Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISE MN - Servicii de paza si protectie bunuri si valori materiale la sediile SISE Muntenia Nord/AISE Ploiesti, AISE/SDEE/AFEE Targoviste, AISE/SDEE/AFEE Focsani, AISE Braila, AISE/ SDEE Galati


Anunt de participare (utilitati) numarul 143998/31.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel. +40 213065002, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213065004, Adresa internet (URL): str. Andrei Muresanu, nr.58, Ploiesti, cod postal :100379, jud. Prahova, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Muntenia Nord, str. Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Muntenia Nord, str. Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Muntenia Nord, str. Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE MN - Servicii depaza si protectie bunuri si valori materialela sediileSISE Muntenia Nord/AISE Ploiesti, AISE/SDEE/AFEE Targoviste, AISE/SDEE/AFEE Focsani, AISE Braila, AISE/ SDEE Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: sediileSISE Muntenia Nord/AISE Ploiesti, AISE/SDEE/AFEE Targoviste, AISE/SDEE/AFEE Focsani, AISE Braila, AISE/ SDEE Galati
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilorde paza si protectie bunuri si valori materialela sediile SISE Muntenia Nord/ AISE Ploiesti- Lot 1
Prestarea serviciilorde paza si protectie bunuri si valori materialela sediileAISE/SDEE/AFEE Targoviste ?LOT 2
Prestarea serviciilorde paza si protectie bunuri si valori materialela sediile AISE/SDEE/AFEE Focsani? LOT 3Prestarea serviciilorde paza si protectie bunuri si valori materialela sediul AISE Braila? LOT 4
Prestarea serviciilorde paza si protectie bunuri si valori materialela sediile AISE/ SDEE Galati? LOT 5
Conform caiete desarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va incheia un contract de prestari servicii pentru fiecare lot in parte ( LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 5 )LOT 1 , , Servicii depaza si protectie bunuri si valori materialela sediile SISE Muntenia Nord/AISE Ploiesti ?: 6posturi / andin care :4 posturi permanente de 24 ore; 1 post permanent de 12 ore( 19.30.-7.30) si1 post defalcat astfel :16 ore in zilele lucratoare( 15.30-7.30) si24 ore ptr. sambata, duminica , sarbatori legale si nationaleValoare estimata :415404 lei, fara TVA
LOT 2 , , Servicii depaza si protectie bunuri si valori materialela sediile AISE/SDEE/AFEE Targoviste ?: 12 posturi permanente /an de 24 oreValoare estimata :946080 lei, fara TVALOT 3 , , Servicii depaza si protectie bunuri si valori materialela sediile AISE/SDEE/AFEE Focsani ?: 7 posturipermanente / an de 24 de oreValoare estimate :551880 lei, fara TVALOT 4 , , Servicii depaza si protectie bunuri si valori materialela sediile AISE Braila ?: 3 posturi / an din care :2 posturi permanente de 24 ore si 1 post defalcat astfel :16 ore in zilele lucratoare( 15.30-7.30) si 24 ore in zilele nelucratoare din cursul saptamaniiValoare estimata :218304 lei , fara TVALOT 5 , , Servicii depaza si protectie bunuri si valori materialela sediile AISE/ SDEE Galati ?: 9 posturi permanente / an de 24 ore .
Valoare estimata :709560 lei, fara TVAValoarea estimata totala :2841228lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 841, 228RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1- 6231, 06 lei; LOT 2-14191, 20 lei; LOT 3- 8278, 20 lei; LOT 4-3274, 56 leiLOT 5 -10643, 40 lei .Perioada de valabilitate: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita: a)OP in contul SISE MN-RO38 RNCB 0205 0442 6721 0001, deschis la BCR Ploiesti, sau fila CEC. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. b) Scrisoarea de garantie bancara/ instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care operatoriieconomici participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare. c)in numerar la casieria unitatii, daca nu depaseste valoare de 4000 lei.Ofertantii care fac parte din categoria IMM pot constitui garantia de participare la 50 % din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 si anume : declaratie in conf. cu Anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EURO comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de CNSC , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilor art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv: Lot 1-4154, 04 lei; Lot 2-4726, 08 lei; Lot 3-4331, 88 lei; Lot 4?2183, 04 lei; Lot 5-4489, 56 lei.Modalitatea de restituire a garantiei de participare-conform art. 88 din HGR nr. 925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante.Datele de identificare ale SISE MN sunt: CIF RO17329505 si J40/4454/2005. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% conf. Legii 346/2004. Modalitatea de constituire este conf. art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de restituire este conform art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare - in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare. - in original;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea Formulare- in original;
Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea su finalizarea procedurii de atribuire sunt: Deliu Alexandru - Director; RusuIoan - Director Tehnic ; Dima Viorica-Sef Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite; Paraschiv Georgeta - Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite .
Atentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69 ind.1, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul"
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul".
Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Observatie - ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul 6 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata.
In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.
6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita in conformitate cuFormularul 7 din sectiunea Formulare, in original.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va Formularul 8si va prezenta toate documentele si formularele mentionate la criteriile de calificare.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr.925/2006, art 11 alin. 5, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul 9. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul", emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatulva fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani .
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de prestari servicii de paza efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .
In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea
acestora
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul 10 din Sectiunea Formulare .
Licenta de functionare, emisa in baza Legii 333/2003 privind serviciile de paza obiective, bunuri, valori, etc.
Modalitatea de indeplinire
Licenta va fi prezentata in copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Lista cu dotarile specifice si alte mijloace de aparareautorizate prin lege, pe care candidatul/ofertantul se angajeazasa le utilizeze pentru indeplinirea contractului .
Modalitatea de indeplinire
Declaratie care contine dotarile specifice si alte mijloace de aparare autorizate prin lege, pe care candidatul/ofertantul se angajeazasa le utilizeze pentru indeplinirea contractului . Se va completa Formularul C2 dinSectiunea Formulare
Dovada ca poseda echipaje mobile de interventie ce pot actiona in toate obiectivele din caietul de sarcini .
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta un document original sau in copie certificata ?conform cu originalul? din care rezulta ca societatea poseda echipaje mobile de interventie sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza ca in urma castigarii contractului sa prezinte documentul solicitat in maximum 30 de zile de la semnarea acestuia.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare certificat emis de un organismin independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelorIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante din Ploiesti, str. Andrei Muresanu, nr.58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 2. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. 3. Autoritatea contractanta nu isi asuma raspunderea privind comunicareacu societatile care prezinta in documentatie numere de telefon / fax invalide. 4.Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind acceptarea clauzelor contractuale. Clauzele contractuale sunt minimale, acestea urmand a fi completate cu obligatiile asumate de prestatorin propunerea tehnica si financiara .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind.2-OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FISE ELECTRICA SERV- SISE Muntenia Nord
Adresa postala: str. Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Tel. +40 372440345 / +40 372440396, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer