Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC ERP,CU INSTRUMENTE DE ANALIZA MANAGERIALA PENTRU HIDROELECTRICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 131888/08.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Relenschi, Tel. 0213032503, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEM INFORMATIC ERP, CU INSTRUMENTE DE ANALIZA MANAGERIALA PENTRU HIDROELECTRICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Hidroelectrica si Sucursalele Hidrocentrale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru implementarea unui sistem informatic integrat, cu instrumente de raportare manageriala, HIDROELECTRICA doreste achizitia urmatoarelor tipuri de servicii, software si hardware:
? Servicii de dezvoltare de software de planificare a resurselor intreprinderii
? Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica
? Pachete software si sisteme informatice
? Pachete software de analiza financiara si contabilitate
? Platforme informatice
? Servere
? Servicii de instalare de hardwareAriile functionale ale sistemului dorit:
? Productia si comercializarea energei electrice
? Contabilitatea financiara
? Gestiune mijloace fixe si obiecte de inventar
? Contabilitatea de gestiune
? Gestiunea proprietatilor
? Managementul bugetelor
? Achizitia si gestionarea materialelor
? Managementul investitiilor si a proiectelor
? Mentenanta utilajelor si a echipamentelor
? Managementul resurselor umane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212451-5 - Servicii de dezvoltare de software de planificare a resurselor intreprinderii (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48440000-4-Pachete software de analiza financiara si contabilitate (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitate executie contract- conformCaietului de Sarcinidin sectiuneaC din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 38, 210, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic;b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale ;d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC Hidroelectrica SA ;e)Declaratia privind calitatea de participant la procedura;f)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale;b) Bilantul contabil din anul precedent(2010), sau bilantul la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente;c)Informatii privind situatia financiara: -Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) , in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de76.420.540, 00lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Suma valorilor contractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de minim 38.210.270 Lei( valoarea estimata a achizitiei);prezentarea cel putin a unui document/ contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/ procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 38.210.270 Lei ;b)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluic) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;d) Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i ale
persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii:
- diplome de studii, certificari, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului,
- angajamentul de participare al persoanei/persoanelor
responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane). e) Recomandari din partea altor beneficiari/clienti .
Se va prezenta minim o recomandare emisa in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor.f)Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conformSREN ISO 9001/2008;g) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are in curs de implementare un sistem de management al securitatii informationale ISO 27001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 11:00
Locul: SC HIDROELECTRICA SA, Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori ANAF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email: [email protected], Fax: 021/310.4642, Adresa internet (URL): : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. 0213032565, Email: [email protected], Fax: 021303564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2011 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer