Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de alimentare cu apa in Comuna Colibasi, Jud. Giurgiu


Anunt de participare numarul 110553/02.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COLIBASI (PRIMARIA COLIBASI)
Adresa postala:  COM. COLIBASIJUD. GIURGIU, Localitatea:  Colibasi, Cod postal:  87050, Romania, Punct(e) de contact:  ELENA MIHAI, Tel. 0246/227111, Email:  [email protected], Fax:  0246/227111, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Comunei Colibasi, Jud. Giurgiu
Adresa postala:  Comuna Colibasi, jud Giurgiu, Localitatea:  Comuna Colibasi, Cod postal:  87050, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Mihai, Tel. 0246227111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Colibasi, jud. Giurgiu
Adresa postala:  Comuna Colibasi, Jud. Giurgiu, Localitatea:  Colibasi, Cod postal:  87050, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Mihai, Tel. 0246227111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de alimentare cu apa in Comuna Colibasi, Jud. Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Colibasi, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, Asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, Verificarea proiectului prin verificatori de proiect autorizati si Executie de lucrari incluse in proiectul?SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, IN COMUNA COLIBASI, JUDETUL GIURGIU?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
44162500-8-Conducte de apa potabila (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retea de alimentare cu apa in localitatile Colibasi si Cimpurelu, in Jud. Giurgiu
Valoarea estimata fara TVA: 4, 990, 023RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare procedura 90.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare potrivit HG 577/2007 cu modificarile si completarile ulterioar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 - form 1 si form 2, Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, Certificatul fiscal pentru persoanele juridice din Romania valabil la data deschiderii ofertelor, cazierului fiscal societate in original, eliberat de DGFP, cazierului judiciar in original administrator/asociat/asociati eliberat de IGPJ, copie dupa CUI, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Form 7 - Informatii generale despre ofertant. Se solicita nivel minim al cifrei de afaceri pe anii 2007-2009, media rezultatelor financiare 2007-2009, copii de pe bilanturi contabile 2007-2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri 2007-2009 - min. 9.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala-prezentarea listei principalelor lucrari de constructii finalizate in ultimii 5(cinci) ani-Form.8, Experineta specifica-Form 8.1 si/sau 8.2., Form. insotite de copii ctr, recomandari, proc-verb receptie; Dotari cu utilaje si instalatii, Form. 9A si/sau 9B, dovadadetinerii software specializat pentru proiectare si a unui software specializat in intocmire de devize (copii ctr.) Infom. ref. personal dedicat pentru proiectare si executie, Form. 10.1 si/sau 10.2, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
exper. gen. , exper. specifica - proiectare si executie sisteme de alimentare cu apa val.min.4.900.000 ron; dotari pt executie: Autobasculanta 2buc., Buldoexcavator2 buc., Vibrocompactor1 buc., Aparat sudura PEHD2 buc. Utilajele vor fi insotire de rapoarte de inspectie; dotari pt proiectare: software licentiate, 1 plotter, 2 imprimante, 4 calculatoare; Personal pt executie: Sef de santier, Sef de santier adjunct, RTEdomenile : tehnico edilitare, constructii civile, hidrotehnica, Ing.Constructii hidro, ing Instalatii pentru constructii, ing. Constructii civile si industriale, coordonator SSM atestat, Manager de mediu; personal pt. proiectare: 4 ing hidro, inginerie sanitara, constructii civile, autorizat ANRE pentru proiectare medie si joasa tensiune, Verificator proiecte pentru domeniul lucrari tehnico-edilitare, Verificator proiecte pentru domeniul constructii civile, Verificator proiecte pentru domeniul instalatii electrice,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a proiectului
5%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termen de executie lucrare
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Durata de interventie remediere defectiuni in perioada de garantie
5%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 15:00
Locul: Primaria Colibasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Studiile topografice si studiul de fezabilitate vor fi ridicate de la sediul Primariei Colibasi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Savropoleos, nr. 6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Ad-tiv si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030883, Romania, Tel. 021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 indic2, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Colibasi
Adresa postala:  Com Colibasi, jud Giurgiu, Localitatea:  Com Colibasi, Cod postal:  087500, Romania, Tel. 0246 227 111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer