Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Stalpi Beton, LOT 1- Stalpi Centrifugati, LOT 2- Stalpi SE 8, LOT 3- Stalpi SE 4+SE 10, LOT 4- Stalpi SE 5+SE 11


Anunt de participare (utilitati) numarul 147175/12.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii pentru Retea Electricitate, Tel. +40 0232405619, In atentia: Iuliana Turcanu, Email: [email protected], Fax: +40 0232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150 , Registratura et 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, In atentia: Turcanu Iuliana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Stalpi Beton, LOT 1- Stalpi Centrifugati, LOT 2- Stalpi SE 8, LOT 3- Stalpi SE 4+SE 10, LOT 4- Stalpi SE 5+SE 11
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele E.ON Moldova Distributie S.A. din Iasi, Suceava, Bacau, Botosani, Vaslui sau Piatra Neamt
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 716, 678.4 si 5, 433, 356.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se preconizeaza incheierea unui Contract Subsecvent anual, primul se incheie in urma semnarii Acordului Cadru si finalizarii Reofertarii.Element Reofertare: Pret .Cantitatile Contract Subsecvent pe fiecare lot cat si Valoarea estimativa a celui mai mare Contract Subsecvent pe lot se regasesc in Anexa contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Stalpi beton- 4 loturi
LOT 1:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=670 buc; cantitate maxima=1340 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=335 buc; cantitate maxima=670 buc;LOT 2:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=30 buc; cantitate maxima=60 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=15 buc; cantitate maxima=30 buc;
LOT 3:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=2750 buc; cantitate maxima=5500 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=1375 buc; cantitate maxima=2750 buc;
LOT 4:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=85 buc; cantitate maxima=170 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=43 buc; cantitate maxima=85 buc;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44212222-1 - Stalpi de linii electrice (Rev.2)
44212226-9-Stalpi de electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Stalpi beton- 4 loturi
LOT 1:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=670 buc; cantitate maxima=1340 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=335 buc; cantitate maxima=670 buc;LOT 2:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=30 buc; cantitate maxima=60 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=15 buc; cantitate maxima=30 buc;
LOT 3:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=2750 buc; cantitate maxima=5500 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=1375 buc; cantitate maxima=2750 buc;
LOT 4:
Cantitati acord cadru: cantitate minima=85 buc; cantitate maxima=170 buc;Cantitati contract subsecvent: cantitate minima=43 buc; cantitate maxima=85 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 716, 678.4 si 5, 433, 356.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOT1-27844.13lei(13922.07 lei pt IMM, LOT2-2561.58lei(1280.79 lei pt IMM), LOT3-68159.18lei(34079.59 lei pt IMM), LOT4-4668.90lei(2334.45 lei pt IMM).Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data de 31.10.2013. Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata dupa cum urmeaza pt LOT1-5245.48 litera b, LOT2-1348.20 litera a, LOT3-7367.32 litera b, LOT4-2457.32 litera a. 10%(5% pt IMM) din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prinLegea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13 APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Directori General Adjuncti: Frank Hajdinjak, Radu Petre si Livioara SUJDEA.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Iuliana Turcanu, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Marius Ciobanu, Gavriloaie Sergiu, Angela Vasile, Darie Niculina, Popa vasile, .4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participarela licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ?original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. Se solicita ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. Se va solicita numai ofertantilor castigatori ai acordului cadru, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Modalitatea de indeplinire
Completare formular F3 cuprins in Sectiunea III. Autoritatea Contractanta solicita ca, Candidatul, sa prezinte situatia privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu anual lei/valuta stabilit pentru fiecare an in parte. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Lista sa contina cel putin unul, maxim 5 contracte care prezinta furnizarea de produse similare in valoare cumulata de minim: LOT1-732740.15 LEI fara TVA, LOT2-67410.00 LEI fara TVA, LOT3-1793662.50 LEI fara TVA, LOT4-122865.75 LEI fara TVA. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - cerinta minima de calificare.Se va utiliza si mentiona cursul mediu de referinta la care se face echivalenta leu/valuta stabilit de BNR aferent fiecarui an.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12D si F4.
Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12H
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare ref la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la stand de asig a calitatii trebuie prez de fiecare asociat in parte. Situatia ec-fin si capac tehnica si/sau profes se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6 si a propriului dosar de calificare de catre asociat
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organ de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
Intra in reofertare
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
20%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica configuram doar pretul, punctajul termenului de livrare e calculat dupa prima runda de negocieri la sediul Aut.Contractante.Invitam la licitatia electronica ofertantii cu oferte admisibile din prima etapa.Durata licitatiei electronice este de o zi lucratoare-o runda.Licitatia electronica nu va incepe mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiei.La licitatia electronica participa doar operatorii inregistrati in Seap.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, nu pot vedea nr. de participanti inscrisi.Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului si se va utiliza pasul de licitatie elctronica.Valoarea procentuala a pasului este de 0, 25% configurabil de catre Aut.Contractanta la definirea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2013 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?. Pentru etapa a II-a nu se limiteaza numarul maxim de agenti economici (conform art. 116 din Oug. 34/2006). Toti candidatii calificati vor fi invitati la negociere.Numar minim preconizatestede 3 operatori economici. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de oferta cu pretul cel mai scazut. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR. CIURCHI, NR. 146-150 IN ATTN. ANGELA VASILE, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer