Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE IN STATII ELECTRICE, ETAPA IV


Anunt de participare (utilitati) numarul 133187/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA BIRDEA, Tel. +40 0213035949, In atentia: DANIELA BIRDEA, Email: [email protected], Fax: +40 0213035980, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice TRANSELECTRICA S.A. - Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA BIRDEA, Tel. +40 213035949, In atentia: DANIELA BIRDEA, Fax: +40 0213035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice TRANSELECTRICA S.A. - Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel. +40 213035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: +40 213035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice TRANSELECTRICA S.A. - Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel. +40 213035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: +40 213035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE IN STATII ELECTRICE, ETAPA IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 13 Statii de transformare: Bucuresti Sud, Fundeni, Domnesti, Constanta Nord, Dumbrava, Gutinas, Iernut, Otelarie Hunedoara, Paroseni, Rosiori, Oradea Sud, Tantareni, Slatina.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea, montarea sistemului integrat de securitate in 13 statii electrice: Bucuresti Sud, Fundeni, Domnesti, Constanta Nord, Dumbrava, Gutinas, Iernut, Otelarie Hunedoara, Paroseni, Rosiori, Oradea Sud, Tantareni, Slatina. Scolarizarea in vederea utilizarii sistemului integrat de securitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625300-6 - Sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
45222300-2-Lucrari de constructii pentru instalatii de securitate (Rev.2)
45233292-2-Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
73431000-2-Testare si evaluare de echipament de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Livrarea, montarea sistemului integrat de securitate in 13 statii electrice: Bucuresti Sud, Fundeni, Domnesti, Constanta Nord, Dumbrava, Gutinas, Iernut, Otelarie Hunedoara, Paroseni, Rosiori, Oradea Sud, Tantareni, Slatina. Scolarizarea in vederea utilizarii sistemului integrat de securitate.
Valoarea estimata fara TVA: 57, 665, 941RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare este de 800.000, 00 LEI (pentru firme din Romania) sau 185.000, 00 EURO (pentru firme din afara Romaniei). Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantiei de participare va fi scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original. In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 278^1 din OUG 76/30.06.2010 suma de 11.916, 66 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de prezentare al Garantiei de buna executie este scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Horia Hahaianu, Corneliu Ene, Octavian Lohan, Vasile Zacheu Stefanescu, Adrian Valciu, Gheorghita Mache Marian, Mihaita Boangiu. Pers. fizice/juridice romane-Certificat constatator (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii (furnizare sisteme alarma antiefractie), valabil la data deschiderii ofertei. Pers. fizice/juridice straine-(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii. Copie licenta eliberata de I.G.P. ? DIRECTIA POLITIEI DE ORDINE PUBLICA in conformitate cu Legea nr. 333 / 2003. Copie atestat M.A.I. ? INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUATII DE URGENTA / Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila. Prezentarea dovezii constituirii/actualizarii garantiei financiare pentru producatorii de echipamente electrice si electronice conform prevederilor Ordinului nr. 1.441 / 2011. Prezentarea numarului de inregistrare din registrul producatorilor si importatorilor de echipamente electrice si electronice de la Ministerul Mediului si Padurilor / A.N.P.M., conform prevederilor HGR nr. 1037/13.10.2010, art. 12, alin (2) , (8) , (9) si Anexa 1A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 85.000.000, 00 LEI. In cazul in care op. ec. a inregistrat la Administratia Financiara bilantul pe anul 2011, media cifrei de afaceri globale se raporteaza la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011. Daca bilantul pe anul 2011 nu a fost inregistrat, media cifrei de afaceri globale se raporteaza la anii 2008, 2009 si 2010. Pentru op. ec. care prezinta cifra de afaceri globala anuala in valuta, pentru echivalenta autoritatea contractanta va utiliza cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, respectiv 3, 6827lei/euro pentru 2008, 4, 2373 lei/euro pentru 2009, 4, 2099 lei/euro pentru 2010 si 4, 2379 lei/euro pentru 2011
Cerinta nr. 2
Bilantul contabil inregistrat la Administratia Financiara pentru anul 2010. Daca ofertantula inregistrat si bilantul pe anul 2011 se poate depune acesta. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economico - financiara a peratorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea.
Informatii generale.
Experienta similara: prin livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta unul / mai multe contracte similare prin care se confirma livrarea, testarea si montarea de sisteme de alarma antiefractiea caror valoare insumata sa fie de 50.000.000 lei.
Recomandari pentru unul / mai multe contracte similare prin care se confirma livrarea, testarea si montarea de sisteme de alarma antiefractiea caror valoare insumata sa fie de 50.000.000 lei. Recomandarile vor cuprinde: - modul de indeplinire al obligatiilor; - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, daca este cazul; - receptii amanate sau respinse, daca este cazul.
Se va mentiona partea din contract care se subcontracteaza, insotita de lista cu subcontractantii.
Declaratie privind personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat / ofertant.
Personalul necesar pentru indeplinirea contractului. In cadrul persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului trebuie sa faca parte urmatorii specialisti, fiecare proband individual o experienta de minim 5 ani in domeniile solicitate pentru sisteme integrate de securitate: 5 proiectanti, 3 project manageri, 5 ingineri sistem, 5 specialisti punere in functiune, 3 specialisti testare evaluare, 1 specialist instruire, 3 specialisti mentenanta si service. Acest numar de experti este necesar pentru desfasurarea coerenta si in termenele prevazute in contract si in CS a lucrarilor de montare ce se vor desfasura in paralel in mai multe statii in acelasi timp. Pentru personalul de specialitate sunt necesare certificari pentru sisteme de securitate (cursuri de instruire la producatorii de echipamente aferente subsistemelor din cadrul proiectelor), experiente implementare solutii securitate si servicii suport tehnic,
Standarde de asigurare a calitatii/ de protectie a mediului. Ofertantii trebuie sa aiba cerificari eliberate de organisme acreditate, pentru sistemul de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent) si sistemul de management de mediu (SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 00:16
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 11:00
Locul: Sediul C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. din str. Olteni nr. 2-4, sector 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice TRANSELECTRICA S.A. - Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 0213035788, Fax: +021 3035610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 07:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer