Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de transport persoane


Anunt de participare numarul 45833/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, In atentia: Ruxanda Bucur - Director executiv, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova, Directia Logistica
Adresa postala: B-dul republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Director executiv- Bucur Ruxanda, Tel.0244-529602, In atentia: Bucur Ruxanda - Director Executiv, Email: [email protected], Fax: 0244-511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, Registratura - parter camera 66, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Director executiv , Bucur Ruxanda, Tel.0244-529602, In atentia: Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de transport persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Ploiesti, Judetul Prahova si ocazional in afara judetului Prahova sau International.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii transport persoane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60115000-7 - Servicii de transport de pasageri cu autoturismul (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de transport persoane pentru Consiliul Judetean Prahova.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Pentru persoane juridice( original sau copie legalizata)
Certificat de inregistraresi codul unic( copie)
Fisa de informatii generaleconform formularuluiB2.2.
Declarartie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Bilantul contabil la data de 31.12.2007, cu sau fara viza de inregistrareCertificat privind achitarea impozitelor si taxelor la bugetul local.
Certicat constatator privind achitarea impozitelor si taxelor la bugertul de stat.
Valabile la data deschiderii
Declaratie privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri de minim 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii privind experienta similara, conform formularuluiB3, va fi insotita de copie dupa contractul nominalizat si recomandarea beneficiarului. Toate acestea ( fisa, contractul si recomandarea), trebuie sa fie ale aceluiasi serviciu similar cu cel supus achizitiei. 3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti ( formular specific fiecarei unitati)Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;
-4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului12I, care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului in domeniul serviciilor ce urmeaza sa fie realizate se va prezenta atestatul- legitimatiavizata la zi, (formularul 12I ).
5. ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un contract de experienta similara in valoare de 150.000 lei.Operatorul economic trebuie sa detina minim 5 autoturisme noi ( maxim 2 ani de la achzitie )sau maxim 80.000 Km2 autoturisme de 7 locurio masina de teren 4X4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3072/05.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria CJPh, Etaj II camera 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, B-dul Republicii, Nr. 2-4, Directia Logistica, Etaj IV , camera 415
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anul 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: STRADA EMIL ZOLA, NR. 4 , ,Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTATIE LOCALA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer