Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de detectie si avertizare automata inceput de incendiu la depozitul de echipamente al S H Curtea de Arges


Anunt de participare (utilitati) numarul 89199/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistemdedetectie si avertizare automata inceput de incendiu la depozitul de echipamente al S HCurtea de Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit de echipamente al SH Arges din Curtea de Arges, Strada Fabrici, nr.1
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea la depozitul de echipamente al S.H. Argesa unui sistem modern de alarmare, avertizare si semnalizare antiefractie si a unui sistem de detectie si avertizare inceput de incendiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625200-5 - Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem complet , conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 40, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: NU se solicita, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie conform precizarilor din Fisa d edate a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii ale DC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006, actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Prezentare Certificat Constatator emis de O R C cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizatasi Certificat de Inregistrare Fiscala, in copie legalizata.
Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si/sau copie dupa pasaport
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similarein ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere , Licenta din parteaM A I, Inspectoratul General al Politiei Romane, conform art. 34 din Legea 333/2003pentru: proiectare sisteme de alarmare impotriva efractiei, instalare sisteme de alarmare impotriva efractiei, intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei.
Atestat de la M A I, Inspectoratul General Pentru Situatii de Urgenta, Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, conform HGR nr. 1490/2004 si HGR nr. 259/2005 , pentru: verificare, intretinere si reparatii la sistemele, instalatiile, aparatele sidispozitivele de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.Atestat de laM.A.I, Inspectoratul General Pentru Siuatii de Urgenta Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila , conform HGR nr. 1490/2004 si HGR nr. 259/2005 pentru: proiectarea sistemele si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare incaz de incendiu-dovada certificarii Sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2000 in societatea lor sau echivalent
--dovada certificarii Sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2000 la producatorul echipamentelor pe care le prezinta in ofertasau echivalent,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIE DESCHISA CU FAZA FINALA LICITATIE ELECTRONICA(DA)La licitatia electronica va participa numai ofertantii care au depus oferte ADMISIBILE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12285 AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 11:30
Locul: Sediul SH Arges din Curtea d eArges, B-dul Basarabilor, nr.82
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE CONTESTATII
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea ApelSectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248624494
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SH Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2009 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer