Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic de Emitere, Gestiune, Monitorizare si Control a Rovinietei


Anunt de participare numarul 86239/11.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Dona Maria, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic de Emitere, Gestiune, Monitorizare si Control a Rovinietei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: C.N.A.D.N.R. si alte centre de distributie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem Informatic de Emitere, Gestiune, Monitorizare si Control a Rovinietei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72265000-0 - Servicii de configurare de software (Rev.2)
48210000-3-Pachete software pentru retele (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 93, 870, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este 380.000, 00 lei sau echivalent euro, respectiv 90.476, 00 euro;garantia de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice)la data de 31.08.2009 sau ulterior;Certificat de inregistrare C.U.I.);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)este egala sau mai mare cu63.000.000, 00 lei, respectiv15.000.000 euro;Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani calendaristici (01.01.2006 - 31.12.2008) cel putin un contract pentru realizarea sistemului informatic integrat (hardware, software si servicii de implementare aferente) care sa cuprinda cel putin 1500 de terminale mobile industriale;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani calendaristici (01.01.2006 - 31.12.2008: cel putin un contract pentru realizarea unui proiect de aplicatii informatice (inclusiv sincronizare date intre punctele de vanzare si serverul central) aferente vanzarii prin intermediul unui numar de minim 400 puncte de vanzare sau doua contracte pentru realizarea a doua proiecte de aplicatii informatice (inclusiv sincronizare date intre punctele de vanzare si serverul central) a caror puncte de vanzare, insumate, sa fie de minim400;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani calendaristici (01.01.2006 - 31.12.2008) cel putin un contract pentru realizarea unui proiect pentru implementarea de portale la scara nationala;Ofertantul, trebuie sa faca dovada accesului imediat si permanent la personal calificat, a cel putin 30 specialisti IT dezvoltare software, configurare si instalare infrastructura, pentru indeplinirea obiectului contractului;Ofertantul va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Organigrama din care sa reiasa existenta unei structuri specializate in domeniile ce fac obiectul procedurii;Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze;Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea tehnica
70%
Descriere:
2.
propunerea financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 11:00
Locul: Sediul CNADNR B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, et. 11, cam. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP-UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, max 2 persoane; alte persoane autorizate din partea conducerii autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
valoarea estimata pt.contractul supus procedurii de achizitie publica este de 38.451.000 lei echivalent a 9.155.000 euro. Aut.contract.isi rezerva dreptul de a atribui servicii similare (cf art. 25 alin.(1) din OUG nr. 34/2006) pentru o valoare estimata de 55.419.000 lei fara TVA, echivalent a 13.195.000 euro, rezultand o valoare estimata de 93.870.000 lei fara TVA, echivalent a 22.350.000 euro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.83, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer