Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat IMMEDIAT


Anunt de participare numarul 138185/14.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 213156911, In atentia: Laurentiu Cristea, Email: [email protected], Fax: +40 213156911, Adresa internet (URL): www.dgipi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat IMMEDIAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul D.G.I.P.I- str. Alexandru Beldiman, nr.2, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul IMMEDIAT va consta intr-o suma de echipamente, subsisteme informatice si servicii, implementate astfel incat sa permita Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna gestionarea eficienta si complet securizata a arhivei existente in format letric si a documentelor curente produse de catre institutie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
48624000-8-Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru realizarea obiectivelor acestui proiect, Directia Generala de Informatii si Protectie Interna doreste sa achizitioneze un sistem informatic integrat. Componentele sistemului vor fi complet integrate (la nivel de concept, de arhitectura hardware si software), si se vor regasi sub forma urmatoarelor produse si servicii: 1.Echipamente hardware2.Licente software3.Servicii de implementare a sistemului
Derularea contractului se va efectua strict, in ordinea mentionata mai sus.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 371, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 327.000, 00 lei - Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de depunere a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada min. de valab. a ofertei.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valab. a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valab. a ofertei, perioada de valab. a garantiei pt. participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In sit. in care ofertantul refuza extinderea valab., acesta va fi exclus din procedura de atribuire. In sit. in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la proc. de atrib. care a fost respinsa in totalitate de catre CNSC, acestuia ii va fi retinuta suma prev. la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata, cf. Formularului 1- original, din Sectiunea II- Formulare. Cont trezorerie: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trez. Sectorului 5, cod fiscal: 12558583 .Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si va fi irevocabila. Orice oferta care nu este insotita de garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asociati pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite oferta. Conform prevederilor art.16 din Legea nr. 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM se va completa Anexa 1 la Legea nr.346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA; - Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, care devine anexa la contract (model Formularul 2 din Sectiunea II- Formulare) si care va fi valabila pe o perioadamai mare cu 14 zile decat durata contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre furnizor la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OMAI nr. 13/19.01.2011. Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activitatii din teritoriu la DGIPI, ,Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In contract, vor fi cuprinse informatii clasificate ?secrete de serviciu? al caror emitent este M.A.I.. Ofertantii, vor obtine si vor include in oferta ?Avizul de securitate industriala? eliberat in conformitate cu prevederile OMAI nr.74/2010 publicat in M.Of.al Romaniei, par.I, nr.193 din 26.03.2010.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/asociatii/tertul sustinator vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular 3 ? original - din Sectiunea II- Formulare. Declaratia privind eligibilitatea nu se va solicita eventualilor subcontractanti.B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Operatorul economic ofertant (inclusiv tertul sustinator pentru art. 181 lit. a, c1, d) trebuie sa depuna: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 4- original, din Sectiunea II- Formulare.C.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cazierul judiciar al companiei - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent(dovada platilor la zi catre bugetul consolidat), care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul" .2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul" .
3.Cazierul judiciar al firmei.D.Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta. Declaratia operatorului economic - Formular 5- original, din Sectiunea II- Formulare (inclusiv tertul sustinator/subcontractanti)Persoanele care au functie cu decizie in cadrul autoritatii contractante conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006:
Mircea DUSA-Ministrul Administratiei si InternelorGelu OLTEAN? Director generalMarius LINUL - Director general adjunctAdina MACOVEI ? presedintele comisiei de evaluare;Gabriel Arthur ZELINSCHI-contabil sef;
Octavia Stan- consilier juridic;
E.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform Formular 6- original, din Sectiunea II- Formulare.Atentie!!!Toate documentele/declaratiile/certificatele in alta limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. A.Certificat constatator-Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in care sa fie mentionat expres ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN inscrise.B.Certificat constatator-Persoane juridice/fizice straine (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
C. Aviz de securitate- Prezentul contract este clasificat secret de serviciu. Ofertantul (toti asociatii vor prezenta, in cadrul documentelor de clarificare, avizul de securitate industriala emis de DGIPI potrivit Omai nr. 74/2010. Pentru obtinerea avizelor, operatorii economici vor adresa o cerere scrisa , in timp util, cu minim, de preferat, 33 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor, catre DGIPI, transmisa prin posta sau prin reprezentant, la care va anexa(lipsa unui document, sau prezentarea acestuia intr-o alta forma decat cea solicitata, va duce la respingerea cererii de aviz de securitate): a)actul de infiintare, in copie legalizata; b)certificatul de inregistrare si certificatul constatator eliberat de ONRC, in copie legalizata; c)certificatul de atestare, cazierul fiscal si certificatul pentru inregistrare in scopuri de TVA; d)actele de identitate ale persoanelor care necesita acces la informatii clasificate secret de serviciu, in copie; e)declaratie prin care operatorul economic isi exprima acordul in privinta nemotivarii deciziei de neacordare a avizului de securitate industriala.In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea ca operatorul economic sa acceseze informatii clasificate ?secrete de stat?, acesta va solicita ORNISS eliberarea certificatului de securitate industriala si va implementa toate masurile de protectie a informatiilor clasificate secrete de stat.Neindeplinirea la timp a tuturor diligentelor necesare pentru obtinerea avizului/avizelor de securitate/certificatelor de securitate industriala de catre operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie publica, exonereaza autoritatea contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestui aviz de securitate industriala.
Autorizarea reprezentantilor operatorului economic (inclusiv a expertilor propusi) si a subcontractantilor(acolo unde este cazul) pentru accesul la informatii clasificate poate fi obtinuta si ulterior pe parcursul derularii contractului, in functie de stabilirea necesitatii concrete a acestora de a accesa informatii clasificate.Atentie!!!Toate documentele/declaratiile/certificatele in alba limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii. In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintei avand sustinerea unui tert, cifra de afaceri va fi prezentata in intregime de tertul sustinator.
1. Informatii generale (inclusiv cifra de afaceri medie globala). Cerinta minima de calificare : media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu 32.743.400, 00 lei.
Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani. Se va completa Formularul 7- original, din Sectiunea II- Formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr. 3a din Sectiunea II prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Curs de referinta euro: 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate, conform prevederilor legale - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic, in vederea verificarii indeplinirii cerintelor solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse/prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, avand ca obiect unul similar cu prezentul contract, respectiv sistem informatic integrat de management al documentelor care sa aiba module de registratura, arhivare si captura electronica a documentelor bazat pe solutiile ofertate. Operatorul economic/ membrii grupului vor prezenta un contract pana la maxim 10 contracte, in ultimii 3 ani calculati de la data depunerii ofertei. Cerinta minima de calificare: valoarea cumulata a contractelor prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei sale similare trebuie sa fie de cel putin 16.371.700, 00 lei fara TVA(pentru contractele aflate in derulare se vor lua in calcul pentru indeplinirea cerintei minime de calificare numai partile din contract receptionate de beneficiar).Curs de referinta euro: 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei.
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ? Formular 8 impreuna cu Anexa la Formularul 8 si Formularul 9, in original. 2.Pentru fiecare contract invocat in vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta documente suport: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale semnate si stampilate din care sa reiasa: valoare contr., obiect, durata, beneficiar. Neconfirmarea din partea Beneficiarilor a contr., a info. mentionate de ofertant, atrage automat neluarea in considerare a contr.. Daca din doc. prezentate reiese, ca au existat disfunctionalitati in derularea contr., care au afectat executarea acestora, probleme survenite ulterior, ca urmare a calitatii defectuoase a serv. prestate, avand consecinte in implementarea proiectelor sau operarea obiectivelor de investitii, ofertantul va fi descalificat.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr. 13 din Sectiunea II formulare.
Informatii privind capacitatea profesionala: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic pentru natura si dimensiunile acestui proiect strategic. Cerinte minime obligatorii: 1. Expert in management de proiecte, Sef de proiect: - Studii superioare de lunga durata finalizate, cu diploma de licenta. - Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect (dovedite prin certificate cum ar fi Project Management Professional- PMP sau echivalent); - Experienta in calitate de manager de proiect in cel putin un proiect ce a presupus implementarea unor solutii de management al documentelor; - Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT).Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului.
2. Expert in coordonare tehnica(minim 1 expert): - Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta; - 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare; - 3 ani experienta de coordonator tehnic in implementarea de sisteme informatice; Certificare la nivel profesional pentru design de solutii cu o arhitectura orientata pe servicii(SOA-Service Oriented Architecture) sau echivalent. Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului).
3. Expert in arhitecturi de solutie HW (de sistem)-minim 1 expert: - Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta; - 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare; - 3 ani experienta in activitati de analiza si implementare arhitecturi hardware; Certificare/certificari pt echipamentele hardware ofertate(echipament de tip server, echipament de stocare)-Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului).
4. Expert in implementare sisteme de gestiune documente si fluxuri de lucru(minim 1 expert): - Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta; - 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare; - 3 ani experienta in activitati de analiza, proiectare si implementare solutii de management documente si fluxuri de lucru - Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului.
5. Experti dezvoltare software (minim 2 experti): - Studii superioare de lunga durata finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta; - 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare; - 3 ani experienta in activitati dezvoltare solutii software. Vorbitor de limba romana (nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului)
6. Experti in solutii de backup (minim 2 experti): - Studii superioare finalizate in domeniul IT&C, cu diploma de licenta; - 5 ani experienta in domeniul IT&C, dupa finalizarea studiilor universitare - 3 ani experienta in activitati de analiza si implementare solutii informatice de tip backup/restore. Certificare pentru solutii de back-up. Vorbitor de limba romana(nativ/cu diploma de studii/aptitudini doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT. Pentru ultima situatie, se prezinta diploma/certificarea interpretului)
7. Experti instruire (minim 2 experti): - Studii superioare finalizate , cu diploma de licenta; - 3 ani experienta in activitati de instruire - Experienta dovedita in sustinerea a cel putin un curs de instruire in domeniul solutiilor tehnice ofertate; - Certificare pentru platformele software ofertate pe domeniul in care se vor realiza cursurile de instruire - Certificat de formator emis de institutii competente conform COR 241205 sau echivalent- Vorbitor de limba romana (nativ/cu studii doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT)
In sustinerea cerintelor privind expertii solicitati, se vor prezenta in mod obligatoriu: 1. Lista cu expertii propusi pt. implementarea proiectului (formularul 10). 2.Documente pt. dovedirea indeplinirii cerintelor: Pt. fiecare expert propus, ofertantul va depune: -CV pt. fiecare expert propus(formularul 11), original, semnat pe fiecare pagina de catre expert.- copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea "conform cu originalul". 3. CV-ul trebuie sa cuprinda experienta relevanta si profesionala specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate. In cazul in care expertul a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica in mod obligatoriu perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an.Aceeasi persoana poate asigura prin cumul cel mult doua roluri pentru expertii solicitati, daca indeplineste cumulativ conditiile specifice pentru acesti experti.
Informatii privind subcontractantii si oferta comuna (daca este cazul).A.Informatii privind ofertantii si subcontractantii: Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Prezentare: ? Formularul 12-original din Sectiunea II- Formulare, completat si semnat de fiecare subcontractant (original/traducere autorizata) ? Subcontractantul va prezenta Formularul 3- original, Nota: 1) In cazul in care operatorul economic nu are subcontractanti, va prezenta o declaratie in acest sens sau va mentiona acest lucru in Formularul 12 2) Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens, de catre subcontractant.
B.Informatii privind asociatii: Se va prezenta Acordul de asociere cu urmatoarele prevederi minime (original si traducere autorizata legalizata, unde este cazul): - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; - nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; - platile se vor face catre liderul asociatiei; - nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei. Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. 2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Operatorul economic ofertant( toti membrii asocierii) vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea 'conform cu originalul' certificatul ? ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii: sa cunoasca in orice moment pozitia lor in clasament, sa nu cunoasca numarul ofertantilor.Prag minim de licitare: 1% din valoarea estimata.Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati S.E.A.P.- www.e-licitatie.ro. Obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei. Runde: 1 runda. Durata rundei: 24 ore.Dupa finalizarea licitatiei electronice operatorii economici vor transmite oferta de pret detaliata cu noile preturi unitare, corespunzatoare pretului final ofertat in cadrul etapei de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 12:00
Locul: Sediul D.G.I.P.I.-str. Alexandru Beldiman, nr. 2, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult cate 2 reprezentanti ale fiecarui ofertant insotite de imputernicire si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activitatii din teritoriu la Directia Generala de Informatii si Protectie Interna (IMMEDIAT la DGIPI), cod SMIS 27204 - Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. Pentru a putea vizualiza documentele incarcate de autoritatea contractanta in S.E.A.P., operatorii economici pot descarca, GRATUIT, softul necesar pentru vizualizare de pe www.certsign.ro.3. Durata contractului este de 6 luni de la incheierea acestuia.4. Ofertantul declarat castigatorva prezenta certificatul emis de ONRC, in original, in vederea verificarii corespondentei cu documentul depus initial in cadrul ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data emiterii de catre autoritatea contractanta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.I.P.I.- Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Alexandru Beldiman , nr. 2, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Tel. +40 213156911, Email: [email protected], Fax: +40 213156911, Adresa internet (URL): www.dgipi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer