Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem WIM (de cantarire a autovehicolelor in miscare) faza 1 Easy Way 2


Anunt de participare numarul 106633/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  STEFAN DONA MARIA, Tel. 021.264.33.12, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem WIM (de cantarire a autovehicolelor in miscare) faza 1 Easy Way 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul CNADNR SA din Voluntari
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de sisteme WIM, respectiv echipamente de clasificare si cantarire din mers pentru monitorizarea traficului pe reteaua de drumuri nationale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34923000-3 - Echipament pentru controlul traficului rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Contoare de trafic rutier pentru clasificare si cantarire din mers, ADR 3000 Plus WIM- 78 buc.;
2)Senzori piezoelectrici de trafic, respectiv:
a)Senzori piezoelectrici de tip flexibil, clasa I, de 3, 50 m lungime, cu cablu coaxial de 50m lungime ? 488 buc.;
b)Senzori piezoelectrici de tip flexibil, clasa II, de 0, 40 m lungime, cu cablu coaxial de 50m lungime ? 244 buc.3) Rasina poliuretanica, pentru fixarea in carosabil a senzorilor piezoelectrici de trafic, respectiv rasina poliuretanica PU200S, kit de 4 kg (rasina de baza + intaritor) ? 610 kit-uri ;
4) Senzori electromagnetici (bucle inductive), respectiv cablu pentru confectionat bucle inductive ? 24.330 m.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 096, 844RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare este 160.000 lei sau 37.828 euro.garantie de buna executie10% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere;Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006; Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de platala data31.07.2010, sau ulterior; Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009) care sa fie egala sau mai mare cu10.080.000 lei, respectiv2.400.000 euro; Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat la organele competente ? in copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindexperienta similara in furnizarea unor astfel de produsein ultimii 3 ani.Se va completaFormularul nr. 6, din care sa rezulte ca ofertantul aderulat in ultimii 3 ani ( pana la data depunerii ofertelor), cel mult 5 cinci contracte defurnizare produse similare, a caror valoare insumata sa fie mai mare sauegala cu 7.980.000 lei, respectiv 1.900.000euro fara TVA.La solicitarea autoritatii contractante ofertantul vaprezenta, in termenulprevazut in respectiva solicitare :
a.copii ale contractelor declarate
b.recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul are experienta in livrarea de produse similare.Declaratie privind persoanele responsabile cu derularea contractului;Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze;Acord de asociereAsocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2010 11:00
Locul: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, etaj 7, cam 59
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP-UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-maxim doua persoane la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, sector 4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/264.33.12, Email:  [email protected], Fax:  021/31209.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2010 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer