Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sonda ultrasonica pentru masurarea adancimii apei in acumulari


Anunt de participare (utilitati) numarul 88730/15.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleB-dul. Basarabilor nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Morar, Tel.0248507237, In atentia: liviu morar, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale
Adresa postala: B-dul. Basarabilor nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Morar, Tel.0248507237, In atentia: ing.Liviu Morar, Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale
Adresa postala: B-dul. Basarabilor nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Morar, Tel.0248507237, In atentia: ing.Liviu Morar, Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale
Adresa postala: B-dul. Basarabilor nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Morar, Tel.0248507237, In atentia: ing.Liviu Morar, Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sonda ultrasonica pentru masurarea adancimii apei in acumulari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de materiale al SH Curtea de Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unei sonde ultrasonice pentru masurarea adancimii apei in acumulari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38425300-3 - Indicatoare de adancime (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din DA atasata la prezentul anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 14, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie conform pct.VIII.2 din DA atasata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surseproprii, prin OP in 20 zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art.44 din OUG 34.2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant
Declaratia de eligibilitate
Declaratia privind neancadrarea in situatiile art.181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorfurnizari de produse similare in ultimii 3 ani
Dovada certificariisistemului de management al calitatii ISO 9001:2000 sau echivalent la produs
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform listei de date a achizitiei pct.IV.2 din DA atasata la prezentul anunt de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12297/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110170, Romania, Tel.0248624494, Fax: 0248624494
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul Juridic al SH Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul. Basarabilor nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507208, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2009 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer