Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Statie de epurare la UAMS Melinesti, com. Melinesti, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 79705/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Statie de epurare la UAMS Melinesti, com. Melinesti, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UAMS Melinesti, com. Melinesti, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune statie de epurare la UAMS Melinesti, com. Melinesti, judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232421-9 - Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare statie epurare, constructii montaj, punere in functiune statie de epurare la UAMS Melinesti, com. Melinesti, judetul Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 546, 773RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare 10.000 lei.- scrisoare de garantie bancara- OP in contul, nr. RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trezoreria Craiova, CF nr. 4417150
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate art.180 si art. 181 Certificate constatatoare - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale Certificat de inregistrare fiscala (CUI)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ;
Cerinta minima : cifra media anuala de afaceri, pe perioada 2006-2007-2008 inclusiv.Valoare minima impusa :1.500.000 lei, respectiv 357.995 EURO.
Referinta Euro / cursul mediu al pietei valutare, calculat de BNR, respectiv 4, 19 lei/Euro, corespunzator zilei de 03.06.2009.Bilantul contabil pe anul 2008, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)= 100%
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) =30%
Pentru indicatorii economici Lichiditate generala si Solvabilitate patrimoniala, ofertantul va prezenta un document oficial din care sa rezulte datele solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani (furnizare, lucraride constructii montaj si punere in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Obligatoiu se va prezenta un contract de lucrari similare (furnizare, lucrari de constructii montaj si punere in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere), insotit de proces verbal la terminarea lucrarilor. Cerinta minima privitoare la demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale : Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari care a avut ca obiect executia de lucrari similare (furnizare, lucrari de constructii montaj si punere in functiune a statiilor de epurare a apelor menajere), in valoare de minima 164.032lei, respectiv 39148 Euro.-Recomandari din partea beneficiarilor, pentru lucrari similareDeclaratie de eligibilitate completata in conformitate art.180 si art. 181 Certificate constatatoare - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale Certificat de inregistrare fiscala (CUI)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Cheltuieli de exploatare
30%
Descriere:
3.
Garantia acordata lucrarii statiei de epurare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Dolj, camera 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere complexitatea lucrarii autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea publicarii in SEAP a documentatiei de atribuire. Aceasta se va ridica de la sediul autoritatii contractante, Craiova str. Unirii, nr. 19, camera 12, tel 0251/408200 int. 361, 362; fax 0251/408230.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitate Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0320084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: Bulevardul Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luirii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Strada Unirii, nr. 19., Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251408213, Fax: 025408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer