Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare in comuna Amarasti, jud. Valcea. Modernizare DC 97 in comuna Amarasti, jud. Valcea. Gradinita cu program normal in comuna Amarasti, jud. Valcea. Organizarea festivalului Targ la Amarasti si ac


Anunt de participare numarul 93523/27.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AMARASTI
Adresa postala: COMUNA AMARASTI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Amarasti, Cod postal: 247015, Romania, Punct(e) de contact: DRAGHICI CONSTANTIN, Tel.0250764022, In atentia: Draghici Constantin, Email: [email protected], Fax: 0250764045, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMUNA AMARASTI
Adresa postala: COMUNA AMARASTI JUDETUL VALCEA, Localitatea: AMARASTI, Cod postal: 247015, Romania, Punct(e) de contact: DRAGHICI CONSTANTIN, Tel.0250764022, In atentia: DRAGHICI CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0250764045, Adresa internet (URL): www.E-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMUNA AMARASTI
Adresa postala: COMUNA AMARASTI JUDETUL VALCEA, Localitatea: AMARASTI, Cod postal: 247015, Romania, Punct(e) de contact: DRAGHICI CONSTANTIN, Tel.0250764022, In atentia: DRAGHICI CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0250764045, Adresa internet (URL): www.E-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMUNA AMARASTI
Adresa postala: COMUNA AMARASTI JUDETUL VALCEA, Localitatea: AMARASTI, Cod postal: 247015, Romania, Punct(e) de contact: DRAGHICI CONSTANTIN, Tel.0250764022, In atentia: DRAGHICI CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0250764045, Adresa internet (URL): www.E-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare in comuna Amarasti, jud. Valcea. Modernizare DC 97 in comuna Amarasti, jud. Valcea. Gradinita cu program normal in comuna Amarasti, jud. Valcea. Organizarea festivalului Targ la Amarasti si achizitionare de costume populare si echipament de sonorizare pentru ansamblul de dansuri traditionale Flori de mai.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Amarasti
Judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sevicii de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilorfaza PT si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului:
Lucrari de executie retea de apa potabila, canalizare ape uzate si statie de epurare, modernizare drum comunal DC 97, infiintare gradinita cu program normal in localitatea Amarasti, organizare festival Targ la Amarasti, comuna Amarasti judetul Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 373, 584RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 100.000 RONGarantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: Programul FEADR - masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificat de atestare fiscala (privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclosiv cele locale)
Certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani
Centralizator cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si profit pe ultimul an
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Raportat la faptul ca valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit va fi achitat din fonduri FEADR, ceea ce presupune sustinerea financiara a contractului din partea ofertantului pana la data realizariiin procent de 20% din intregul proiect integrat (aproximativ 6-8 luni), autoritatea contractanta solicita: profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv; cifra medie de afaceri in ultimi 3 ani sa fie de minim 17.118.746 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale; lista principalelor lucrari executate; lista principalelor servicii prestate; experienta similara; centralizator cu experienta similara; copii contracte nominalizate si recommandari; declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; declaratie privind informatii de personal; centralizator privind informatii de personal; declaratie privind detinerea de personal de executie de spacialitate; declaratii dedisponibilitate; ISO 9001; ISO 14001; declaratie privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-semnarea si indeplinirea de conracte de lucrari de executie pentru retele de apa sau de canalizare a caror valoare insumata este de minim cu 6500000 RON, din care minim 2 lucrari in cunatum total de minim 70% din valoarea sus mentionata. Semnarea si indeplinirea de contracte de lucrari de modernizare pentru drumuri a caror valoare insumata este de minim 700000 RON. Semnarea si indeplinirea de contracte de lucrari de proiectare pentru infiintatrea, modernizarea sau extinderea unor retele publice de alimentare cu apa sau de canalizare a caror valoare insumata este de minim 300000 RON. Semnarea si indeplinirea a minim trei lucrari de modernizarea unor drumuri de minim 1 km fiecare. Dovada detinerii si diponibilizarii utilajelor specifice realizarii lucrarilor: aparat sudura polietilena cap la cap, sau echivalent, buldoexcavator sau echivalent, aparat de sudura prin electrofuziune sau echivalent, autocamion transport sau echivalent. Dovada detinerii si disponibilizarii utilajelor specifice realizarii lucrarilor de modernizare a drumurilor: cilindru compactor sau echivalent; repartizator mixturi asfaltice sau echivalent, autogreder sau echivalent, autobasculanta sau echivalent, masina de taiat rosturi sau echivalent, masina de raspandit emulsie bituminoasa sau echivalent, mai compactor sau echivalent, motopompa sau echivalent, matura mecanica pe tractor sau echivalent, buldoexcavator sau echivalent. Dovada detinerii sau disponibilizarii unei statii de mixtura asfaltica conform normativelor tehnice SR 7970 si SR 174-2. Personal de specialitate atestat pentru fiecare actiune in parte; nominalizarea coordonatorului de proiectare, responsabilului cu calitatea si a expertilor, autorizarile acestora trebuie sa acopere intreaga gama de specialisti necesare; nominalizarea managerului de proiect sefilor de santier, resp tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, controlorului cu calitateasi a inspec SSM, CV-uri, copii legalizate ale diplomelor de studii, copii legalizate dupa atestate, autorizatii necesare, copii ale contractelor de munca vizate de ITM si ale cartilor de munca ale pers nominalizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de predare / executie
30%
Descriere: Termen predare proiect 20p; termen executie 10p
3.
Programul calitatii propus pt executia lucrarii
10%
Descriere:
4.
Tehnologia propusa de proiectant
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Amarasti, localitatea Amarasti, judetul valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilorObservatori din cadrul APDRP si MFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul FEADR, masura 322- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Amarasti
Adresa postala: Amarasti, Judetul Valcea, Localitatea: Amarasti, Cod postal: 247015, Romania, Tel.0250764022, Email: [email protected], Fax: 0250764045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2010 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer