Licitatie Publica - SERVICIULUI INTEGRAT MENTENANTA, INTERVENTII, AUTO, PROIECTARE, SANATATE SI MEDICINA MUNCII SI P.S.I.
Anunt de participare numarul 133705/07.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni, cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIULUI INTEGRAT MENTENANTA, INTERVENTII, AUTO, PROIECTARE, SANATATE SI MEDICINA MUNCII SI P.S.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - S.C. FDEE ?ELECTRICA DISTRIBUTIE? MUNTENIA NORD S.A.
- S.C. FDEE ?ELECTRICA DISTRIBUTIE?TRANSILVANIA NORD S.A.
- S.C. FDEE ?ELECTRICA DISTRIBUTIE?TRANSILVANIA SUD S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 009, 042, 987RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ? 2 pentru fiecare filiala implicata in achizitie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie a ?Serviciului integrat mentenanta, interventii, auto, proiectare, sanatate si medicina muncii si P.S.I.?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
60170000-0-Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
60182000-7-Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
85120000-6-Servicii de practica medicala si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se oferteaza toate loturile deoarece serviciile care fac obiectul ac. cadru expira la aceeasi data si este necesara contractarea in totalitate a acestora in vederea asigurarii continuitatii tinanad cont de interdependenta dintre loturi si simplificarea relatiilor contractuale prin derularea unui singur contract si practicarea acelorasi tarife.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 009, 042, 987RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serviciului Financiar Fiscalitate din cadrul S.C. ELECTRICA S.A.care sa confirme viramentul.Cuantumul garantiei de participare solicitat in lei pentru fiecare lot de servicii in parte se regaseste in Anexa B la prezenta sectiune a Documentatiei de Atribuire Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este de 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - se va completa Formularul 3; Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul) - se va completa Formularul 5; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 6. Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ioan FOLESCU ? Director General; Silvia PREDA ? Director Economic; Dan Florin TICU ? Director Tehnic Operator Retea; Marian GEANTA ? Director Dezvoltare, Dan STANCULESCU ? Sef Serviciu Exploatare; Claudiu TITA ? Sef Serviciu Achizitii.
Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP - se va completa Formularul 7. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane - Orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;Persoane fizice / juridice straine - Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Prezentarea unei copii pentru minim 1 contract pentru fiecare lot conform Anexei B
Prezentarea serviciilor similare prestate se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare
Informatii referitoare la existenta personalului specializat in efectuarea de probe profilactice, interpretarea rezultatelor si a evolutiei in timp a acestora, conform solicitarilor din Caietul de sarcini. Informatii referitoare la existenta personalului cu drept de autoadmitere conform ?Instructiunii proprii de securitate si sanatate in munca pentru instalatii electrice in exploatare?, IPSSM-IEE-001/2007, conform solicitarilor din Caietul de sarcini
Informatii referitoare la existenta personalului autorizat pentru lucrari in instalatiils de IT, MT, JT care sa posede grupele I, II, III, IV NPM, conform solicitarilor din Caietul de sarcini
Informatii referitoare la existenta personalului calificat pentru activitatea de exploatare auto (conducatori auto cu atestat profesional pentru autovehicule de marfa mai mari de 7, 5t si pentru autovehiculele de transport persoane sau autovehicule de transport mase si dimensiuni de gabarit depasite, conform Ord. M.L.P.T.L. nr.597/21.04.2003 si pentru activitatea de reparatii auto (sau contracte aferente cu service-uri autorizate) si deservirea utilajelorsi utilajelorspeciale, conform solicitarilor din Caietul de sarcini. Informatii referitoare la existenta a cel putin unei persoane autorizate din punct de vedere A.R.R. pentru a conduce efectiv si permanent activitatea auto, conform solicitarilor din Caietul de sarcini. Informatii referitoare la conducatorii auto atestati conformlegislatiei in vigoare
Informatii referitoare la personalul de specialitate, apt pentru executarea lucrarilor de mentenata ( inclusiv lucrul la inaltime) , conform solicitarilor din Caietul de sarcini
Informatii referitoare la personalul desemnat pentru indeplinirea contractelor subsecvente pe parte de proiectare
Informatii referitoare la personalul desemnat pentru indeplinirea contractelor subsecvente pe parte de sanatate si medicina muncii
Informatii referitoare la efectuarea instruirii personalului care efectueaza serviciile, solicitate prin Caietul de sarcini, in conformitate cu prevederile Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, a Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si , ,Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru instalatii electrice in exploatare?, IPSSM-IEE-001/2007.
Informatii referitoare la aparatura, echipamentele tehnice, (tehnica de calcul, software, etc.)de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; nformatii referitoare la existenta dotarilor, echipamentelor, sculelor, precum si a aparatelor de masura verificate metrologic / etalonate. Informatii referitoare la existenta tehnologiilor de efectuare a serviciului, indeosebi pentru lucrari speciale, cu punctele de control si acceptare finale. Informatii referitoare la existenta echipamentelorindividuale de protectie si dispozitivele de protectie, conform cerintelor din normele specifice de securitate a muncii pentru riscurile specifice lucrarilor pe care le executa. Informatii referitoare la existenta utilajelor autorizate din punct de vedere ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) deservite de personal atestat
Conducator tehnic (Personal calificat pentru verificarea lucrarilor in instalatiile electrice cu orice putere instalata si la o tensiune nominala de cel mult 110 kV) ? min 3 persoane (inginer in specialitatea electroenergetica/electrotehnica/ electromecanica/instalatii, electrician autorizat gradul III B (Ordin ANRE nr. 7/16.02.2005), cu o practica de cel putin 4 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV. Responsabil de lucrari ? min 6 persoane, cu studii medii in specialitatea electroenergetica/electrotehnica/ electromecanica/instalatii, electrician grupa III de autorizare d.p.d.v. al securitatii muncii, cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV. Responsabil tehnic cu executia ? min 3 persoane, atestat conformLegii 440/2002 si ordinului MEC nr.88/2003 privind atestarea tehnico-profesionala. Responsabil cu managementul calitatii ? minim o persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitat
25 persoane - sefi de lucrare, min grupa III de autorizare d.p.d.v. al securitatii muncii, cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV
100 persoane - electricieni calificati, min grupa I de autorizare d.p.d.v. al securitatii muncii, cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV 10 persoane - electricieni calificati, specializati in incercari verificari retele electrice 0.4 ? 110 kV , grupa I de autorizare d.p.d.v. al securitatii muncii. 5 persoane - lacatusi mecanici calificati
Responsabil cu protectia si securitatea muncii, PSI si protectia mediului:
Min o persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare/ medii in specialitatea electroenergetica/electrotehnica /electromecanica /instalatii, grupa III de autorizare d.p.d.v. al securitatii muncii - prin cumul de functii/prin contract.
Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de constructii: 1 persoana. Responsabil tehnic cu activitatea de metrologie: 1 persoana ? autorizata ca metrolog verificator. Personal autorizat pentru ridicari topo si predare amplasamente retele electrice si constructiile aferente: 3 persoane - topometru - prin cumul de functii/prin contract. Responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor care intra sub incidenta ISCIR: 1 persoana
Lista minimala cu utilaje, aparate si truse (in proprietate/inchiriate/comodat)
-macara de 5 ÷ 15 t, autoscari, platforme ridicatoare cu brat telescopic; minim o buc. din fiecare pentru fiecare judet
-autolaborator PRAM; minim 2 buc. pentru fiecare judet
-instalatie pentru reconditionare ulei electroizolant; minim 2 buc
-utilaje de sapat ; minim 1 buc. pentru fiecare judet
-mijloace de transport pentru persoane, materiale si echipamente; minim 20 buc. pentru fiecare judet
-grupuri electrogene
-mese pentru verificat contoare
-masini de bobinat infasurari transformatoare IT/MT, MT/JT
-instalatie uscare transformatoare IT/MT, MT/JT
-analizor gaz cromatograf
Unelte, scule, dispozitive:
-dispozitive si scule pentru montat accesorii;
-unelte portabile;
-truse de scule (electrician, mecanic);
-dispozitiv pentru verificare descarcatoare;
-aparat de sudura electrica si autogena;
-prese mecanice si hidraulice de sertizat conductoare de Cu, Al si OL;
-motofierastraie. Dispozitive de masurare:
-megohmmetre de 1000 V, 2500 V;
-trusa verificare tangenta d
-voltmetre de c.a. 0 ÷ 400 V;
-ampermetre de c.a. 0 ÷ 50 A;
-truse de curent;
-trusa pentru verificarea simultaneitatii inchiderii contactelor;
-aparat pentru masurarea rezistentei de dispersie la prizele de pamant;
-aparat pentru incercarea cu tensiune marita;
-aparat pentru masurarea rezistentei de contact;
-aparat pentru incercat ulei;
-binoclu;
-dinamometru;
-teodolit;
-punte de masurat rezistente, capacitati, inductante;
-micrometru exterior si interior;
-calibre de interstitii
Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii emis in conformitate cu standardul ISO 9001
Certificat de atestare a sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
In data de 31 martie 2012 isi inceteaza valabilitatea Acordul cadru in baza caruias-a efectuat, incepand din luna aprilie 2010, serviciul integrat.Demararea procedurii de achizitie a serviciului integrat a fost conditionata de asigurarea finantarii la nivelul fiecarei filiale de distributie achizitoare. Avizarea BVC pe anul 2012 la nivelul Consiliilor de Administratie ale filialelor de distributies-a finalizat de asemenea in cursul lunii ianuarie 2012.Adaugand timpul necesar negocierii si semnarii acordului cadru si a contractelor subsecvente, exista riscul ca la finele lunii martie a.c.noile contracte sa nu fie inca operationale.Avand in vedere importanta asigurarii sigurantei in functionare a instalatiilor si a serviciilor care fac obiectul acordului cadru in alimentarea cu energie electrica a consumatorilor este obligatorie asigurarea continuitatii acestor servicii si in acest sens procedura este accelerata in conformitate cu prevederile art.113alin(2)si(3)din OUG34/2006.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Criteriile de preselectie sunt cele enuntate la cap. III.2)din prezenta sectiune. Toti candidatii care vor fi preselectati in urma derularii primei faze a procedurii vor fi invitati sa depuna oferta.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9900/2561/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 11:00
Locul: SediulS.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescunr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura/oferta in cadrul procedurii de atribuire a acordului cadru.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se vor preselecta minim 3 candidati pentru fiecare lot de servicii. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, au acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii acordului cadru pentru lotul respectiv se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului cu pretul cel mai mic ofertat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 12:08