NR.69, JUD.ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: BD.GENERAL VASILE MILEA NR.2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci)zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI PILU
Adresa postala: PILU NR.69, Localitatea: PILU, Cod postal: 317255, Romania, Tel.0257353818, Email: [email protected], Fax: 0257353800
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2009 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer