Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sisteme de securizare conform normelor Schengen


Anunt de participare numarul 97675/10.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Nastase, Tel.3102778, In atentia: Alexandru Nastase - Sef Serviciu DAAS, Email: [email protected], Fax: 3102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sisteme de securizare conform normelor Schengen
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile birourilor vamale Portile de Fier I, Oancea, Albita, Siret, Stanca Costesti si punctele de mic trafic Ulma, Vicovu de Sus, Climauti si Racovat
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sisteme de securizare conform normelor Schengen formate din aparate, echipamente si aplicatii (pachete) software specializate pentru asigurarea integrarii in dotarea existenta, in vederea securizarii integrate a frontierei externe a Uniunii Europene si a aderarii la spatiul Schengen, precum si pentru constituirea bazelor de date/informatii primare ale SINS - SIS pentru birourile vamale: Portile de Fier I, Oancea, Albita, Siret, Stanca Costesti si punctele de mic trafic Ulma, Vicovu de Sus, Climauti si Racovat - furnizare, instalare, punere in functiune (inclusiv proiect de instalare/montaj) si instruirea personalului autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38582000-8 - Echipament de control cu raze X (Rev.2)
34923000-3-Echipament pentru controlul traficului rutier (Rev.2)
34970000-7-Echipament de monitorizare a traficului (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
38424000-3-Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Aparat portabil raze X - control mijloace de transport usi pereti falsi, praguri caroserii=6 bucati
2.Aparat raze X control bagaje bunuri = 6 bucati
3.Poarta pietonala detectie radiatii ionizante = 5 bucati
4.Echipament detectie documente false = 3 bucati
5.Videoendoscoape = 3 bucati
6.LPR - sistem de preluare/ identificare numere de inmatriculare cu modul de fluidizare dirijare dinamica a fluxurilor de calatori si marfa = 27 bucati
7.Up- grade (LPR existente) in vederea indeplinirii cerintelor Schengen = 11 bucati
8.Sisteme de supraveghere video a ariei, perimetrului si fluxurilor de calatori si marfa cudirijaredinamica a traficului = 7 bucati
9.Soft integrator pentru toate echipamentele de supraveghere si control din birourile vamale Oancea, Stanca Costesti, Portile de Fier I si punctele de mic trafic Ulma, Vicovu de Sus, Racovat, Climauti (cate unul/locatie) si Soft integrator (pilot) intre bazele de date ale sistemelor integrate din Birourile vamale Albita si Oancea cu posibilitate de transmitere la autoritatea vamala aparat central si consultare SINS (Sistemul Informatic National de Semnalizari) de catre autoritatile competente conform prevederilor legale (O.U.G. nr. 128/2005)= 8 bucati
10.Echipament de scanat mijloace de transport = 1 bucata
11.Detector de droguri si explozivi = 4 bucati
12.Identificatori de izotopi = 8 bucati
13.Detector portabil masurare radioactivitate = 8 bucati
14.Sisteme de monitorizare radiatii pentru radioprotectie personal vamal = 4 sisteme
15.Aparat control nedistructiv cu raze X ptr. bagaje mari, colete si paleti= 2 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 28, 103, 362RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.05.2010 pana la 14.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - etapa II = 90.000 Euro sau echivalent in lei;Garantia de buna executie - etapa II = 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat; plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
Certificat contatator Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara: Scrisoare de bonitateInformatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara
Declatatie privind echipamentele tehnice, utilaje instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Standarde de asigurare a calitatii
Autorizare pentru livrarea produselor
Alte autorizari specifice domeniile de activitate:
- dovada drept. propr.intelect.soft-uri echip./ap./existente;
- aut.manipulare echip./ap./existente;
- ASRP/echivalent - pt. ap./echip./noi;
- aut. manipulare/echivalent-pt.ap./echip./noi
Standarde de protectie a mediului
Standarde de securitate si sanatate in munca
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Termen vizita reevaluare Schengen ; octombrie 2010; termen final de indeplinire a conditiilor de aderare: 14.12.2010
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
alte autorizari: dovada drept. propr.intelect.soft-uri echip./ap./existente;
- aut.manipulare echip./ap./existente;
- ASRP/echivalent - pt. ap./echip./noi;
- aut. manipulare/echivalent-pt.ap./echip./noi
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile referitoare la licitatia electronica sunt prezentate in documentatia de atribuire - Etapa II
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S236-338060 din 08.12.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2010 10:30
Locul: Autoritatea Nationala a Vamilor, Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, Bucuresti - Camera 3, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021 319.80.90, Email: [email protected], Fax: 021 319.16.74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica - Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.021 315.58.58, Fax: 021 315.82.51
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2010 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer