Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de alimentare cu apa a pasunilor din comuna Sig, prin realizarea unui foraj de mare adancime -comuna Sig, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 107883/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIG
Adresa postala:  Loc. Sig, nr. 1, com. Sig, jud. Salaj, Romania, Localitatea:  Sag, Cod postal:  457300, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE PESTEAN, Tel. 0260/673100, Email:  [email protected], Fax:  0260/673063, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de alimentare cu apa a pasunilor din comuna Sig, prin realizarea unui foraj de mare adancime -comuna Sig, judetulSalaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sig, jud. Salaj, Romania
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui forajcu o adancimede aproximativ 200 m, cu diametrul de 140 mm, pentru asigurarea sursei de apa in vederea limentarii pasunilor de pe teritoriul Comunei Sig.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea unui forajcu o adancimede aproximativ 200 m, cu diametrul de 140 mm, pentru asigurarea sursei de apa in vederea limentarii pasunilor de pe teritoriul Comunei Sig.
Largirea sondei la diametrul de 311 mm, echiparea cu filtre pentru exploatarea acviferelor productive cu coloana de exploatare;
Alte infoematii sunt cuprinse documentatia de atribuire anexata prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cheltuielile suplimentare vor fi atribuite printr-un act aditional la contract.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 3000 lei. Garantia de buna executie este de 10%. IMM - urile beneficiasza de reducerea garantiilor cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asociatiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, Declaratiei privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006, Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in original sau copie legalizata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere, trebuie sa aiba resurse financiare proprii sau acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze pentru ofertant ca: - are o linie de credit aprobata si neconsumata, care poate fi utilizata pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 50 % din valoarea ofertei, fara TVA, in RON, sau- are un depozit bancar echivalent in valoarea de minim 50% din valoare ofertei fara TVA, in RON, SauUnangajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 50% din valoareaofertei fara TVA, in RON, in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati, ? Formular nr. 11, din Sectiunea Formulare.
2. Copii dupa contractele de lucrari prezentate ca similare;
3. Recomandari din partea beneficiarilor.4. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- conformFormularnr. 12 , din Sectiunea Formulare;
5. CV-urile pentru responsabilul tehnic cu executie si sefului de santier;
6. Copii dupa urmatoarele documente:
- Diploma de studii si Certificat de atestare tehnico- profesionala pentru responsabilul tehnic;
- Diploma de inginer/subinginer/maistru in domeniul instalatii pentru constructi/inginer de foraj/geolog
7.Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, conform caietului de sarcini, Formular nr. 13 din Sectiunea Formulare .
8. Copii dupa contractele de inchiriere sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc.care nu sunt in proprietatea ofertantului.
9. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si acordurile de subcontractaqre si/sau acordurile de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Celputin 2 (doua) contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani, pentru realizarea de foraje de adancime pentru alimentare cu apa cu adancime de cel putin 100 m, cu o valoare cumulata a contractelorde 100.000 lei, fara TVA.2. Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala3. Sef desantier cu pregatireindomeniul constructii edilitare si de gorpodarire comunala4. Instalatie de foraj cu o capacitate de farare la adancime de minim 200 m5. Acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Sediul asociatiei, loc. Sig, nr. 1, jud Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si reprezentanti ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea aplasamentului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala:  Zalau, Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 12, cod 450067, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260-611085, Fax:  0260-611085
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Sig
Adresa postala:  Sig, nr.1, Salaj, Localitatea:  Sig, Cod postal:  547300, Romania, Tel. 0260-673100, Fax:  0260-673063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 20:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer