Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, COMUNA TRIFESTI, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 69943/12.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA TRIFESTI
Adresa postala: Comuna Trifesti, Str. Principala, Localitatea: Trifesti, Cod postal: 707520, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Ivanuca, Tel.0232/298033, Email: [email protected], Fax: 0232/298200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, COMUNA TRIFESTI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Trifesti, Judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie pentru sistem de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, COMUNA TRIFESTI, JUDETUL IASI
Valoarea estimata fara TVA: 15, 944, 106RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 300000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare: 85% din bugetul MMDD, 15% din bugetul autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art.180 si 181, OUG 34/2006, prezentarea certificatelor fiscale prin care se atesta indeplinirea obligatiilor la bugetul local si de stat. Prezentarea declaratiei de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Trebuie prezentate:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani sustinute prin bilanturile contabile vizate si inregistrate. Bilanturilevor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2005, 2006, 2007.
- declararea cifrei de afaceri medii peanii 2005, 2006, 2007, care trebuiesa fie de minim 9200000 lei;
- adresa din partea unei unitati bancare in original care sa ateste constituirea de catre ofertant a unui depozit bancar in valoare de 500.000EUR sau echivalentul in lei, sau linie de credit de aceeasi valoare aprobata si neconsumata (pentru lucrarea prezenta).Ofertantul trebuie sa indeplineasa urmatoarele conditii:
- lichiditate > 100% pe fiecare din ultimii 3 ani;
- solvabilitate>30% pe fiecare din ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 9200000 lei;
- lichiditate>100% pe fiecare din ultimii 3 ani;
- solvabilitatea>30% pe fiecare din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
Se solicita completarea a minim 4 formulare nr.8 pentru lucrari similare de aceeasi complexitate in valoare de minim 2400000 lei fiecare.
Fiecare formular va fi insotit de:
- recomandari ale beneficiarilor vizate de ISC;
- contractele de executie;
- procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
Declaratie privind echipamentele, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.
CV-urile personalului de conducere si a persoanelor cheie:
- responsabilul tehnic cu executia in domeniul IX;
- responsabilul cu calitatea;
- responsabilul cu protectia muncii si sanatatea muncii;
- responsabilul cu protectia mediului;
- lista sudorilor autorizati in polietilena (cel putin 2 sudori cu procedurile SRM, SD, SRS) si otel (cel putin un sudor cu procedurile 311 si 111);
Ofertantii vor prezenta acte doveditoare referitoare la:
- studii;
- pregatirea profesionala;
- calificarea si atestarea profesionala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
40%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Tehnologia propusa pentru solutiile cuprinse in caietul de sarcini, detalierea din punct de vedere descriptiv si tehnic a modului de abordare a acestor cazuri in limita fondurilor alocate
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executie
15%
Descriere:
5.
Programul de masuri de protectia mediului in timpul si dupa terminarea lucrarilor
15%
Descriere:
6.
Programul de masuri pentru asigurarea sanatatii si securitatii muncii in timpul desfasurarii lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini poate fi achizitionat de la sediul autoritatii contractante, contracost, plata facandu-se la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, cod postal 030084, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al unitatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2008 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer